BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Config probleem na Instalation ...

Junior lid

Angry Onopgeloste - config probleem na Instalation ...

Ek instaled vBet 4.0.0 op my forum, en in 'n taal NL, werk net mooi, maar in al die ander taal vir my sê:

Fatal error: Call to undefined funksie curl_init () in .... \\ forum \\ sluit \\ vbenterprisetranslator_functions.php on line 647
    Ek dink om hierdie produk somewere vir die opstel, maar ek het nie verstaan wat om te doen, lees hierdie in readme.html van do_not_upload nie:

Sommige stappe gemerk is as (Slegs vir UTF-8 charactersets) of so (vereis vir UTF-8 charactersets) - dit beteken dat jy hierdie stappe sal volgens joune forum characterset (hoe my forum characterset om seker te maak).

(Vereis) "Meta Description" - selfs as jy gebruik om 'n mod wat verander meta beskrywing vir drade is, stel asseblief' n waarde hier - anders RSS gebreek kan word.
    (Vereis) "Dwing Canonical URL" na 'Streng' - anders vBuletinTM kan breek 'n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
    (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) Stel "aantal van karakters voor die omloop van tekste" te '0 '- anders vBuletinTM kan breek' n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
    (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) duidelike "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kan breek 'n paar Japannese tekens (die tekens is deel van die Japannese tekens)
    Waar dit te stel ... meer maklik help vir hierdie coz in my LanguageManager dont verskyn:

Meta Description

slegs Engels en redigeer / vertaal ....

Moet al die taal daar by te voeg, handmatig?

Wat om te doen, om te werk en vir die ander taal, soos Grieks, Roemeens, ... meer?

Op 647 lyn is dit in vbenterprisetranslator_functions.php:

PHP Code:
    $connection curl_init(); 
    PS: Geen vBSEO instaled, slegs forum en 'n paar produkte ... met my gasheer (wy)
    Laaste geredigeer deur legendofmir; 16-11-10 op 09:38.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gee asseblief die URL van ons forum - Ek wil om hierdie gedrag te sien.

Junior lid

Coz die direkte skakel Ek kan nie hier skryf, coz i dont het enought drade, sal Ek skryf soos hierdie

forum (myname). ro

As jy probeer om te verander in al die ander taal ... jy sal sien die fout. Om terug te keer na die standaard taal (nl) gebruik en verander die taal.

Dankie.
    Laaste geredigeer deur legendofmir; 14-11-10 op 18:59.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Ek kan nie voortplant hierdie kwessie op my toets forum. As jy hier jou forum URL en skakel aan hierdie kwessie (skryf hoe om dit te reproduseer) en plak, ek sal dit vir jou.

Junior lid

I dont verstaan wat jy sê, in elk geval ... hoe sê ek my forum skakel

http:// forum. legendofmir.ro
    Ek kan nie hier skryf direkte skakel coz i dont enought drade hier, maar ek dink dat jy dit verstaan ... die skakel is hierdie een, maar sonder spasies

Normaly in Engels werk net mooi, maar as jy wil verander in ander taal
    en sal hierdie fout ...

Code:
    Fatal error: Call to undefined function curl_init() in ....\forum\includes\vbenterprisetranslator_functions.php on line 647

PS: ek af deur AdminCP / opsie al die produkte (Hacks), maar die fout is dieselfde.
    Dit verskyn as jy op my forum, en as jy verandering op ander taal.

Die skakel is baie eenvoudig.

================================================== ========================

Geredigeer vandag 2010/11/17

OK, want hierdie mod nie vir my werk, het ek besluit om hierdie hack te skakel, want nie 'n goeie opsie, vir my ... so op die skakel
    vir my forum beskikbaar is sonder dat die taal vertaler ... in elk geval dat jy dit probeer om iets te maak met van jou produk.

Geniet vir ur lewe,
    Laaste geredigeer deur legendofmir; 17-11-10 op 10:28.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •