PDA

View Full Version: vBSEO Sitemap: Kan niet direct uit te voeren sitemap generator: je moet ingelogd zijn om dit te doen.

wowglider.de
17-06-11, 12:07
Hallo,
Ik installeerde een nieuwe versie van vBulletin, vBSEO, VbseoSitemap, Vbet - alle nieuwste versies op http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland (http://forum.bitcoins-deutschland.de)).

Nu heb ik een aantal SeriOs problemen met de vBSEO sitemap.

1.) Ik heb vaak cant bij de "vBSEO Sitemap Reports" Link
Ik moet om in te loggen, klik op ok of voer en het zegt weer u in te loggen, ik niet inloggen, dan staat er weer u in te loggen en ga zo maar door.

2.) Op een gegeven moment kan ik succesvol inloggen, maar dan krijg ik de volgende fout. Ik wil de sitemap generator lopen door "Run Gernerator" maar dan zegt: "Kan niet sitemap lopen ... (zie titel)".

Ik heb deze wijziging was op de vBSEO Sitemap:
Sitemap Generator-integratie - vBulletin Enterprise Translator (vBET)

Edit:
Ik heb ook cant op de andere knoppen, zoals Download Log ... ik moet de hele tijd daarna de login en het weer im op het startscherm van vBSEO Sitemap.

Wijzig2:
Ik heb een handicap vBet en het nog steeds niet werkt. Ik denk niet dat haar over mijn htaccess.:

RewriteEngine On
RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Ik denk dat het over de veranderde gedaan om de sitemap werken voor vBet te krijgen.

vBET
17-06-11, 14:40
Als het is ok voor u neem dan PM toegang details - ik zal controleren op de plaats.

Zo niet dan:
1. Problemen met aanmelden bij
Zeer waarschijnlijk heeft het niets gemeen met vBET, want vBET wijzigingen in de code zijn binnen vBSEO bestanden en je kunt niet eens bereiken die.
Ook deze login pagina is uit vBSEO CP - u in te loggen in hun subsysteem - het heeft niets gemeen, zelfs met vBulletin.

Mijn advies hier. Kopieer uw geïntegreerde vBSEO bestanden. Restore originele. Uit te schakelen vBET voor een moment. Commentaar vBET regels in. Htaccess en kijken hoe het nu gedraagt. Als hetzelfde als voorheen toen het heeft niets te maken met vBET, en vBSEO team zal u moeten ondersteunen. Ik weet dat ze tegen vBET, maar dit is alleen propaganda leugens (je kunt iets interessants hier te zien als je wilt: Geloof vBSEO team (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=2208950&postcount = 1349)).

Wanneer u vBET gehandicapten hebben, regels commentaar en wijzigingen teruggedraaid zij zullen moeten om u te ondersteunen. En na dat u gemakkelijk terug te keren naar vBET - net uncommenten regels in htaccess, herstellen gekopieerde bestanden, en weer te activeren in Admin CP.

2) Dit is hetzelfde probleem als een - los je inloggegevens op uw server
Misschien is het slechts enkele probleem met uw browser. Probeer uw cookies schoon te maken of andere browser te gebruiken.

Over Wijzig2:
Als u wilt dat volledig uit te schakelen vBET dan:
1. uit te schakelen in Admin CP
2. commentaar regels. htaccess
3. De oorspronkelijke bestanden vBSEO

Zoals ik al schreef ik ook betwijfel het heeft iets gemeen met vBET. Maar is je volledig uit te schakelen en vBET kwestie zal worden gegaan, dan kunt u PM toegang tot gegevens en ik zal controleren (let op: volgende week ben ik op vakantie - Kamil zal actief zijn op het forum).

vBET
17-06-11, 15:25
Nog een ding. Vergeet niet dat vBET is niet de vertaling ondersteunen van Admin CP. Dus dit kan ook het probleem. Zorg ervoor dat uw admin account hebben zijn standaard taal in te stellen hetzelfde als forum taal (of helemaal niet). En zorg er dan voor dat je niet hebt geopend in een andere tab vertaald forum. Anders kun je tijdens de redirect in te loggen Admin CP gebied.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1