PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Langtitle addicionals tema d'anàlisi

moman
22-05-10, 23:46
Utilitzant Matías. Imatge adjunta.

http://www.pentaxforums.com/forums/members/adam-albums-website-news-screenshots-picture5413-a.gif

Vaig a trobar una solució a aquest en la funció de Matías que s'encarrega d'això.

moman
23-05-10, 01:27
En functions_vbseo_vb.php:

trobar

vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);

reemplaçar

vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
if (strpos($getnextoldest['title'], '[/langtitle]')) {
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$getnextoldest['title'] = vbet_parseTitle($getnextoldest['title']);
}
$vbseo_gcache['thread'][$getnextoldest['threadid']] = $getnextoldest;

vBET
23-05-10, 17:36
Això no hauria de ser necessari. Sabia vostè VBET integrat amb Matías com es descriu al fitxer readme.html? Quina versió de VBET està utilitzant? Darrer té la funcionalitat global d'anàlisi langtitle.

moman
24-05-10, 04:08
Sí, i estic fent servir l'última versió, 3.3.3.

vBET
24-05-10, 19:30
Estrany. Si us plau, digui'ns com reproduir el problema - anem a treballar en una solució més elegant, que no serà necessari canviar els arxius addicionals Matías.

Pot reproduir-se en endavant el servidor? És a dir, en la prova d'àrea de missatges?

moman
25-05-10, 19:22
No, això no pot ser demostrat aquí, perquè no utilitzar l'opció de Matías per incloure els títols de fil en els enllaços anterior / següent (els que es mostren a sota del editor resposta ràpida). En primer lloc, hauríem d'activar l'opció.

vBET
25-05-10, 21:01
Val, - ara sabem com es pot reproduir. Anem a comprovar-ho en la nostra versió de prova i buscar una altra solució. Moltes gràcies! :)

kamilkurczak
01-06-10, 22:00
Ho sentim, però no podem reproduir aquest problema.
Ho hem provat en 3.5.0 i Matías VBET 3.3.3. Quines versions tens?

Assegureu-vos d'haver instal lat l'última versió VBET (Si el vostre)

el que sobre l'actualització product_vbenterprisetranslator.xml de do-not-carregar la carpeta?

moman
02-06-10, 09:43
Estic usant VBET 3.3.3 i 3.3.2 Matías. El meu langtitle etiquetes no estan sent analitzades a la pàgina de perfil d'estadístiques, ja sigui ara, el que sembla. Molt estrany!

moman
02-06-10, 10:09
Per solucionar l'anàlisi de langtitle sota el perfil de "Estadístiques" (on diu "últim missatge: ..."), que vaig fer aquest canvi en class_userprofile.php:

Cerca:

$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];

Substitueix:

$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}

No hi ha forma de les etiquetes estan sent analitzats a nivell mundial, en cas contrari, aquest canvi no seria necessari. Així mateix, no hi ha ganxos en aquest arxiu de classe.

vBET
02-06-10, 11:53
Si us plau detalls PM accés a FTP, administrador CP i CP Matías. Com que no són capaços de reproduir en el nostre costat hem de veure en el nostre servidor.

Si us plau, desfer els canvis abans que ens donen les dades d'accés (cal veure el tema de diagnosticar) - que es poden fer còpies d'arxius de manera fàcil portar-lo un altre cop.

Com vaig escriure VBET 3.3.3 ha d'analitzar langtitle a nivell mundial, en aquest moment no sóc capaç de dir què és un error, en conflicte amb un altre plugin, o actualitzar VBET malament.

moman
03-06-10, 07:48
Estic viatjant en l'estranger aquesta setmana, i no estarà disponible per a manejar qualsevol problema de lloc web de backend, a part dels publicats aquí al fòrum.

