PDA

Veure la Versió Completa: Resolt LiteSpeed



Taurus
20-07-10, 19:47
Hola, puc obtenir una mica d'informació o la confirmació de si les obres VBET amb LiteSpeed si us plau?

Gràcies!

vBET
20-07-10, 19:56
En aquest moment no s'intenta utilitzar VBET en LiteSpeed. S'ha de treballar sense cap problema amb el tipus de vincles amb el paràmetre d'idioma. Però si vols usar-lo amb tintes de SEO, llavors ha d'haver suport per les regles de redirecció. Si us plau, digui'ns admet que hi hagi - si feu servir vBulletin amb Matías en LiteSpeed i s'està treballant per assegurar-se que es pot utilitzar VBET allà - només cal reescriure les regles de Litespeed. En aquest cas - si us plau Doni'ns les seves regles de redirecció de ple i ens tornarà regles actualitzades per VBET:)

Taurus
20-07-10, 20:37
Això és el que tinc de la meva companyia de hosting:


Litespeed és compatible amb Apache 2.x estil torna a escriure. Només ha de posar en. Htaccess com ho faria normalment amb apache.

Pel que sabria què fer a partir d'aquí, suposo.

Gràcies Michal!

vBET
20-07-10, 21:01
En aquest cas VBET normalment hauria de funcionar en LiteSpeed sense cap problema i amb les instruccions d'instal lació normal:) En el cas - perquè no ho prova, però sempre es pot fer amb la nostra versió gratuïta si vostè encara està pensant en comprar un pagament. Així que vostè pot comprovar sense cap tipus de risc, demanar ajuda en cas de problemes, i després es queden amb un franc o comprar una paga si vostè vol tenir la millor i més ràpid:)

Si us plau, digui el que necessita la nostra ajuda en el futur aquí? :)

Taurus
21-07-10, 03:24
ehhhh ********** gràcies Michal. Tinc la versió de pagament de tres mesos, com ja. (CreativX **********. iSpy ....)

vBET
21-07-10, 07:20
Sí - però algú més estava preguntant també, així que li vaig donar resposta genèrica i li va donar vincle que en PM - ho sento per la confusió;)

Segons tinc entès ara que està treballant en LiteSpeed i podem celebrar aquest problema resolt - sí? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1