PDA

View Full Version: Ratkaistu Unsuccess Story?



mario06
14-07-10, 04:27
Ottaen huomioon, että vBET pitää palvelimen suorittimen kuormitus melko korkea ja ulos 350K viestit vain 2% kierteet ovat indeksoitu eri kielillä Onko se todella sen arvoista?

Olet vBSEO asennettu niin tämä on tehdä vBET tehdä sitä työtä täysin?

Onko | oli tätä modia testattu ei vBSEO lauta?

Mikä osuus annetaan vBSEO ja vBET indeksointiin?

Vuonna menestystarinoita hyvin vähän tietoa on Givin tehdä asioita hieman epäselvä minulle.
vBSEO asennettu | asetuksia?
Palvelimen asetukset?
vBET asetukset?
vBSEO asetukset?
vBulletin asetukset?
Google PR?
jne?

mario06
16-07-10, 16:18
Daily up:)

Ramses
16-07-10, 19:49
Minulla ei ole vBSEO asennettu ja sikäli kuin voin sanoa tuskin voi nähdä yhä kävijöitä. OK, ehkä hieman englanti, puola tai muu kieli kävijöitä mutta numerot puhumme siitä ehkä 500-1000 ylimääräistä kävijää kuukaudessa. Daily ehkä 30 lisäkäyntien prosentteina tämä on yhä 1%.
Joten mielestäni paras vaikutus vain, jos vBSEO on asennettu.

pepito69
16-07-10, 20:31
Hei,
En käytä vBSEO.
Aloin käyttää vBET viides tämän kuun. 10 päivän käynnit kasvavat. Vuonna%:

(15,79%)
Vierailut: 24.813
Ennen: 21.429
Olen mitä olen on yli 1000 ylimääräistä kävijää päivässä muutaman kerran.
Mutta minulla ei ole kaikki minun web käännetty, vain foorumeilla. Tämä tuote (vBET) on hyvä (ok. .. great ...) ajatus, mutta se ajaa minut hulluksi monia ongelmia. Lyhyessä ajassa on helppo sanoa, että se on ok, mutta katsotaan mitä tapahtuu muutaman kuukauden ...

mario06
17-07-10, 18:29
En näe eroa enemmän käyttäjiä, koska foorumini on noussut tasaisesti viime vuosina ja AdSense-tuloja on pysynyt samana Lisäksi olen seurannan kaiken tarkasti Google Analyticsin, olen vakuuttunut, että vBSEO kanssa url uudelleenkirjoittaminen on täytyy nähdä merkittäviä tuloksia, huomaa, että olen oma vBSEO mutta poistettu, koska se tuo lisää stressiä palvelimelle ja koska olen ollut jopa monta vuotta en varmasti voi lisätä URL uudelleenkirjoittaminen niin tässä vaiheessa mielestäni se on hyödytön

Todellinen ratkaisu menestykseen on laadukas sisältö ja korkea PR käänteisiä tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni Mutta en suosittele vBET yksinkertaisesti sen käännös ominaisuus, joka on arvokas

pepito69
17-07-10, 18:41
Todellinen ratkaisu menestykseen on laadukas sisältö ja korkea PR

Tämä on tärkein tietenkin.

mario06
18-07-10, 10:45
Hei,
En käytä vBSEO.
Aloin käyttää vBET viides tämän kuun. 10 päivän käynnit kasvavat. Vuonna%:

(15,79%)
Vierailut: 24.813
Ennen: 21.429
Olen mitä olen on yli 1000 ylimääräistä kävijää päivässä muutaman kerran.
Mutta minulla ei ole kaikki minun web käännetty, vain foorumeilla. Tämä tuote (vBET) on hyvä (ok. .. great ...) ajatus, mutta se ajaa minut hulluksi monia ongelmia. Lyhyessä ajassa on helppo sanoa, että se on ok, mutta katsotaan mitä tapahtuu muutaman kuukauden ...

Koska your forum on uusi tämä voi olla sattumaa tai ehkä foorumini on isompi joten se kestää silti aika näyttää. Mutta tietäen asetelmia ja hienosäädön sekä menestystarinoita olisi haittaa myöskään.

Ystävällisin terveisin

mario06
18-07-10, 10:51
Minulla ei ole vBSEO asennettu ja sikäli kuin voin sanoa tuskin voi nähdä yhä kävijöitä. OK, ehkä hieman englanti, puola tai muu kieli kävijöitä mutta numerot puhumme siitä ehkä 500-1000 ylimääräistä kävijää kuukaudessa. Daily ehkä 30 lisäkäyntien prosentteina tämä on yhä 1%.
Joten mielestäni paras vaikutus vain, jos vBSEO on asennettu.