Podria vostè indicar on en el codi de l'etiqueta s'analitza a nivell mundial? Llavors em pot fer una ullada i saber si puc veure per què li falta certes àrees.

vBET
03-06-10, 12:09
Obrir el fitxer: / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

i buscar vbet_global_complete no s'utilitza la funció vbet_parseTitleGlobally (des / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php)

moman
04-06-10, 03:07
Gràcies! Vaig a investigar això.

moman
09-06-10, 16:09
He trobat uns quants més en el navbits en inlinemod.php i postings.php.

Es pot reproduir aquest comportament en aquest lloc, és a dir, quan s'edita un fil traduït?

http://img267.imageshack.us/img267/3663/96513903.gif

http://img121.imageshack.us/img121/6716/90955400.gif

vBET
09-06-10, 17:22
Durant l'edició que està bé sortir-ne. Has de veure el text original per poder editar-lo. És per això que l'anàlisi està desactivat a la pàgina d'edició. S'ha de treballar d'aquesta manera i és perjudicial - els visitants de Google i altres vegeu el text aprovat, no durant l'edició:)

vBET
10-06-10, 15:37
El problema persisteix? Quina és la situació?

Ens estem preparant per al llançament nou i vol resoldre tots els problemes. Si vostè troba que era algun tipus de conflicte - si us plau confirmi. Si no pots gestionar - si us plau els detalls PM accés, de manera que serà capaç de comprovar i en cas d'error són una solució en la següent versió.

moman
13-06-10, 14:17
He afegit les anàlisis de forma manual als llocs indicats en aquest fil. No hi ha problemes d'anàlisi més visible.

moman
14-06-10, 14:54
No importa, va trobar una altra: traduir els títols de PM no s'analitzen en els títols de pàgina en private.php

Fixat per l'addició d'un plug-in en private_complete:

if (strpos($pagetitle, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$pagetitle = vbet_parseTitle($pagetitle);
}

moman
14-06-10, 16:09
I un altre:

http://img63.imageshack.us/img63/4445/26859648.gif

No he pogut trobar una manera de fer això a través de connectors. En canvi, he afegit aquest codi per usercp.php:

if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} Directament sota de

$reputation['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']);

vBET
14-06-10, 23:47
No importa, va trobar una altra: traduir els títols de PM no s'analitzen en els títols de pàgina en private.php

Fixat per l'addició d'un plug-in en private_complete:

if (strpos($pagetitle, '[/langtitle]')) {
$pagetitle = vbet_parseTitle($pagetitle);
}

Realment no puc reproduir aquest problema al nostre servidor. Sospito que vostè no té instal lat apropiadament VBET 3.3.3 - si us plau revisi la mateixa. Vam tenir tema moltes vegades que els nostres clients acaba de pujar els arxius nous i es va oblidar de la importació d'arxius de nous productes o tot el contrari. ¿S'ha marcat és l'execució de la funció vbet_global_complete hi ha al lloc de descriure?

També se'ns està acabant nostres fòrums ara en la versió beta 3.3.4 VBET, pel que pot ser que l'error existeix en l'apartat 3.3.3 i ja ho arreglar (no recordo que). No obstant això, assegureu-vos que la seva instal.lació és totalment correcte - Actualització fan millor a 3.3.3 altra vegada.

vBET
14-06-10, 23:50
I un altre:

http://img63.imageshack.us/img63/4445/26859648.gif

No he pogut trobar una manera de fer això a través de connectors. En canvi, he afegit aquest codi per usercp.php:

if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} Directament sota de

$reputation['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']);

Si aquesta pàgina és d'usar el ganxo global_complete llavors han de ser tractats de VBET 3.3.3 - vegeu la resposta anterior sobre això. Si global_complete no s'utilitza - a continuació, canviar el fitxer serà necessari o es pot afegir a un ganxo si hi ha algunes en aquesta pàgina.

moman
18-06-10, 15:52
El meu arxiu de producte i tots els arxius PHP es mostren com v3.3.3, com ha de ser. No obstant això, he modificat diversos arxius i tenir un bon plugins instal.lats en el meu fòrum, així que és poc probable que pugui haver un conflicte.

