PDA

View Full Version: Allerede gjort blank søgeord og 3 basis webadresser på oversatte sider



StarBuG
09-02-10, 21:08
Hi

Jeg har bare lagt mærke til, at på mit forum (ved hjælp af vBSEO automatisk søgeord tagging af tråde)

a) de søgeord mangler på oversatte sider
<meta name="keywords" content="" />

b) Jeg har tre basen urls defineret i meta tags:

<hoved> <base href="http://www.patientenfragen.net/" />
<base href="http://www.patientenfragen.net/en/" /><base href="http://www.patientenfragen.net/" />

Eksempel:

Diazepam (Valium) Afhængighed (http://www.patientenfragen.net/en/gesundheit-praevention/diazepam-valium-dependence-t17667.html)

Det bør absolut være fast;)

vBET
10-02-10, 15:03
Hi

a) vores readme.html i vBSEO integration afsnit fortæller:

(Påkrævet) Slå indstillingen "Erstat" META søgeord 'indhold? "
Vi havde store problemer med dette element (som jeg husker det var fordi vBSEO tilføjer søgeord uden vB system, men det kunne være noget andet), og det er simpelthen ikke understøttet på nuværende tidspunkt.

b) Det er OK, og det er i formålet. Det fungerer på denne måde, fordi oversættelsen sporing forbedrer basen link som ikke bør gøres. Så trods alt er tilføjet ny, før og efter (nogle browsere ærer første nogle sidste). Så det virker løsning. Alligevel - vi kan tænke på andre en - gerne bare erstatte den oprindelige base. Det virker som en bedre en og jeg spekulerer på, hvorfor vi ikke gør dette ved start ... : Forvirret: Så - alligevel er jeg tilføje på TODO listen for at ændre denne løsning. Med lav prioritet, fordi selve virker, men det er tilføjet:)

Også jeg flytter den til indslag hits siden der ikke er nogen fejl her:)

StarBuG
10-02-10, 17:40
Men selv med "Erstat" META søgeord 'indhold? " off, der er simpelthen ingen nøgleord på oversatte sider.
Hvilket er ikke godt, og et problem / bug af vBET;)

SEO bør være vigtig årsag til hovedformålet med dette mod er at bringe nye brugere til dit forum via søgemaskiner:)

vBET
11-02-10, 20:42
Det bør ikke være på denne måde og det er ikke på vores fora. Har du foretaget nogen ændringer i skabelonen ansvarlig for søgeord? Er søgeord er synlige på ikke oversatte sider?

Venligst PM os adgang detaljer til din Amin CP og FTP - som jeg skrev vi ikke kan reproducere det på vores side.

PS.
Nøgleord er ignoreret af de fleste robotter - reelle indhold bliver brugt. Selvfølgelig er karmen skal oversættes;)

StarBuG
11-02-10, 23:32
Åh mand, ikke igen.

Du ved, jeg ikke giver ud Admin Access;)
Jeg er nødt til at oprette en klon forum igen ... Er det virkelig nødvendigt?

Nøgleordene er til stede på ikke oversatte sider
Kun oversat dem har ingen søgeord.

vBET
15-02-10, 13:29
Vi er bare ikke i stand til at genskabe problemet. Og uden at vi er ikke muligt at arbejde på det. I dette øjeblik tror jeg, at problemet er et sted konfigurationen på dit forum, og hvis den ikke er oversat sider søgeord er til stede, så er det definitivt er relateret til vBET - vi skal bare vide hvordan.
Du kan oprette også midlertidige konti, hvad der vil være lettere, eller tjek gør dine tidligere klon eksisterer. Vi kender ingen andre med netop dette emne ...

StarBuG
16-02-10, 18:05
Der er ingen ændringer i headinclude skabelon, effekt meta søgeord linje.

vBSEO er indstillet til NO for "Erstat" Meta Keywords "indhold"
og for ja og ikke til begge gange nej søgeord dukke op på oversatte sider.

Ok jeg fandt problemet:

Jeg bruger (d) mange meta søgeord.
Her er mine, som det fungerer ikke:


Medizin, Patienten, Fragen, Gesundheit, Krankheit, Schulmedizin, Stress, Therapie, Ernährung, Medikament, diagnosticere, Arzt, Symptome, Heilung, Krebs, Medikation, Doktor, drift, Klinik, gesund, krank, Arznei, Apotheker, Behandlung, Heilmethoden, Akupunktur, Homöopathie, Naturheilverfahren, Erfahrungsberichte, Ärzte, Krankenhaus, Krankenkasse, Krankenversicherung, Fragen und Antworten, Gesunde Ernährung, Diät, Nahrungsmittelunverträglichkeiten, Rezept, Allgemeinmedizin, Innere Medizin, Krankenpflege, Allergologie, Altenpflege, Anatomie, Anästhesiologie, Arbeitsmedizin, Audiologie, Phoniatrie Augenheilkunde, Biochemie, Chirurgie, Dermatologie, Venerologie, Endokrinologie, Epidemiologie, Ernährung, DiätetikEthnomedizin, Gastroenterologie, Genetik, Gendiagnostik, Gentechnik, Geriatrie, Gerontologie, Gynäkologie, Geburtshilfe, Hals-Nasen-Ohrenheilkunde, hygiejne, Hyperbare Medizin, Hämatologie, Immunologie, Kardiologie, Kinder-und Jugendpsychiatrie, Kinderheilkunde, Laboratoriumsmedizin, Logopädie, Lungenheilkunde, Medizinische Informatik, Medizinische Psychologie, Mikrobiologie, Infektiologie, Mund-Kiefer-Gesichtschirurgie, Naturheilverfahren, Nephrologie, Neurochirurgie, neurologi, Neuropsychologie, Notfall-und Intensivmedizin, Onkologie, Orthopädie, Pathologie, Pflege, Pharmakologie, Toxikologie, Physikalische Therapie, Physiologie, Psychiatrie, Psychotherapie, Radiologie, Nuklearmedizin Rechtsmedizin, rehabilitering, Reisemedizin, Tropenmedizin, Reproduktionsmedizin, Rheumatologie, Schlafmedizin, Schmerztherapie, Sexualmedizin, SozialmedizinSportmedizin, Telemedizin, Transfusionsmedizin, Umweltmedizin, Urologie, Zahnmedizin, sundhedspleje, Gesundheitswesen, Arztpraxis, Apotheker, studerende, Medizinstudium, Arztrecht, læge

Faktisk har jeg helt glemte at jeg havde så mange søgeord.
Hvis jeg klippe dem ned til nogle få det virker.

Jeg reducerede dem til:

Medizin, Patienten, Fragen, Gesundheit, Krankheit, Schulmedizin, Therapie, Medikament, diagnosticere, Arzt, Symptome, Operation, Klinik, Behandlung, Heilmethoden

og med disse det virker.

Det bør fastsættes alligevel;)

StarBuG

vBET
17-02-10, 17:29
Ja - det skal være, og det vil:) Tak for at opdage, hvad der er problemet her. Vi forsøgte ikke at gengive det endnu med store mængde af søgeord, men det skal være det:) Og som jeg kender koden for vBET jeg kan vædde på, at der er anvendt funktion som ikke klippe tekst - så Google får det for meget og i stedet for oversættelse giver fejl. Så søgeord er tom. Vi vil rette det:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations