PDA

View Full Version: vBSEO Sitemap: Kan ikke kjøre sitemap generator direkte: du må være logget inn for å gjøre dette.



wowglider.de
17-06-11, 12:07
Hei,
Jeg installerte en ny versjon av vBulletin, vBSEO, VbseoSitemap, Vbet - alle nyeste versjoner på http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland (http://forum.bitcoins-deutschland.de)).

Nå har jeg litt serios problemer med vBSEO områdekartet.

1.) Jeg ofte skrånende nå "vBSEO Sitemap Reports" Link
Jeg må logge klikker ok eller enter og det sier vennligst logg deg inn igjen, jeg login, så står det igjen logg på og så videre.

2.) På et tidspunkt kan vellykket logge deg, men jeg så jeg får den neste feilen. Jeg vil kjøre Sitemap generator gjennom "Run Gernerator", men da det står "Kan ikke kjøre sitemap ... (se tittel)".

Jeg bare gjorde disse endres på vBSEO Sitemap:
Sitemap Generator integrasjon - vBulletin Enterprise Oversetter (vBET)

Edit:
Jeg har også skrånende klikke de andre knappene som Download Log ... Jeg må logge inn hele tiden og så im tilbake på start skjermen vBSEO Sitemap.

Edit2:
Jeg deaktiverte vBet og det fortsatt ikke fungerer. Jeg tror ikke det om min htaccess.


RewriteEngine On
RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Jeg tror det om endret gjort for å få sitemap jobber for vBet.

vBET
17-06-11, 14:40
Hvis det er ok for deg da du PM tilgang detaljer - Jeg skal sjekke det på plass.

Hvis ikke så:
1. Logg saken
Mest sannsynlig det har ingenting felles med vBET, fordi vBET kodeendringer er inne vBSEO filer og du kan ikke engang nå disse.
Også denne innloggingsside er fra vBSEO CP - du må logge inn for delsystemet deres - det har ingenting felles, selv med vBulletin.

Mitt råd her. Vennligst kopier dine integrerte vBSEO filer. Gjenopprett opprinnelige meldingene. Deaktiver vBET for et øyeblikk. Kommentar vBET regler. Htaccess og sjekk hvordan det oppfører seg nå. Hvis det samme som før da det har ingenting å gjøre med vBET, og vBSEO lag får til å støtte deg. Jeg vet at de er mot vBET, men dette er bare løgn propaganda (du kan se noe interessant her hvis du ønsker: Ikke tro vBSEO team (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=2208950&postcount = 1349)).

Når du vil ha vBET deaktivert, kommenterte regler og endringer tilbake de blir nødt til å støtte deg. Og etter det vil du lett slå tilbake til vBET - bare uncomment regler i htaccess, gjenopprette kopierte filer, og aktiver igjen i Admin CP.

2) Dette er samme problemet som 1 - du løs påloggingsinformasjon på serveren din
Kanskje det er bare noen problem med nettleseren din. Prøv å rengjøre dine informasjonskapsler eller bruke annen nettleser.

Om Edit2:
Dersom du ønsker fullstendig deaktivere vBET da:
1. deaktivere i Admin CP
2. kommentar regler. htaccess
3. gjenopprette opprinnelige vBSEO filer

Som jeg skrev jeg også tvil om det har noe felles med vBET. Men er deaktiverer du vBET helt og problemet vil være borte, så kan du PM tilgang til detaljer, og jeg vil sjekke det (vær oppmerksom på at neste uke er jeg på ferie - Kamil vil være aktiv på forumet).

vBET
17-06-11, 15:25
En ting til. Husk at vBET ikke støtter oversettelse av Admin CP. Så dette kan også være problemet. Vennligst sørg for at admin kontoen har satt sin standard språk samme som forumet språk (eller ikke i det hele tatt). Og pass på at du ikke har åpnet i andre kategorien oversatt forumet. Ellers kan du få omdirigere under innlogging Admin CP-området.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1