PDA

View Full Version: Avoinna Kaikki käännökset lakkasi toimimasta - kaikki säikeet ovat tyhjiä, merkinnän napsautettaessa

myandy99
30-10-11, 06:31
En ole tehnyt muutoksia. Olen vBulletin 3.6.8 vBET3.4.1 kanssa.

Google muuttaa sen käännös API tai jotain?

myandy99
30-10-11, 06:45
Olen juuri päivittänyt vBET 3.5.2 nyt käännös-sivu on täysin tyhjä. Mitä olen puuttuvat?

myandy99
30-10-11, 07:17
Okei. Sain tämän käynnissä googletest.php. Näyttää siltä, että Google keskeyttänyt

Google API v1 aloitus käännös-testi
Testitulos: {"responseData": null, "responseDetails": "Epäillyt Käyttöehdot Abuse. Katso http://code.google.com/apis/errors", "responseStatus": 403}
Test virhe:
Yhteysaika (ms): 566.118164062

myandy99
30-10-11, 07:21
Microsoft API-testin tuntuu hyvä. Ei minun vBET kääntää edelleen Microsoft API-Liittymän kanssa?

Alkaen käännöskoe MS
Testitulos:  "Hei"
Test virhe:
Yhteysaika (ms): 492.813964844

r.dziadusz
30-10-11, 09:10
Hei,
Kyllä se voisi mutta se testaa käännös vain yhden sekunnin becouse olet voi olla harhaanjohtavaa, testi
Ota voitu tarkistaa:
-ollut määrittäminen
admincp - > vBET - > käännöskieliversioita - > Käytä Google vain: n: O
-ollut päivität = Lataa uudelleen - kerran - kansion lataaminen > vbet_translation_options, jos ei please tehdä sen

myandy99
30-10-11, 18:46
Kyllä tein ' vain käyttöön-Google: n: O ' ja ladata vbet_translation_options-kansioon.

Nyt jos valitsen merkinnän, saan seuraavan virheen:

Vakava virhe: kutsu määrittämättömästä funktiosta save_settings() /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php rivin 28

Muistan epämääräisiin, aloin saaminen edellä virhe sen jälkeen, kun on tehty joitakin muutoksia suorituskyvyn FAQ suosituksen perusteella. Tuntuu ehkä liittyvät välimuistissa tai jotain

r.dziadusz
31-10-11, 09:36
Poista tai muokkaa tiedostoja, (muiden kuin vbseo integrointi)
Voit Ota kertoa minulle (FAQ suorituskyvyn Vihje), joka opastaa tehtiin?
Jos et muista näistä Ota PM minulle Accessin tietojenkeruutoimintojen I tarkistaa sen palvelimen

myandy99
31-10-11, 16:37
Muistan virhe jälkeen välimuistissa muuttaa kuin ei mitään jotain. Mutta nyt vaikka on vaihdettu takaisin arvoon "None" ongelma välimuistissa on edelleen

Olen ei poista tai muokkaa tiedostoja, (muiden kuin vbseo integrointi)

myandy99
01-11-11, 14:11
Koodiriville, kun vakava virhe ilmenee näyttää seuraavasti. Voinko saada vastauksia?

save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

r.dziadusz
02-11-11, 12:21
Voit virhesanoma tulee näyttöön järjestelmän becouse ei löydä funktiota save_settings, joka on vBulletin funktio ja olisi oltava adminfunctions_options.php, oikeus, nyt en tiedä, miksi se ei löydy, ota reconsider reupload kaikki vBet tiedostot tai ota PM me käyttää yksityiskohdat ja se tarkistaa.
On tuskin mahdollista, tämä virhe oli tuottamuksellisesti välimuistissa arvoa muuttamalla

myandy99
02-11-11, 13:50
Okei. Ilmeisesti minulle syynä on luultavasti miksi: minun adminfunctions_options.php ei ole save_settings, koska olen vBulletin 3.6.8. vBulletin 3.8.x olisi sitä.

vBET toiminut minulle ennen kun olin vBET 3.4.1, joka ei käytä save_settings.

