Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Config problem efter instalation ...

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Angry Olösta - config problem efter instalation ...

Jag instaled vBet 4.0.0 på mitt forum och i språk EN, fungera alldeles utmärkt men på alla andra språk säga till mig:

Fatal error: Call to undefined funktion curl_init () i .... \\ forum \\ includes \\ vbenterprisetranslator_functions.php on line 647
    Jag tror att måste att installera denna produkt somewere, men jag förstod inte vad de ska göra, läsa detta i ReadMe.html från do_not_upload:

Vissa steg är markerade som (endast för UTF-8 charactersets) eller som (Krävs för inte UTF-8 charactersets) - det betyder att du kommer att gjort detta steg enligt din forumet charsettet (hur man kontrollerar mitt forum charsettet).

(Obligatoriskt) Ställ in "Meta Description" - även om du använder någon mod som ändrar meta beskrivning för trådar, vänligen ange något värde här - annars RSS kan brytas.
    (Obligatoriskt) Ställ in "Enforce Canonical URL" till "Strikt" - annars vBuletinTM kan bryta några tecken tar mer än 1 byte (dvs. från japanska).
    (Krävs för inte UTF-8 charactersets) Ställ in "Antal tecken innan inslagning text" till '0 '- annars vBuletinTM kan bryta några tecken tar mer än 1 byte (dvs. från japanska).
    (Krävs för inte UTF-8 charactersets) Rensa "tomt tecken Stripper" värde - annars vBuletinTM kan bryta några japanska tecken (de tecken är en del av japanska tecken)
    Var kan ställa in detta ... lättare hjälp är för coz i min LanguageManager dont visas:

Meta Description

bara engelska och redigera / översätta ....

Måste lägga till alla de språk där, manuelt?

Vad göra, att arbeta och för de andra språk, som grekiska, rumänska, ... mer?

På 647 linje detta i vbenterprisetranslator_functions.php:

PHP Code:
    $connection curl_init(); 
    PS: Nej vBSEO instaled, enda forum och få produkter ... med min värd (inviga)
    Senast redigerad av legendofmir; 16-11-1009:38.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vänligen ge vårt forum URL - Jag vill se detta beteende.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Coz den direkta kopplingen jag kan inte skriva här, coz jag dont har nog med trådar, kommer jag att skriva så här

forum. (mittnamn). ro

När du försöker ändra på alla andra språk ... du kommer att se felet. För att återgå till standardspråk (EN) använder HOME och byta språk.

Tack.
    Senast redigerad av legendofmir; 14-11-1018:59.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Hej,
    Jag kan inte återskapa det här problemet på mitt prov forum. Om du klistrar in här forumet url och länka till denna fråga (skriv hur man ska reproducera IT) Jag kommer att fixa det åt dig.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Jag förstår inte vad du säger i alla fall ... hur jag säger mitt forum länk finns

http:// forum. legendofmir.ro
    Jag skriver cant här direkt koppling coz jag inte nog med trådar här, men jag tror du förstår det här ... länken är detta en men utan mellanslag

Normalt på engelska fungera alldeles utmärkt, men om du vill byta till andra språk
    och visas detta fel ...

Code:
    Fatal error: Call to undefined function curl_init() in ....\forum\includes\vbenterprisetranslator_functions.php on line 647

PS: jag inaktivera genom AdminCP / Option alla produkter (Hacks) men felet är desamma.
    Detta visas om du är på mitt forum, och om du ändrar på andra språk.

Länken är mycket enkla.

================================================== ========================

Redigerad idag 2010/11/17

OK eftersom denna mod dont work för mig, beslutar jag att inaktivera den här hacka, eftersom inte ett bra alternativ, för mig ... så länken
    för mitt forum är tillgängliga utan översättare ... ändå du prova att göra något med din produkt.

Njut för ur livet,
    Senast redigerad av legendofmir; 17-11-1010:28.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •