PDA

View Full Version: vBET 4.2.3 en 3.3.6 uitgebracht

vBET
12-08-10, 10:45
Hi:)

Vandaag hebben we twee releases.

BELANGRIJKE OPMERKING VOOR UPGRADE vBET 3.3.6: Tijdens upgrade, neem dan eerst importeren product-bestand en klik bestanden uploaden. Dat is alles - net switch volgorde van die twee stappen:)

vBET 3.3.6 snel na 3.3.5 - alleen het oplossen van een groot probleem met Gast Cache - Dus nu Gast Cache wordt genegeerd voor verboden IP's en ook in het geval van andere fouten.

Veel veranderingen in vBET 4.x. Het was enige tijd sinds de laatste release, maar dankzij dat je al te wennen en gecorrigeerd oplossingen. De meeste belangrijke gast cache, maar er is nog veel meer. Ook diverse bugs verholpen en een aantal optimalisaties. Zie hieronder voor meer informatie.

Nieuw:

Volledige file cache voor de gasten

Niet te ondersteunen CMS secties met vBSEO, maar ondersteunt alle andere plaatsen, en hele vB bij gebruik in combinatie met een vriendelijke URL's
Configureerbare file cache tijd om te leven
Configureerbare file cache tijd om te leven voor minder relevante pagina's
Configureerbare verzameling van minder relevante pagina's
Configureerbare set pagina's genegeerd door volledige file cache voor de gasten
Geplande taak voor de gasten cache schoonmaken
Gast cache caches rits output wanneer vBulletin "GZIP HTML Output" optie is ingeschakeld

Beheerprogramma: Cache Cleaner - maakt het mogelijk om schoon geselecteerde cache voor de geselecteerde talen
CSS sprites ondersteuning voor vlaggen - nu alle vlaggen zijn gemaakt met slechts een aanvraag
Optie om 'Vertaal' alt 'attributen' in img tags (beeldbeschrijving)
Optie om niet te vertalen inhoud van de code HTML-tag
Genegeerde woorden / zinnen (ondersteunt: posts, groep berichten, bezoeker berichten, foto comments, blogs, prive berichten)
Ondoorzichtige genegeerd woorden in al bestaande berichten (ondersteunt: posts, groep berichten, bezoeker berichten, foto comments, blogs)

Optimalisaties:

Eerder redirects voor vBSEO verkeerde URL's (voor discussies en blogs) + voor de vriendelijke URL's te
Gast Cache (zie details in Nieuwe sectie)
Sneller titels vertaling voor vBSEO

Bugs gecorrigeerd:

CMS blokken met titels met langtitle en '... "in de originele tekst
Links met speciale tekens, zoals + of '
Gereinigde niet vertaald gebied in e-mails
Gedefinieerd dir voor vBSEO
Crasch voor VB zonder copyright
overspanning breken enkele lay-outs
Vertalen langtitle bij het beantwoorden van berichten
Besparing aangepast profiel velden onder vertaalde pagina
Broken langtitle voor lange titels met 'Re:' auto-optie
Multi langtitle ondoorzichtig
Meta beschrijving met "in de inhoud
Verwijderen code
Wereldwijd Parse titel
Nieuw bericht redirect

Sjablonen veranderd (als gevolg van CSS Ondanks gebruikt voor vlaggen):

vbenterprisetranslator_inpost_translate
vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
vbenterprisetranslator_flags

Kolbi
12-08-10, 10:54
Gab es Änderungen bei der Integration von vBSEO?

Bzw. muss ich die vBSEO Dateien beim Update von vBET 4.2.2 => 4.2.3 opnieuw bewerken?

bhanuprasad1981
12-08-10, 10:55
eventuele conflicten van 4.2.3 gast cache met vb mod vboptimize pro?

sergarch
12-08-10, 14:04
Hello!
Er zijn nieuwe mappen in deze versie ten opzichte van vorige versie.
Wat zal ik doen met oude mappen in de root mijn forum's?

vBET
12-08-10, 16:12
Gab es Änderungen bei der Integration von vBSEO?

Bzw. muss ich die vBSEO Dateien beim Update von vBET 4.2.2 => 4.2.3 opnieuw bewerken?

Nee Zolang je niet bijwerkt vBSEO (dus verwijder gewijzigde code), je hoeft niet opnieuw te integreren:)

vBET
12-08-10, 16:15
eventuele conflicten van 4.2.3 gast cache met vb mod vboptimize pro?

We hebben geen opgevallen conflicten. Houdt u er rekening mee dat in het geval als u een notitie - u kunt gewoon uitschakelen Gast Cache en laat het ons weten - we zullen van dit werk kunnen in een dergelijk geval:)

vBET
12-08-10, 16:18
Hello!
Er zijn nieuwe mappen in deze versie ten opzichte van vorige versie.
Wat zal ik doen met oude mappen in de root mijn forum's?

Doe niets met oude folders - net upload alle inhoud van de upload directory. Dit zal overschrijven oude bestanden en nieuwe toevoegen. Ook in het geval als je wilt gebruiken Gast Cache - over het instellen van juiste privileges om cache-map onthouden - vindt u alle hints vinden in de beschrijving van het attribuut het inschakelen van Gast Cache.

Kolbi
12-08-10, 16:22
Ik heb gevonden een paar bugs: Ik verscuht naar de cache te legen:

Warnung: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [functio.require-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / admincp2/misc.php (2067): eval () ' d code (Zeile 9)

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening nodig '/ admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ opt/RZphp5/includes ') in / admincp2/misc.php (2067): eval ( ) 'd code on line 9
Mijn admincp map is hernoemd.

Kolbi
12-08-10, 16:28
Met geactiveerde gastheer cache:

2-Wheel-Planet - Alles rund um das Tuning von ZweirädernWarnung: filemtime (): stat failed for [pad] / vbet_guestcache/de/_index_php18.zip in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php (Zeile 53)

Warnung: Kan niet wijzigen header-informatie - headers already sent by (output started at [pad] / includes / class_core.php: 4551) in [pad] / includes / functions.php (Zeile 4935)

sarangan
12-08-10, 16:58
Ik krijg deze fout nadat zijn alle bestanden overschreven worden. Please help ASAP:

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_start () in / home / xxx / public_html / global.php (29): eval () 'd code on line 25

sarangan
12-08-10, 17:00
Ik krijg deze fout nadat zijn alle bestanden overschreven worden. Please help ASAP:

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_start () in / home / xxx / public_html / global.php (29): eval () 'd code on line 25

Ik gebruik nieuwste vBulletin 4 en de meest recente versie van vBet

sarangan
12-08-10, 17:07

Ik heb vaste dit probleem. Dit is wat ik deed:

Ik kon niet in admin panel als gevolg van deze fout toen ik met een handicap alle plugins define ('DISABLE_HOOKS ", true); en ging naar admin panel en overschreef het product xml en vervolgens geüploade bestanden van de upload map.

Het werkt:)

linuxtuts
12-08-10, 18:15
Upgrade naar de nieuwste en beste vBulletin ™ Versie 4.0.6
Upgrade naar vBET 4.2.3.

Geen problemen gevonden.

Met behulp van de nieuwste vBSEO en vB Optimaliseer.

Thanks Mates,

Lissa
12-08-10, 20:03
Sinds de upgrade naar 3.3.6 gisteren krijg ik een redirect fout op probeert te berichten te bekijken:

De pagina is niet omgeleid goed

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorsturen op een manier die nooit zal voltooien.

* Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren te accepteren
cookies.

Ik heb geprobeerd alle cookies wissen, heb ik geprobeerd verschillende instellingen met de taal cookies tijd om te leven (3600 groter te maken, -1 tot zogenaamd uitschakelen) en niets werkt ... behalve om de plugin die ik voor nu uit te schakelen. .. Ik zou heel graag lol krijgen deze vaste ASAP

Ik gebruik vB3.8.6 met vBSEO

Oh en ook ... toen ik ook geprobeerd reinigen van de cache kreeg ik de volgende fouten ook:

Waarschuwing: Illegale offset type in isset of lege in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

meto
12-08-10, 22:37
Met geactiveerde gastheer cache:

Ik persoonlijk zou een andere optie om gzip cache-bestanden. Ik dont use gzip in php, omdat mijn www-server (Litespeed / nginx) verzorgt het. Het doet het werk sneller en comprimeren ook statische bestanden zoals css en JS. Als gzip werd ingeschakeld cache zou veel kleiner zijn.

PS.
Wypas;)

kamilkurczak
13-08-10, 10:59
Ik gebruik nieuwste vBulletin 4 en de meest recente versie van vBet

probeer dan deze oplossing: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/929-big-mess-new-post.html

kamilkurczak
13-08-10, 11:09
hallo Lissa,

alsjeblieft, Kun je schrijven en leg uw probleem in goede thread, want hier is moeilijk om te reageren op alle berichten.

