View Full Version: Toets my site
beaconsfield
09-10-10, 10:07
Hi almal, Ek het onlangs geïnstalleer paar reëlings vBET en nog steeds doen. Hier is die toets webwerwe met internasionale gebied en ek dink almal tale kan besit. Ek sal baie appriciate word om jou positiewe terugvoer. Dankie by voorbaat. My webwerf: DiyetCenter - Turkye se grootste dieet en gewigsverlies Forum (http://www.diyetcenter.com)
Soos ek dit sien vertalings lyk fyn:)
beaconsfield
09-10-10, 17:35
Dankie vir jou oorsig: cool:
Simon Lloyd
11-10-10, 02:47
Jy hoef nie die outomatiese vertaling draai Ek is english besigtiging van Engeland, die leser taal in Engels, maar ek, as 'n gas, nog steeds sien hoe jou forum in die Turkse, Hoekom dink jy het die vlae reg aan die onderkant waar geen een-en-hulle kan vind?
beaconsfield
16-10-10, 07:47
Thanks Simon. Ek gedwing gebruikers hul eie taal te lei sonder om te vra.
Hoop dit het goed gewerk vir jou:)
Russiese vertaling lyk sleg 'n baie foute en baie van die dinge wat nie vertaal en korrek is nie al die woorde vertaal. Dit is moeilik om sin te maak.
kamilkurczak
01-03-11, 11:02
maar jou pos is baie goed (in Engels) vertaal.
Ten tweede - vBET werk op Google vertaling enjin - die beste vertaling enjin en steeds ontwikkel
Hi vriende,
ok, jy hoef nie die outomatiese vertaling het aangeskakel ek is Afrikaans besigtiging van Engeland.
raspscourge
11-12-14, 14:52
Dit werk goed, vertalings is fyn
Ek gee Turkish antwoord op hierdie vraag. Nice.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):