PDA

View Full Version: vBET 4.2.3 en 3.3.6 Released



vBET
12-08-10, 10:45
Hi:)

Vandag het ons 2-vrystellings.

BELANGRIKE upgrade nota vir vBET 3.3.6: Tydens die opgradering, invoer produk lêer eers, en dan oplaai van lêers. Dis al - net skakelaar einde van die 2 stappe:)

vBET 3.3.6 vinnig na 3.3.5 - net die oplossing van een groot probleem met gas Cache - So nou Guest Cache geïgnoreer word vir verbode IP-adresse en ook in die geval van ander foute.

Baie veranderinge in vBET 4.x. Dit was 'n paar keer sedert die laaste uitgawe, maar dank dat jy reeds gebruik is en reggestel oplossings. Mees belangrik Guest kas, maar daar is nog baie meer. Ook verskeie foute reggemaak word en sommige optimalisaties. Kyk hieronder vir meer inligting.

Nuut:

Volledige lêer kas vir die gaste

CMS afdelings met vBSEO nie ondersteun word nie, maar ondersteun alle ander plekke, en die hele vB wanneer dit gebruik word met 'n vriendelike URL's
Konfigureerbare lêer kas tyd om te lewe
Konfigureerbare lêer kas tyd om te lewe vir minder relevante bladsye
Configureerbare stel van minder relevante bladsye
Configureerbare stel bladsye geïgnoreer deur die volle inhoud van die cache vir die gaste
Geskeduleerde taak vir 'n gas kas skoonmaak
Guest kas caches zipped uitset as vBulletin "gzip HTML Output" opsie aangeskakel

Administratiewe hulpmiddel: kas skoonmaker - kan gekies kas vir geselekteerde tale skoon te maak
CSS sprite ondersteuning vir vlae - nou al die vlae is geneem met net een versoek
Opsie om te "Translate" alt "eienskappe" in img Tags (beelde beskrywing)
Opsie om nie die inhoud van die kode HTML-kode te vertaal
Geïgnoreer woorde / sinne (ondersteun: poste, groep boodskappe, besoeker boodskappe, foto kommentaar, blogs, persoonlike boodskappe)
Opaque geïgnoreer woorde in reeds bestaande boodskappe (ondersteun: poste, groep boodskappe, besoeker boodskappe, foto kommentaar, blogs)


Optimalisaties:

Beskikbare aansture vir vBSEO verkeerd URL's (vir drade en blogs) + ook vir 'n vriendelike URL's
Guest Cache (sien besonderhede in die Nuwe afdeling)
Vinniger titels vertaling vir vBSEO


Bugs reggemaak word:

CMS blokke wat die titels met langtitle en '... "in die oorspronklike teks
Skakels met spesiale karakters soos + of "
Skoon nie vertaal gebied in die e-pos
Defined rig vir vbseo
Crasch vir VB sonder copyright
span breek sommige uitlegte
Vertaal langtitle by die beantwoording boodskap
Die stoor van die pasgemaakte profiel velde onder vertaalde bladsy
Gebreekte langtitle vir 'n lang titels met outomaties Re: "opsie
Multi langtitle ondeursigtig
Meta beskrywing met "in die inhoud
Uninstall kode
Parse titel wêreldwyd
Nuwe pos verwysing


Templates verander (as gevolg van CSS spyte gebruik vir vlae):

vbenterprisetranslator_inpost_translate
vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
vbenterprisetranslator_flags

Kolbi
12-08-10, 10:54
Gab es Änderungen bei der Integration von vBSEO?

Bzw. muss ich die vBSEO Dateien beim Update von vBET 4.2.2 => 4.2.3 werk weer?

bhanuprasad1981
12-08-10, 10:55
enige konflikte van 4.2.3 gas kas met die VB-mod vboptimize pro?

sergarch
12-08-10, 14:04
Hallo!
Daar is 'n nuwe dopgehou in hierdie weergawe, soos in vergelyking met die vorige weergawe.
Wat moet ek doen met ou dopgehou in my forum se wortel?

vBET
12-08-10, 16:12
Gab es Änderungen bei der Integration von vBSEO?

Bzw. muss ich die vBSEO Dateien beim Update von vBET 4.2.2 => 4.2.3 werk weer?

Solank No as jy nie vBSEO (verwyder so verander kode) update jy hoef nie weer te integreer.)

vBET
12-08-10, 16:15
enige konflikte van 4.2.3 gas kas met die VB-mod vboptimize pro?

Ons het nie enige opgemerk konflikte. Let asseblief daarop dat in die geval as u daarop let - Guest Cache kan jy afskakel en laat ons weet - ons sal werk in so 'n geval:)

vBET
12-08-10, 16:18
Hallo!
Daar is 'n nuwe dopgehou in hierdie weergawe, soos in vergelyking met die vorige weergawe.
Wat moet ek doen met ou dopgehou in my forum se wortel?

Het niks met die ou dopgehou - net al die inhoud van die oplaai gids oplaai. Dit sal ignoreer ou lêers en nuwes byvoeg. Ook in die geval as jy wil gebruik Gaste Cache - onthou oor die opstel van die nodige voorregte cachemap - sal jy al die wenke in die beskrywing van die kenmerk draai van die Gaste Cache.

Kolbi
12-08-10, 16:22
Ek het 'n paar foute: Ek verscuht die kas skoon te maak:

Warnung: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [functio.require-eens]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / admincp2/misc.php (2067): eval () " D-kode (Zeile 9)

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ opt/RZphp5/includes) / admincp2/misc.php (2067): Eval ( ) 'D kode op die lyn 9
My admincp lêergids is geskuif.

Kolbi
12-08-10, 16:28
Met geaktiveer gasheer kas:

2-wiel-Planet - Alles bul um das Tuning von ZweirädernWarnung: filemtime (): Rom het misluk vir 'n [pad] / vbet_guestcache/de/_index_php18.zip in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php (Zeile 53)

Warnung: Kan nie modify header inligting - headers al gestuur deur (uitset begin by [pad] / includes / class_core.php: 4551) in [pad] / includes / functions.php (Zeile 4935)

sarangan
12-08-10, 16:58
Ek kry hierdie fout na het schreven al die lêers. Let asseblief help om so gou as moontlik:

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_global_start () in / home / xxx / public_html / global.php (29): eval () "D kode op die lyn 25

sarangan
12-08-10, 17:00
Ek kry hierdie fout na het schreven al die lêers. Let asseblief help om so gou as moontlik:

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_global_start () in / home / xxx / public_html / global.php (29): eval () "D kode op die lyn 25

Ek gebruik nuutste vBulletin 4 en die jongste weergawe van vBet

sarangan
12-08-10, 17:07
Ek kry hierdie fout na het schreven al die lêers. Let asseblief help om so gou as moontlik:

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_global_start () in / home / xxx / public_html / global.php (29): eval () "D kode op die lyn 25

Ek het vasgestel dat hierdie probleem. Dit is wat ek gedoen het:

Ek kon nie in die admin panel as gevolg van hierdie fout, dan het ek al die plugins uitgeskakel define ('DISABLE_HOOKS ", true); en gaan admin paneel en die produk xml eerste en dan die foto's lêers van oplaai gids overwrote.

Dit werk:)

linuxtuts
12-08-10, 18:15
Opgegradeer na die nuutste en beste vBulletin ™ Weergawe 4.0.6
Opgegradeer na vBET 4.2.3.

Geen probleme gevind.

Met behulp van die jongste vbSEO en vB Tune.

Dankie Mates,

Lissa
12-08-10, 20:03
Sedert die opgradering na 3.3.6 gister kry ek 'n redirect-fout probeer om poste te sien:



Die bladsy is nie behoorlik redirecting


Firefox het bespeur dat die bediener die versoek vir hierdie adres is redirecting op 'n manier wat nooit sal voltooi.



* Hierdie probleem kan soms veroorsaak word deur die aanskakel of weier om te aanvaar
koekies.


Ek het probeer om die skoonmaak van alle koekies, het ek probeer om verskillende instellings met die Taal koekie tyd om te lewe (3600 te maak dit groter, -1 dit kwansuis afskakel) en niks werk ... behalwe om die prop uit te skakel wat ek vir nou. ... Ek wil graag hierdie vaste so gou as moontlik te lol kry

Ek gebruik vB3.8.6 met vbSEO

Ag, en ook ... toe ek ook probeer skoonmaak uit die kas, ek het ook die volgende foute:



Waarskuwing: Onwettige offset soort in isset of leë in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

meto
12-08-10, 22:37
Met geaktiveer gasheer kas:



Ek persoonlik sou 'n ander opsie maak gzip kas lêers. Ek dont gebruik gzip in PHP, omdat my www server (Lite Speed / nginx) sorg van dit. Dit maak die werk vinniger en compress ook statiese lêers soos CSS en JS. As gzip is op die kas gedraai veel kleiner sal wees.

PS.
Wypas;)

kamilkurczak
13-08-10, 10:59
Ek gebruik nuutste vBulletin 4 en die jongste weergawe van vBet

probeer om hierdie oplossing: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/929-big-mess-new-post.html

kamilkurczak
13-08-10, 11:09
hallo Lissa,

Asseblief, kan jy skryf en verduidelik jou probleem in 'n goeie draad, want hier is moeilik om te reageer op alle poste nie.

Ek stel voor oplos in vBET 3.x Inprop / Mod deel van ons forum

Danksy

tsak76
23-08-10, 18:35
3.3.6 Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-eens]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / adminxcvv / misc.php (1933): eval () "D kode op die lyn 9


persoonlike admincp gids Ek gebruik adminasdf0e3

vBET
24-08-10, 05:19
3.3.6 Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-eens]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / adminxcvv / misc.php (1933): eval () "D kode op die lyn 9


persoonlike admincp gids Ek gebruik adminasdf0e3

Jy het nie 'n volledige installasie. AL die lêers van Upload directory na jou bediener oplaai. As dit nie die probleem op te los - Please open nuwe draad vir wat in die oplos van probleme artikel.

basketmen
06-09-10, 04:25
3.3.6 Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-eens]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / adminxcvv / misc.php (1933): eval () "D kode op die lyn 9


persoonlike admincp gids Ek gebruik adminasdf0e3
Ek het ook hierdie probleem, is dit gebeur as jou admin paneel gids nie / admincp /

Ek gebruik dit op te los, as jy kan dit beter om asseblief deel te maak

go to your admin panel --> Plugins & Products --> Plugin Manager --> soek vir plugin "Opaque geïgnoreer woorde in bestaande boodskappe" sonder aanhalingstekens


binne-in daardie plugin vind 2 keer hierdie


Dir. '/ Admincp /


Vervang elke hulle, sal dit die korrekte admin paneel gids gee, as jy nie / admincp / gids met behulp van


Dir. "/". $ VBulletin-> config ["Misc '] [' admincpdir"]. '/

basketmen
06-09-10, 04:32
Waarskuwing: Onwettige offset soort in isset of leë in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114



Ek kry ook hierdie fout boodskap na die skoonmaak van die kas uit admin panel, maar die skoonmaak Databasis Cache lyk soos klaar skoongemaak, nog steeds kan nie hoe om dit op te los, hoop hierdie fout nie groot probleme of niks boodskap

vBET
06-09-10, 07:42
Ek kry ook hierdie fout boodskap na die skoonmaak van die kas uit admin panel, maar die skoonmaak Databasis Cache lyk soos klaar skoongemaak, nog steeds kan nie hoe om dit op te los, hoop hierdie fout nie groot probleme of niks boodskap

Let asseblief n nuwe draad daaroor oop in Bugs. Ons sal in staat wees om thiss probleem om daar te bestuur. Dankie! :)

vBET
06-09-10, 07:45
Ek het ook hierdie probleem, is dit gebeur as jou admin paneel gids nie / admincp /

Ek gebruik dit op te los, as jy kan dit beter om asseblief deel te maak

go to your admin panel --> Plugins & Products --> Plugin Manager --> soek vir plugin "Opaque geïgnoreer woorde in bestaande boodskappe" sonder aanhalingstekens


binne-in daardie plugin vind 2 keer hierdie




Vervang elke hulle, sal dit die korrekte admin paneel gids gee, as jy nie / admincp / gids met behulp van

Ook asseblief open nuwe hread vir hierdie foute artikel. Voorheen het ek gedink dat dit si enigste verkeerde installasie, maar ek sien dat dit weer gebeur. Beskryf in 'n nuwe draad hoe om die kwessie te repdoruce.

kitawanita
06-09-10, 12:33
Hallo, ek moet pro installasie te koop.
Kan jy my help?
Tegniese betaling?
Thx

vBET
06-09-10, 20:36
Hallo, ek moet pro installasie te koop.
Kan jy my help?
Tegniese betaling?
Thx

Installasie diens te bestel, gaan asseblief hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php

Kolbi
10-09-10, 20:30
Versoenbaar is met vBulletin 3.5.2?

steve
11-09-10, 00:00
Versoenbaar is met vBulletin 3.5.2?

Ek sou ook graag wou weet as dit is?

basketmen
11-09-10, 00:56
Versoenbaar is met vBulletin 3.5.2?
daar is vbseo sekuriteit pleister langs die nuwe vbseo weergawe as jy dit nie wil hê om die vbseo te gradeer, is ander vbseo weergawe te opgedateer met die pleister

HM ek voel vbseo te vinnig na die launch van die nuwe weergawe


vBSEO 3.5.2
Release date: September 10, 2010

vBSEO 3.5.1 PL1
Release date: 2 Augustus 2010

basketmen
11-09-10, 03:13
Ek het besluit om nog steeds met behulp van vBSEO 3.5.1 PL1, net foto's weer met gelapte vBSEO 3.5.1 PL1 pakket van vbseo.com downloads area


Ek dont wil om op te gradeer na vBSEO 3.5.2 en nie tyd vir dié vir nou, kan dit 'n pyn om nuwe vbseo weergawe te integreer met vbet weer soos die htaccess of' n funksie kan nie werk nie, hulle altyd die opgradering van hulle weergawe hoe lank moet ons altyd om hulle te volg en te herintegreer met ander mod soos vbet, sy genoeg vir my solank die sekuriteit probleem is gelap met vBSEO 3.5.1 PL1

CThiessen
12-09-10, 10:05
Hallo, Ek geïnstalleer vBSEO 3.5.2. Dieselfde veranderinge vir vbet soos altyd. Alles werk sonder probleme. Christelike Groet

vBET
12-09-10, 13:22
Hallo, Ek geïnstalleer vBSEO 3.5.2. Dieselfde veranderinge vir vbet soos altyd. Alles werk sonder probleme. Christelike Groet

Groot dank vir bevestiging! :)

Kolbi
12-09-10, 20:09
^ Thank you:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1