Nyt, kun vBET 3.5.2 päivitetty ja save_settings ongelmia käytössäni.

Joten mitä mieltä olet meidän pitäisi tehdä?

r.dziadusz
02-11-11, 14:20
VBulletin päivityksen uusin versio (3.8.7) voitaisiin ratkaista se

myandy99
03-11-11, 13:19
Oma vBulletin erittäin mukautettu ja integroitu muiden ohjelmien kanssa. VBulletin päivittäminen ei ole vaihtoehto.

On muulla tavoin tehdä toimi minulle vBET?

vBET
03-11-11, 14:40
Kyllä. Tarvitse tehdä koodin muutokset ja muuttaa kutsuvan save_settings muiden funktio/koodi, joka Tallenna asetus. vBulletin 3.6 ei ole virallisesti tuettu, mutta voimme tehdä se virkamies (yksi tarkistus toimi olemassa) seuraava versio. Niin tarkistamme, miten tämä vanha versio vBulletin tallentaa asetukset ja annamme sinulle vihjeitä koodin muutoksia. Kunnes sitten - vain käytöstä vBET.

vBET
03-11-11, 15:24
Tämä ei ole testattu ratkaisu. Tarkistaa ja vahvistaa does se auttaa. Jos Kyllä sitten me sisällyttää se seuraava versio. Meillä ei voi testata, koska Microsoft ei tue virallisesti vBulletin niin vanha versio ja meillä ei ole testauksen foorumi tälle yhden.

Hätäratkaisu:
1. Avaa tiedosto / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php
2. Etsi:

save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

3. Korvautuvat:

if (function_exists('save_settings')) {
} else {
global $vbulletin;
$vbulletin->db->query_write("
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "setting
SET value = '" . $vbulletin->db->escape_string($availability) . "'
WHERE varname = '" . $vbulletin->db->escape_string('vbet_provider_availability_'.$provider) . "'
");
build_options();
}

myandy99
05-11-11, 04:32
Kiitos. Muutos virhe on mennyt, mutta se ei enää kääntää. Riippumatta kielen lipun napsautetaan se näyttää edelleen englanti

vBET
05-11-11, 15:10
Se ei ole muutoksen vuoksi. Tämän syynä on se, että tulet käännöskieliversioita raja-arvoja.
Lue tämä lisätietoja: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-3.html#post10876

myandy99
05-11-11, 19:23
OK jolloin minä vain odottaa Google tai ihmeen käytettävissä uudelleen Microsoft? Tai ostaa Google Translate API 2?

r.dziadusz
06-11-11, 11:17
vBET on automaattisesti kuitattu API on 10 minuutin välein ja kytke siihen virta, myös jos olet varma, että olet päässyt raja - f.e., olet käännetty vain foorumin voit oli yksi sivu ja kukaan muu ei voi kirjoittaa microsoft - mtcont@microsoft.com, ehkä se näkyy Microsoft sisäinen virhe becouse, mutta todennäköisesti olet juuri normaly saavuttanut rajojasi
Myös Huomaa että vBET (maksetaan) Google käännös v2 API tukee ja Testaa uusi api: Apertium (Napsauta lisätietoja (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/2543-apertium-another-translation-api-will-supported-vbet.html#post11064))

r.dziadusz
08-11-11, 21:21
Tarvitsetko edelleen apua tämän ongelman? Jos et merkitty se ratkaista, sillä muut ongelman avaamalla uusi säie

myandy99
10-11-11, 02:38
voisimme joitakin ohjeita siitä, miten voit testata Apertium?

r.dziadusz
10-11-11, 23:27
oikealle, nyt testaamme Apertium, se on käytettävissä seuraavan vBET versiossa

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1