M'he adonat que el temps d'execució en el ganxo global_complete és de 1000. Si això no fos més alta per evitar conflictes amb altres plugins?

moman
18-06-10, 15:56
He confirmat la presència de la funció d'anàlisi global. Jo amb molt de compte actualitzat a 3.3.3, per la qual cosa dubte que el contingut del fitxer pot ser un problema aquí. No obstant això, no veig més errors, així que crec que estic bé de moment-ser.

També estic feliç de dir que el rendiment VBET de cop en el meu servidor és insignificant, pel que no pot ser l'actualització 3.3.3 passat a causa de l'elevat nombre de personalitzacions / arranjaments de treball que he implementat pel meu compte. Amb 800 en línia, he tingut la càrrega del servidor per sota de 1,00, i amb 1200 en línia, eren al voltant de 3,00. No està malament per a un dual-core hexagonal de servidor Xeon, crec!

vBET
18-06-10, 20:26
Crec que també! :)

Per tant - tornant a la qüestió. VBET ha de manejar de manera automàtica els langtitle tallar (amb ...) - que no són capaços de reproduir als nostres fòrums i desitja fer nova versió aviat. Seria fantàstic si poguéssim trobar la raó d'això i solucionar si està del nostre costat. Si vostè pot accedir PM detall al seu fòrum, o fins i tot la instància de prova en aquestes coses passen el possible perquè - podríem arreglar:)

En aquest moment, sense possibilitat de reproduir que encara no es pot estar segur de què és realment VBET error (no un conflicte amb un altre mod o problema de configuració). Així que estem en el punt mort en aquesta àrea. Una vegada més - amb molt de gust podria resoldre aquest tema del seu costat si es vol. No hi ha possibilitat que la nova versió de VBET serà aquest cap de setmana - Seria molt bo per tancar totes les qüestions plantejades:)

vBET
05-07-10, 07:44
Em va semblar que realment hi havia un error aquí. Anàlisi global de langtitle estava dins de la condició necessària perquè no sempre es va avaluar. Això ja està corregit i s'inclouran en la propera versió.

moman
04-08-10, 18:57
Podria vostè si us plau enviar un arranjament ràpid perquè? No puc actualitzar a la 3.3.4 en aquest moment: (

Suposo que la condició necessària és la següent:

function vbet_parseTitleGlobally(&$title, $removeNotTranslateSection = false) {

if ($_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& strpos($title, '[langtitle=')) {

return vbet_parseTitleMultiple($title, $removeNotTranslateSection);

}

vBET
06-08-10, 09:07
El que tenen amb l'actualització?

Vaig a buscar a terme en SVN per veure els canvis que es va fer per resoldre el problema, però tot i així - vostè necessitarà última versió primer a ser capaç de fet una solució ràpida si la publiquem.

moman
06-08-10, 09:13
He fet diverses modificacions en el codi a través del temps, i ho he oblidat on i per què. No vull que trencar les coses que ja funciona!

vBET
06-08-10, 09:30
Tingueu en compte que no som responsables de canviar el codi dels nostres clients - que no són simples capaços de fer això. Si els canvis es acord a les nostres solucions ràpides, llavors pots estar tranquil - els que s'inclouran en la propera versió, així que tot estarà bé. Si heu realitzat alguns canvis en un altre codi, llavors consell d'escriure algun document que us guiarà pels passos personal addicional durant les actualitzacions - en cas contrari es quedarà amb la versió VBET d'edat, ja que o no saben què i per què ha canviat.

Tingueu en compte que he trobat el que els canvis són necessaris per a resoldre aquest problema, però no puc publicar fixar quik en el fòrum (ja que inclou dins trencat BBCode). Així pelase preguntar per correu electrònic (contact@vbenterprisetranslator.com) i t'ho enviaré allà.

moman
06-08-10, 18:40
Estic d'acord-la vida seria més fàcil si hagués documentat els canvis. Fins on jo recordo, tots ells van ser correccions d'errors, i no noves característiques, etc,

E-mail enviat! Gràcies!

vBET
07-08-10, 10:46
Respondre per correu electrònic:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1