View Full Version: Opgelos Kode ongewenste in antwoord post tittles
Hi,
Wanneer iemand antwoorde op 'n vertaalde trheat kry hierdie kode in antwoord tittel:
What's that...??
kamilkurczak
14-07-10, 13:22
Hi,
this is not translated area code,
This is an issue of course but I can't reproduce it on my test forum.
Firstly I would like to ask you about conflict with other mods. You know, just disable all another mods and try to find this issue again.
Dankie.
Ek weet wat is meer mense gebeur nie, net in Google Search: you will see....
I will try what you said.
kamilkurczak
15-07-10, 13:39
Ek wag vir antwoord nie;)
Ek sal die opsie om die tittles in antwoord post te toon deur nou af, totdat ek die probleem vind.
kamilkurczak
16-07-10, 17:27
Is dit 'n vBulletin opsie? reg? Sy werk nou?
Waar kan ek hierdie opsie
Natuurlik is 'n VB-opsie en weet werk (op)
VB opsies> opsies skep en wysig pos>
Ek het gedink jy is 'n kenner in die VB.
kamilkurczak
16-07-10, 17:44
Ek weet vB, maar ek kon nie hierdie opsie nie. Dankie,
ja, wanneer hierdie opsie is afskakel is, is alles werk goed.
Wanneer is in staat stel om nie werk nie goed nie, reg?
As hierdie opsie is afskakel nie tittles antwoord post, en dan, jy is nie in staat om die probleem tittles (Kode van vbet) te sien.
Maar al die ander probleme wat ek praat in ander treaths steeds bestaan nie gzip, probleme in vertalings, ens.
Is ek duidelik genoeg nou?
kamilkurczak
17-07-10, 19:11
probleem in die vertaling - beantwoord nie,
hierdie probleem - ek werk nie.
kamilkurczak
18-07-10, 10:03
sodat pepitio 69,
Ek kan nie voortplant hierdie kwessie op my toets forum ..
Jy skryf dat as 'n opsie is afgeskakel dit nie vertoon nie, maar jy moet check dit (die konflik met die ander mods) wanneer hierdie opsie is enalbed.
So, as jy kan - hierdie opsie in staat stel om en vind die konflik met die ander mods (Skakel alle mods een vir een en probeer om hierdie probleem te vind)
Dankie, want ek kan nie hierdie probleem te reproduseer, op my toets forum en ek kan nie dit regmaak
kamilkurczak
19-07-10, 08:35
As jy kan dit besigtig (konflik) Ek sal in staat wees om jou te help, want ek kan nie dit reproduseer op my toets forum.
Hi pepito69:)
Ek weet dat jy probleme het, maar asseblief daarop let dat, sonder die moontlikheid van 'n kwessie te reproduseer ons nie in staat om dit te hanteer. So as jy het ons hulp nodig dan moet ons vir meer besonderhede. Kamil gevra om jou te Heck vir konflikte. Ek kan ook vra jy oor vBET weergawe wat jy gebruik - al is dit nie die laaste uitgawe, dan moet jy update.
En dit sal groot as wat ons kan check dit op jou bediener as ons kan nie dit se op ons - by die begin net gee ons 'n toets rekening en die draad waar ons kan toets dit draai die opsie weer - maye net nagaan afvoer sal gee ons 'n hint. Indien nie, dan sal ons u vra om toegang tot die details. Ook - miskien kan ons doen om iets fout te probeer om die kwessie om voort te plant. Kamil draai op die opsie, maar presies vertel hoe om dit te reproduseer. Kan jy reproduseer dit self op die laaste vrystelling? Hoe presies?
Ek sien dit persoonlik op ons toets geval en dit werk goed. Saam te werk as jy wil dat hierdie probleem opgelos word - ons is hier vir jou, maar in hierdie geval kan ons nie help sonder dat jy:)
Dankie ek sal probeer om saam te werk, maar weet ek het 'n groter probleem, dan is dit.
So kan ons sien dit en los dit op jou forum? :)
kamilkurczak
09-08-10, 11:38
Ek wag nog steeds vir antwoord. geen antwoord nie - ek neem aan dit is ok.
Indien nie ok nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop
Hi,
Wanneer iemand antwoorde op 'n vertaalde trheat kry hierdie kode in antwoord tittel:
What's that...??
I have always had this issue. Even on the latest update it is still there.
Groot - ons het geen reaksie in hierdie uitgawe so kon nie op te gaan met. Beskryf presies hoe reproduseer hierdie kwessie? Kan jy dit op ons forum te reproduseer?
Kamon Migal, asseblief, maak 'n poging om vir jou kliënte, ons kan natuurlik voortplant nie al die probleme in jou forum, maar hierdie probleem is in baie forums in die internet wat jou produk gebruik. Ek het 'n verhouding met ander ondersteuningsdienste en hulle probeer om' n oplossing soek vir die oorsaak te vind.
