PDA

View Full Version: Opgelos Niks werk.

Taurus
03-02-12, 04:17
Guys Ek het regtig hulp nodig hier. Ek het nou het 'n Google VS2 betaal API sleutel, nog 'n keer na soos 1 minuut nie een van die vertaler is beskikbaar. Uitvoer van die Google-toets gee en my hierdie een:

Begin vertaling toets vir Google API v2
Toets resultaat: "fout": "foute": [{"domein": "usageLimits", "rede": "dailyLimitExceeded", "boodskap": "daaglikse limiet oorskry"}], "kode" 403, " boodskap ":" daaglikse limiet oorskry "}}
Toets fout:
Verbinding tyd (Me): 118,327148438

Met ander woorde, selfs met die betaalde Google API vBET doen niks vir my nie. Hoe kan ek dit om weer te werk?

Dankie.

Simon Lloyd
03-02-12, 08:43
Bul watter perke het jy in https://code.google.com/apis/console/?pli=1 # projek: YOURPROJECTNUMBER: kwotas?

Taurus
03-02-12, 09:52
Bul watter perke het jy in https://code.google.com/apis/console/?pli=1 # projek: YOURPROJECTNUMBER: kwotas?

Ek is nie seker, ek sal hê om te gaan, wat sou sit ek daar? Dankie vir die hulp!

Taurus
03-02-12, 10:40
Wel dit was op 2 000 000 karakters 'n dag, het ek nou daar 'n dag tot 4 000 000. Dit is my Google-toets nou:

Begin vertaling toets vir Google API v2
Toets resultaat: {"data": {"vertalings": [{"translatedText": "hallo", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 75,1730957031

Nog nie op vBET se beheer paneel google se beskikbaarheid bly net op nie.

Simon Lloyd
03-02-12, 10:59
Het jy al probeer die hand loop van die cron (geskeduleerde taak) om dit te werk?, In my ervaring wat ek gebruik om 1M karakters in 'n uur!

Taurus
03-02-12, 11:03
Het jy al probeer die hand loop van die cron (geskeduleerde taak) om dit te werk?, In my ervaring wat ek gebruik om 1M karakters in 'n uur!

Jammer maat, jy verloor my, wat cron vir wat?

Simon Lloyd
03-02-12, 12:44
in Admincp> geskeduleerde take Theres 'n cron job (geskeduleerde taak) die verskaffers te toets, jou toets wat u verskaf het getoon dat google beskikbaar was nadat die upping die limiet, maar dit het nie dadelik weerspieël in admincp omdat die cron het nie loop dit te werk :)

r.dziadusz
03-02-12, 17:36
Hi
As ek sien daar is geen fout. vBET kontrole outomaties jou beskikbaarheid in elke 10 minute. As jy wil, jy kan hardloop dit met die hand deur
admincp -> gelyste Take -> vB Enterprise Translator (Verskaffers Beskikbaarheid) -> loop nou

Maar ook wanneer jy kyk perke kan reeds bereik word. Google API v2 toets nie enige foute.

Taurus
03-02-12, 17:47
Ja, ek kry wat nie, maar waarom is dit toon dat Google is nie beskikbaar as wat dit werklik is beskikbaar?

Taurus
04-02-12, 06:35
Dit is regtig gefrustreerd. Selfs wanneer die limiet nog nie bereik nie, Google se beskikbaarheid hou gaan op en af. En by tye is nie vertaal. Kan ek kry 'n paar ondersteuning hier!

r.dziadusz
04-02-12, 14:06
Hi
Dit werk soos volg. vBET is chcecking as verskaffer beskikbaar is en stel is aan of af. Dit ook kan optree soos dws:
Jy stel kwotas 2M karakters per dag
Jy het wat gebruik word om 1 999 995 karakters. En 5 karakters is enaught om die toets te doen, sodat vBET verskaffer in staat stel, maar is nie enaught sin te vertaal sodat vBET sal weer verskaffer dissable merk.

Taurus
04-02-12, 15:36
Nope. Kan nie wees dat. Ek kan sien wat my limiet is en hoeveel gebruik op my Google API bladsy. Daar is slegs 26% gebruik word, maar op die vBET beheer paneel, is Google se beskikbaarheid nie.

Taurus
04-02-12, 16:41
Ek kry baie gefrustreerd met dit nou. Ek moet 'n paar behoorlike ondersteuning hier asseblief. Waar is Migal?

r.dziadusz
04-02-12, 23:40
Ek kan check logs as jy PM toegang besonderhede aan jou forum ftp en dan sal ek uitvind waarom vBET is die aanskakel van Google API v2

Taurus
05-02-12, 04:38
Ek kan check logs as jy PM toegang besonderhede aan jou forum ftp en dan sal ek uitvind waarom vBET is die aanskakel van Google API v2

Dankie, PM gestuur met login besonderhede.

r.dziadusz
05-02-12, 19:58
PM ontvang, maar lees asseblief PM - sommige magtiging probleem, ek descibed dit in PM

Taurus
06-02-12, 11:52
Ek antwoord jou PM.

Maar ek het om te sê, dit is heeltemal belaglik! Ek het vBET hardloop vir 7 dae met die betaalde API uit google, en my rekening is reeds meer as $ 400! Julle ouens regtig nodig het 'n paar ander maniere hier, want niemand sal gebruik vBET met pryse soos hierdie. (En ek weet dit is nie vBET se skuld vir hierdie pryse, maar dit sal maak hierdie produk uitgediende!) Of jy het om my te vertel hoe kan ek hierdie prys af te kry heeltemal, sonder die verloor van die funksies vBET is veronderstel om te vervul. Ek het 2 vBET lisensies. Maar ek sal ophou met behulp van môre as ek nie behoorlike ondersteuning kry nou hier. Dankie.

r.dziadusz
06-02-12, 21:43
Reg nou is ons die uitvoering van 'n oplossing. Vertaalde teks handmatig word verwerk, bu gebruiker (s) - ons is ook op soek na nuwe vrye vertaling API's.

About geting prys af, lees asseblief hierdie pos (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post10411)

EDIT
Nog steeds nie kan inteken

r.dziadusz
21-02-12, 23:24
Geen antwoord nie, ek sal merk dit opgelos as jy nog vrae het, skryf asseblief, Ek sal merk dit weer oop te maak

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1