Hi
Olen vain huomannut, että foorumiini (käyttäen vBSEO automaattiset Avainsana tagging säikeitä)
) hakusanoihin puuttuu käännössivujen
<META name="keywords" content="" />
b) Minulla on kolme pohja URL määritelty sisällönkuvauskentistä:
<head> <base href="http://www.patientenfragen.net/" />
<base href="http://www.patientenfragen.net/en/" /><base href="http://www.patientenfragen.net/" />
Esimerkiksi:
Diatsepaami (Diapam) Riippuvuus (http://www.patientenfragen.net/en/gesundheit-praevention/diazepam-valium-dependence-t17667.html)
Tämä pitäisi ehdottomasti vahvistettava;)
Hi
) meidän readme.html vuonna vBSEO integraatio kohta kertoo:
(Pakollinen) Poista valinta "Korvaa" meta keywords "Content?"
Meillä oli isoja asioita tällä elementillä (muistaakseni se oli, koska vBSEO lisää hakusanoja ulkopuolella BB-järjestelmä, mutta se voisi olla jotain muuta) ja se ei yksinkertaisesti ole tuettu tällä hetkellä.
b) Tämä on OK ja se on tarkoitus. Se toimii tällä tavalla, koska käännös seuranta parantaa Base linkin, joka ei pitäisi tehdä. Joten kun kaikki on lisätty uusi ennen ja jälkeen (jotkut selaimet arvosanoin ensimmäinen jotkut viimeisin). Joten se on toimiva ratkaisu. Still - Voimme ajatella toinen - kuten juuri korvaa alkuperäisen pohjan. Tuntuu siltä, parempi yksi ja ihmettelen, miksi emme tehneet tätä alussa ... : Confused: Joten - Joka tapauksessa olen lisätään edelleen TODO lista muuttaa tätä ratkaisua. Alhainen painopiste, koska todellinen toimii, mutta se on lisätty:)
Myös Muutan sen pyyntöjä, koska ei ole bugi täällä:)
Mutta vaikka "Korvaa" meta keywords "Content?" pois, ei ole lainkaan olemassa avainsanojen käännössivujen.
Mikä ei ole hyvä ja ongelma / bug on vBET;)
SEO on tärkeää aiheuttaa päätavoitteena mod on tuoda uusia käyttäjiä foorumi hakukoneista:)
Sen ei pitäisi olla näin ja se ei ole meidän foorumeilla. Oletko tehnyt mitään muutoksia malliin vastuussa avainsanoja? Onko avainsanoja ovat näkyvissä ei kääntää sivua?
Ole hyvä ja PM meille pääsyn yksityiskohtia sinun Amin CP ja FTP - kuten kirjoitin emme voi jäljitellä sitä meidän puolellamme.
PS.
Avainsanat ohitetaan useimmat robottien - todellinen sisältö on käytetty. Tietenkin se kynnys olisi käännettävä;)
Voi mies, ei taas.
Tiedät En anna admin pääsy;)
Olen perustaa klooni foorumi taas ... Onko se ihan välttämätöntä?
Avainsanoja ovat läsnä ei käännössivujen
Vain käännetty niitä ei ole avainsanoja.
Emme vain pysty toistamaan ongelmaa. Ja ilman että emme voi käsitellä sitä. Tällä hetkellä luulen, että kysymys on jossain kokoonpano teidän foorumi, ja jos siitä ei käännössivujen avainsanoja ovat läsnä niin se lopullisesti liittyy vBET - Meidän täytyy vain tietää miten.
Voit luoda myös väliaikaisia tilejä mitä on helpompaa, tai tarkista se sinun edellinen klooni olemassa. Tiedämme kukaan muu tämän nimenomaisen kysymyksen ...
Ei muutoksia tehty headinclude malliin että vaikutus meta avainsanan linjan.
vBSEO on asetettu NO "Korvaa" meta keywords "Sisältö"
ja kyllä ja ei molemmilla kerroilla yksikään hakusana näy käännössivujen.
Ok löysin ongelma:
Käytän (d) monet meta avainsanat.
tässä ovat minun joiden kanssa se ei toimi:
Medizin, Patienten, Fragen, Gesundheit, Krankheit, Schulmedizin, stressi, Therapie, Ernährung, Medikament, diagnosointi, Arzt, Symptome, Heilung, Krebs, Medikation, Doktor, toiminta, Klinik, gesund, krank, Arznei, Apotheker, Behandlung, Heilmethoden, Akupunktur, Homöopathie, Naturheilverfahren, Erfahrungsberichte, Ärzte, Krankenhaus, Krankenkasse, Krankenversicherung, Fragen und Antworten, Gesunde Ernährung, Diät, Nahrungsmittelunverträglichkeiten, Rezept, Allgemeinmedizin, Innere Medizin, Krankenpflege, Allergologie, Altenpflege, Anatomie, Anästhesiologie, Arbeitsmedizin, Audiologie, Phoniatrie Augenheilkunde, Biochemie, Chirurgie, Dermatologie, Venerologie, Endokrinologie, Epidemiologie, Ernährung, DiätetikEthnomedizin, Gastroenterologie, Genetik, Gendiagnostik, Gentechnik, Geriatrie, Gerontologie, Gynäkologie, Geburtshilfe, HAL-Nasen-Ohrenheilkunde, hygieniaa, Hyperbare Medizin, Hämatologie, Immunologie, Kardiologie, Kinder-und Jugendpsychiatrie, Kinderheilkunde, Laboratoriumsmedizin, Logopädie, Lungenheilkunde, Medizinische Informatik, Medizinische Psychologie, Mikrobiologie, Infektiologie, Mund-Kiefer-Gesichtschirurgie, Naturheilverfahren, Nephrologie, Neurochirurgie, Neurologie, Neuropsychologie, Notfall-und Intensivmedizin, Onkologie, Orthopädie, Pathologie, Pflege, Pharmakologie, Toxikologie, Physikalische Therapie, Physiologie, koulutuskeskuksessa, Psychotherapie, Radiologie, gastroenterologinen kirurgia Rechtsmedizin, kuntoutus, Reisemedizin, Tropenmedizin, Reproduktionsmedizin, Rheumatologie, Schlafmedizin, Schmerztherapie, Sexualmedizin, SozialmedizinSportmedizin, Telemedizin, Transfusionsmedizin, Umweltmedizin, Urologie, Zahnmedizin, terveydenhuoltoa, Gesundheitswesen, Arztpraxis, Apotheker, opiskelija, Medizinstudium, Arztrecht, lääkärin
Oikeastaan olen täysin unohtanut, että minulla oli niin monia avainsanoja.
Jos minä leikata ne alas muutaman se toimii.
Olen alentanut heidät:
Medizin, Patienten, Fragen, Gesundheit, Krankheit, Schulmedizin, Therapie, Medikament, diagnosoimaan, Arzt, Symptome, Operation, Klinik, Behandlung, Heilmethoden
ja näillä se toimii.
Tämä olisi vahvistettava joka tapauksessa;)
StarBuG
Kyllä - sen pitäisi olla ja se:) Kiitos löytämässä on kysymys. Emme yritä toistaa sitä vielä on paljon avainsanoja, mutta se olisi se:) Ja tiedän koodi vBET voin lyödä vetoa, että siellä on käytetty toiminto, joka ei leikkaa tekstiä - niin Google saa sitä liikaa ja sen sijaan että käännös antaa virheilmoituksen. Joten avainsanat ovat tyhjiä. Korjaamme sitä:)