View Full Version: Opgelost LiteSpeed
Hallo, kan ik nog wat info of bevestiging is dat vBET werkt met LiteSpeed alstublieft?
Bedankt!
Op dit moment hebben we niet proberen om vBET gebruiken onder LiteSpeed. Het zou moeten werken zonder enig probleem met links het type met taal parameter. Maar als je het wilt gebruiken met SEO inkten dan moet er ondersteuning voor omleiding regels. Laat ons weten is een dergelijke ondersteuning bestaat - als u gebruik maakt van vBulletin met vBSEO onder LiteSpeed en het is dan werken voor ervoor dat je kunt vBET er gebruik - hoeft alleen maar regels voor LiteSpeed herschrijven. In een dergelijk geval - geef ons uw volledige omleiding regels en wij geven u terug bijgewerkte regels voor vBET:)
Dit is wat ik kreeg van mijn hosting bedrijf:
Litespeed is compatibel met Apache 2.x stijl herschrijft. Gewoon laten vallen ze in. Htaccess zoals je normaal zou doen met apache.
Dus je zou weten wat te doen vanaf daar neem ik aan.
Bedankt Michal!
In een dergelijk geval vBET moet normaal werken op LiteSpeed zonder problemen en met een normale installatie-instructies:) Moet - omdat we niet testen, maar je altijd kunnen doen met onze gratis versie als je nog steeds denkt over het kopen van een betaald. Dus je kunt om het te controleren zonder enig risico, vraag om hulp in geval van problemen, en dan een verblijf met gratis of betaalde een als je wilt kopen, het veel beter en sneller:)
Vertel je hier behoefte aan onze toekomstige steun? :)
Ehhhh ********** bedankt Michal. Ik heb de betaalde versie voor soortgelijke drie maanden reeds. (CreativX **********. iSpy ....)
Ja - maar iemand anders was vragen over het ook, dus ik gaf algemeen antwoord en gaf hem in verband daar in PM - sorry voor de verwarring;)
Zoals ik begrijp nu dat werkt aan LiteSpeed en kunnen we dit probleem opgelost markeren - ja? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):