Moet nie kwaad met my asseblief, jou produk is greta en nou Ek is mal daaroor:), maar jy lid-staat nie meer vir jou kliënte, nie net vir hierdie spesifieke probleem, ek bedoel in die algemeen is ek nie sien enought implikasie nie, en dit is iets wat maak my hartseer.
Danksy
Ek weet nie of jy kan dit hier of nie voortplant nie. Dit is wat gebeur. 'N vreemde taal draad is begin. Die titel is in sy taal en vertaal is.
Maar 'n antwoord in hierdie spesifieke draad het' n titel met hierdie vreemde kodes rondom dit toegedraai
And on another note. You are aware of this, for you were already trying to fix it on my forum, but was never able to.
kamilkurczak
17-08-10, 10:20
Ons is steeds besig om op die oplossing, maar dit is nie maklik nie, want ons kan nie dit reproduseer op ons toets forum.
Taurus is jy seker dat nie enige konflik met enige mods?
kamilkurczak
19-08-10, 09:23
Ek het gevind dat hierdie kwessie op jou forum. nou is ek op die oplossing werk
Ek is op jou forum, en kan nie voortplant die kwessie. Maak draad waar ek in staat sal wees om om te sien en dit dan te reproduseer,:) PM my met besonderhede.
kamilkurczak
23-08-10, 13:54
ok ons het gevind dat hierdie kwessie hier:
View BSOD (blou skerm) crash dump inligting gestoor in die fi - CreativX
kan jy beskryf hoe om die post te maak met hierdie kwessie weer?
Ek het net probeer om te antwoord op daardie draad, en dit het 'n groot gemors. Kan jy asseblief kyk op daardie Kamil!
kamilkurczak
23-08-10, 14:57
Ek daar was, het ek 'n post gemaak het en dit werk goed. Wat het gebeur?
Man, gaan net in daardie draad, en kyk na die laaste pos daar.
kamilkurczak
23-08-10, 15:12
Nou ja, ek is op jou bediener en ek is die kontrolering van die Last edited lêer.
Ja, ek sien dit.
Ek weet nie hoekom jy dit nodig om te vra oor die "Plak" BBCode .. jy het dit hier op jou forum te ... dit is standaard vir alle vBulletin Boards - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/editor/attach.gif
Let asseblief daarop dat die vBuletin is 'n groot. Ek is eienaar van 2 forums. Een van dié wat Ek hardloop vir die jaar en ek nog nooit gebruik word om 90% van sy opsies. En oorweeg dat ek ook die ondersteuning van dekades van forums met verskillende konfigurasies. Let asseblief daarop dat indien ons personeel is om vrae te vra, het ons dit doen om probleme op te vinniger op te los en in 'n meer veilige manier:)
Ook asseblief daarop let dat raaiskote in die verkeerde rigting kan lei, sodat ons personeel het ook die vraag kan vra om net bevestiging oor iets te kry. Persoonlik ek doen dit dikwels.
Ook jou forum het regtig baie van die plugins so ek vind die idee van om te bevestig doen iets standaard gedrag op jou forum baie nuttig.
En om jou vraag te beantwoord "Hoekom ons nodig het om iets te vra", in 'n meer generiese wyse: omdat wee nodig het om hierdie inligting van jou;)
kamilkurczak
24-08-10, 13:05
hallo Taurus,
Eerstens, het jy die probleem met or [langtitle] in your reply post again or not? because I can't reproduce it on your forum now and i made many posts in the test thread.
You worked on the old files. (Probably cache files). This could be a reason for this ussue. This is confirmed by the logs that you sent to Michał. If you cant reproduce it and now this issue does not exist - I will close this threas
Secondly. Now I am working on the issue with the attachment and image. Can you make a new thread on our forum in Troubleshooting? This will facilitate the work.
pepito69 can you write something about this issue here. is this still on your forum?
Thanks.
kamilkurczak
24-08-10, 17:13
Hallo Taurus,
Ons is besig om op jou forum, en nou weet ons meer oor die kwessie van beeld op jou forum.
Ons het 'n print_log gebruik te maak om' n log en vBET hierdie pos normale vertaal. Dit werk na die vertaling.
Dit is 'n URL na hierdie beeld na vBET vertaling:
http://creativx.net/forums/attachment.php?attachmentid=13403&thumb=1&d=1282517797
Dit is dus nie vBET probleem, want as jy kyk na die vertaling is nie gebreek. vBET genereer hierdie URL korrek, maar enige mod voeg hierdie spasie na die url.
http://creativx.net/forums/attachments/customization/13403d128251 7797t-alienware-wmp-skin-ultimate-123-jpg
Dit is die integrasie-kwessie - waarskynlik aan met vBSEO. Iets wat na vBET vertaling het hierdie skakel gebreek.
Natuurlik het ons nog werk op die integrasie. Ek is op hierdie 'n lang tyd en nog steeds probeer om' n oplossing te vind, maar as ek nie slaag nie, sal jy nodig het om te skryf aan vBSEO
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):