Mutta kuten sanoin edellä, se ei lisätä kyselyt ja ilman URL uudelleenkirjoittaminen ei olisi tehokas kuin url uudelleenkirjoittaminen ja me kaikki, että keskipitkällä / iso foorumi ei ole suositeltavaa joten olen osuma umpikuja ja mieluummin vuonna ole sen asentamista.

vBET
20-07-10, 20:24
Ottaen huomioon, että vBET pitää palvelimen suorittimen kuormitus melko korkea ja ulos 350K viestit vain 2% kierteet ovat indeksoitu eri kielillä Onko se todella sen arvoista?

Olet vBSEO asennettu niin tämä on tehdä vBET tehdä sitä työtä täysin?

Onko | oli tätä modia testattu ei vBSEO lauta?

Mikä osuus annetaan vBSEO ja vBET indeksointiin?

Vuonna menestystarinoita hyvin vähän tietoa on Givin tehdä asioita hieman epäselvä minulle.
vBSEO asennettu | asetuksia?
Palvelimen asetukset?
vBET asetukset?
vBSEO asetukset?
vBulletin asetukset?
Google PR?
jne?

Huomaa, että vBET ei mitään normaali sivuilla - Jos suorittimen kuormitus kasvaa, se tarkoittaa että sinun kääntää sivua on käynyt - niin saat menestystä ottaa lisäliikennettä käännössivujen. Uusi liikenne tapahtuu aina enemmän resursseja palvelin ei ole väliä onko sinulla se vBET tai muulla tavalla.

Pyydämme myös huomaamaan, että vBET on erittäin muokattava ant voit laskea suorittimen kuormitus - vain nähdä suorituskyvyn vinkkejä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Asiakkaamme käyttävät vBET kanssa todella valtava foorumit ilman suorituskykyyn liittyviä ongelmia, jos sinulla on se sitten olet sen itse pyynnöstä. Sinulla on yksinkertainen tapa poistaa se käyttämällä toimintaamme vihjeitä.
Nyt kiitos vBET sinulla on 52 kertaa enemmän sisältöä - sitä ei voi tehdä maagisesti. Se tarvitsee lisää resursseja - jos et pysty käsittelemään sen palvelimelle - yksinkertaisesti määrittää sen:) Esimerkissä poistaa joissakin kielissä. Mutta oikeasti olen vain ollut teidän foorumi, ja näen, että käännökset ovat forking nopeasti, joten en suosittele poistamaan kaikki käännökset tällaisessa tapauksessa. Olet kirjoittavat enemmän suorittimen käyttö - tämä ei ole ongelma. Niin kauan kuin sinulla on vielä joitakin vapaita CPU resursseja ja vastauksia nopeasti se vain tarkoittaa, että käytät resursseja.

vBET voi työskennellä täysin ilman vBSEO - käytät sitä tällä tavalla, niin tiedät jo sen. Ja vBET se tehtävä täysin ilman vBSEO - vBSEO ole mitään yhteistä käännökset ja tukevat monikielisen yhteisön. Myös vBulletin 4.x on oma SEO linkit tukea ja vBET tukee myös sen käännöksen.

vBET on testattu ilman vBSEO ja meillä on paljon asiakkaita, jotka käyttävät sitä tällä tavalla - myös sinulle. Voit siis SE itse että se toimii. En todellakaan ymmärrä lähde tähän kysymykseen ... Jos huomaat jotain työtä väärässä teidän aluksella - kiitos vain huomata se Virheraportointi jaksossa.

Osuus indeksoinnissa annetaan Booth vBSEO ja vBET on 0% - mikään näistä tehdä indeksointi. Eikä ole mitään työkalu, joka tekee indeksoinnin teitä foorumilla. Indeksointi tapahtuu Googlen robotit, jotka toimivat kuin vieraille your forum.

Menestystarinoita annetaan käyttäjiemme - voit kysyä heiltä lisätietoja. Mutta tämä on lopullisesti väärään osastoon tämä - tässä vBET henkilökunta nokkosihottuma tukea. Kysy vaikka ne PM - näet joka kirjoittaa joka tarinan. Olemme esittäneet muutamia esimerkkejä menestystarinoista, mutta ainoa foorumi omistaja voi antaa sinulle tietoja sen kokoonpanon, jos hän haluaa.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations