PDA

View Full Version: PhotoPost problemer

bcraytor
26-02-11, 03:59
Dette indlæg indeholder yderligere oplysninger om den forrige indlæg. Bemærk, at dit system ikke tillader indlejring URL'er - eller noget lignende, og er i virkeligheden meget restriktiv med hensyn til udstationering eller kommunikere.

Jeg har problemer med at installere VBet at arbejde med PhotoPost. Jeg har prøvet at følge instruktionerne i andre stillinger til ingen nytte.

Jeg har de seneste downloads af vBulletin og Photo indlæg vBulletin er installeret i

/ Home / ... / public_html

PhotoPost er installeret i / home / ... / public_html / PhotoPost

Dette er også en photopost.ValuationEngineer.com, med lignende mapper for rubrikannoncer og PhotoPost

Jeg har kopieret den stil fra vBulletin til PhotoPost og
oversættelser flag vises der. Men når jeg klikker på et flag, det springer tilbage til det vigtigste forum med de vigtigste oversatte forum. Når jeg går tilbage i PhotoPost forum er det ikke oversat. Dette er også et problem, hvis jeg klikker i enhver underfora af PhotoPost (eller rubrikannoncer eller en anmeldelse).

Kan nogen hjælpe?

vBET
02-06-11, 21:52
Hej. Kamil var ansvarlig for denne sektion. Han har ferie lige nu.

Jeg kontrollere alle verserende sager, og jeg fandt dit indlæg uden svar. Jeg ved ikke, var det løst i andre indlæg, du skriver om, ved PM, eller slet ikke. Det er derfor jeg spørger om faktiske tilstand af spørgsmålet. Er det sill eksisterer eller ej? Hvis ja, bedes De her alle oplysninger om det (du skrev om det i et andet sted - hvad der var skrevet der).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1