PDA

View Full Version: Opgelost Ik krijg blanco pagina

Damas
20-11-09, 19:01
Hallo,

Ik vBET234 een week geleden geïnstalleerd en alles werkte prima.

Net vandaag heb ik lege pagina krijg, ik mijn server heb en ik heb geen veranderen, dus wat is het probleem aub?

CURL en iconv geinstalleerd

root @ server [~] # php-m
[PHP Modules]
bcmath
kalender
cgi
ctype
krullen
datum
dom
eAccelerator
filter
ftp
gd
gettext
hash
iconv
imap
ionCube Loader
json
libxml
mbstring
mysql
openssl
pcre
POSIX
Afspiegeling
sessie
SimpleXML
SPL
SQLite
standaard
tokenizer
xml
XmlReader
XmlWriter
Zend Optimizer
ritssluiting
zlib

[Zend Modules]
Zend Extension Manager
Zend Optimizer
de ionCube PHP Loader

root @ server [~] #

Enig idee alstublieft?

Damas
20-11-09, 21:11
Ik bijdraaien hetzelfde deze errorvBulletin.org Forum - View Single Post - vB Enterprise Translator (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=1911751&postcount=860) mij did niet toepassing Google API keyThank u

vBET
21-11-09, 18:20
Als het werkt en plotseling stopt, dan zie ik die scenario's:
1. Uw gastheer provider een aantal wijzigingen gemaakt op de server - vraag hem over.
2. Andere door de beheerder gemaakte wijzigingen in de configuratie - opnieuw controleren van uw configuratie
3. Je hebt een aantal probleem met Google - open file FORUM_ROOT / inclues / vbenterprisetranslator_functions.php, daar vinden $ result = @ curl_exec ($ connection), en hieronder toe te voegen echo $ result '</ br>';.. Uit te schakelen cache, ga dan naar een aantal vertaalde pagina en zie wat is het resultaat van Google. Na dat de wijzigingen ongedaan maken - verwijder echo en weer in te schakelen cache.

Dit kan ik vertellen op dit moment. Meer als je me bevestiging van 1 en 2, en de resultaten van de drie.

Damas
22-11-09, 11:04
Hi,

Ongeveer 1 en 2, heb ik niets veranderen op mijn server, zijn mijn eigen server.

Ik probeer stap 3, maar nog steeds hetzelfde probleem, geen resultaten van Google.

Bedankt voor hulp

vBET
22-11-09, 17:05
Nee, nee, nee - als u CURL is ingeschakeld, dan zul je altijd het gevolg zijn van Google. De vraag is wat dit resultaat omvat. En dat was wat ik moet weten. En 3 was het geven van je weg te vinden naar buiten door het naar de uitgang voor rest van de pagina (je zou het moeten zien bij het bedelen van de pagina)

Als je wilt kan ik dit handvat - hoeft alleen maar de toegang tot uw Admin CP (ik wil uw configuratie te zien) en uw FTP. Gelieve PM me die toegang tot informatie, of schrijf hier het resultaat van 3 zoals ik eerder vroeg. 3 is niet een oplossing - 3 is onderzoek.

Damas
23-11-09, 00:48
PM verzonden

Dank u

vBET
23-11-09, 20:31
Dank. Ik heb al stuur je antwoord op de PM. De reden is dat u bent geblokkeerd door Google. Wees kalm - Google houdt ervan om de toegang terug te geven, als alles OK is, dus gewoon schrijf ze en we zullen verduidelijken situatie.

Voor iedereen met soortgelijke onderwerp is te kijken naar bijgewerkte FAQ (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9). Het is er weergegeven hoe te controleren is uw site wordt geblokkeerd door Google en wat in een dergelijk geval.

Damas
23-11-09, 21:06
Ik schreef naar google te ondersteunen, ik hoop dat ze snel antwoord: verward:

Dank u

Damas
24-11-09, 21:30
Hallo,

Ik stuurde je pm neem dan zo snel mogelijk te helpen me, google geeft me alleen maar even de tijd om dit probleem op te lossen

Dank u

vBET
25-11-09, 01:53
We hebben 1u53 's nachts onze tijd, maar ga er voor uw PM:)

vBET
25-11-09, 02:21
En beantwoord - we zijn blij dat Google wil deblokkeren zo snel:)

Damas
25-11-09, 04:29
Yaaaaaaaaah
mijn website geblokkeerde NU

Dankzij Dankzij Tanks veel voor een grote steun

Groeten

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1