Ik stel voor het oplossen van problemen in vBET 3.x Plugin / Mod een deel van ons forum

Bedankt

tsak76
23-08-10, 18:35
3.3.6 Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / adminxcvv / misc.php (1933): eval () 'd code on line 9

custom map admincp ik gebruik adminasdf0e3

vBET
24-08-10, 05:19
3.3.6 Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / adminxcvv / misc.php (1933): eval () 'd code on line 9

Je hebt niet gemaakt volledige installatie. Gelieve Upload alle bestanden van de upload directory naar uw server. Als dit geen oplossing voor het probleem - opent u nieuwe thread voor dat bij het oplossen van sectie.

basketmen
06-09-10, 04:25

Ik heb ook dit probleem, is het gebeurd als je admin panel map niet / admincp /

deze gebruik ik deze correctie, als je dit beter kunt delen te maken

go to your admin panel --> Plugins & Products --> Plugin Manager --> zoeken naar plugin "Opaque genegeerd woorden in de bestaande berichten" zonder aanhalingstekens

binnen die plugin vinden twee keer deze

DIR. '/ Admincp /

vervangen door elke hen met, dit geeft juist admin panel map, als je niet gebruikt / admincp / map

DIR. '/'. $ VBulletin-> config ['Misc'] ['admincpdir']. '/

basketmen
06-09-10, 04:32
Waarschuwing: Illegale offset type in isset of lege in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

krijg ik deze foutmelding ook na het reinigen van de cache van de admin panel, maar de Cleaning Database Cache lijkt klaar schoongemaakt, nog steeds cant vinden hoe het te repareren, hoop dat deze foutmelding niet grote problemen of niets

vBET
06-09-10, 07:42
krijg ik deze foutmelding ook na het reinigen van de cache van de admin panel, maar de Cleaning Database Cache lijkt klaar schoongemaakt, nog steeds cant vinden hoe het te repareren, hoop dat deze foutmelding niet grote problemen of niets

Open nieuwe thread over in bugs sectie. We zullen in staat zijn om thiss probleem daar te beheren. Bedankt! :)

vBET
06-09-10, 07:45
Ik heb ook dit probleem, is het gebeurd als je admin panel map niet / admincp /

deze gebruik ik deze correctie, als je dit beter kunt delen te maken

go to your admin panel --> Plugins & Products --> Plugin Manager --> zoeken naar plugin "Opaque genegeerd woorden in de bestaande berichten" zonder aanhalingstekens

binnen die plugin vinden twee keer deze

vervangen door elke hen met, dit geeft juist admin panel map, als je niet gebruikt / admincp / map

Ook kunt u openen nieuwe hread voor deze bugs in sectie. Vroeger dacht ik dat het si alleen mis de installatie, maar ik zie dat het weer gebeurt. Beschrijf in een nieuwe thread hoe u het probleem repdoruce.

kitawanita
06-09-10, 12:33
Hallo, ik moet pro-installatie te kopen.
Kunt u me helpen?
Technische betaling?
Thx

vBET
06-09-10, 20:36
Hallo, ik moet pro-installatie te kopen.
Kunt u me helpen?
Technische betaling?
Thx

Voor het bestellen van de installatie-service gaat u naar hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php

Kolbi
10-09-10, 20:30
Compatibel met vBulletin 3.5.2?

steve
11-09-10, 00:00

Ik zou ook graag willen weten of het is?

basketmen
11-09-10, 00:56
Er is vBSEO beveiligingspatch naast de nieuwe vBSEO versie als je niet wilt vBSEO upgrade, zijn ook andere vBSEO versie ook bijgewerkt met de patch

hm ik voel vBSEO te snel om de lancering van nieuwe versie

vBSEO 3.5.2
Release datum: 10 september 2010

vBSEO 3.5.1 PL1
Release datum: 02 augustus 2010

basketmen
11-09-10, 03:13
Ik besloot nog steeds met behulp vBSEO 3.5.1 PL1, pas weer geladen met gepatchte vBSEO 3.5.1 PL1-pakket van vbseo.com downloads gebied

i dont wanna upgraden naar 3.5.2 vBSEO en dont tijd voor want nu heb, kan het een pijn om nieuwe vBSEO versie opnieuw te integreren met vbet, zoals de htaccess of een functie kan worden werkt niet, ze altijd upgraden van versie ze hoe lang we altijd nodig om ze te volgen en met andere mod zoals vbet, zijn voor mij voldoende reïntegratie zolang het beveiligingsprobleem is gepatched met vBSEO 3.5.1 PL1

CThiessen
12-09-10, 10:05
Hallo, ik geinstalleerd vBSEO 3.5.2. Dezelfde wijzigingen voor vbet zoals altijd. Alles werkt zonder problemen. Christian van de Groet

vBET
12-09-10, 13:22
Hallo, ik geinstalleerd vBSEO 3.5.2. Dezelfde wijzigingen voor vbet zoals altijd. Alles werkt zonder problemen. Christian van de Groet

Geweldig bedankt voor de bevestiging! :)

Kolbi
12-09-10, 20:09
^ ^ Dank je:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1