PDA

View Full Version: Open Alle vertalingen gestopt met werken - alle discussies zijn leeg wanneer een vlag wordt geklikt



myandy99
30-10-11, 06:31
Ik aanbrengen niet geen wijzigingen. Ik ben op vBulletin 3.6.8 met vBET3.4.1.

Is Google veranderd zijn vertaling API of iets?

myandy99
30-10-11, 06:45
Ik bevorderde enkel aan vBET 3.5.2 nu mijn vertaling pagina helemaal leeg is. Wat ben I die mist?

myandy99
30-10-11, 07:17
OK. Ik heb deze lopende googletest.php. Het lijkt erop dat ik door Google geschorst ben

Begin vertaaltoets voor Google API v1
Testresultaat: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden melden Zie http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 566.118164062

myandy99
30-10-11, 07:21
Mijn test Microsoft API lijkt goed. Moet niet mijn vBET nog steeds met Microsoft API vertalen?

Beginnend vertaling testen MS
Testresultaten:  "Hello"
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 492.813964844

r.dziadusz
30-10-11, 09:10
Hi,
Ja kon het maar de test die u kan misleidend zijn, omdat het testen vertaling alleen in één seconde
U kon Controleer:
-deed u instellen
admincp - > vBET - > Vertaling Providers - > gebruik Google alleen: Nee
-heb je update = uploaden opnieuw map upload - once - > vbet_translation_options als geen aub, dat doen

myandy99
30-10-11, 18:46
Ja ik heb ' gebruik Google alleen: NO' en ik uploaden vbet_translation_options map.

Nu als ik klik op een vlag, krijg ik de volgende foutmelding:

Fatale fout: Call to undefined function save_settings() in /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 28

Ik herinner me vaag dat ik begon steeds boven fout nadat ik sommige veranderingen op basis van de aanbeveling van de FAQ op de prestaties bracht. Het gevoel dat het kan worden gerelateerd aan geheugencache of iets

r.dziadusz
31-10-11, 09:36
U verwijderen/bewerken alle bestanden, (andere dan voor vbseo integratie)
Zou u mij alstublieft vertellen welke stappen (van FAQ prestaties hint) werden gemaakt?
Als u bent vergeten dat een van deze Gelieve PM me uw toegang mede zal ik check it op uw server

myandy99
31-10-11, 16:37
Ik herinner me dat het probleem zich voordeed nadat ik geheugencache van geen tot iets veranderd. Maar nu ook al heb ik veranderd de geheugencache terug naar 'Geen' het probleem bestaat nog steeds

Ik heb niet verwijderen/bewerken alle bestanden, (andere dan voor vbseo integratie)

myandy99
01-11-11, 14:11
De lijn van de code waar fatale fout optreedt lijkt te zijn de volgende. Kan ik enkele antwoorden krijgen?


save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

r.dziadusz
02-11-11, 12:21
U foutbericht verschijnt omdat van het systeem kan niet vinden save_settings functie die vBulletin functie is en moet worden in de adminfunctions_options.php op dit moment weet ik niet waarom het niet wordt gevonden, gelieve opnieuw reupload alle vBet bestanden, of please PM me toegang tot gegevens, en zal ik check it.
Het is nauwelijks mogelijk dat deze fout werd uitgelokt door geheugencache waarde te wijzigen

myandy99
02-11-11, 13:50
OK. Het lijkt mij dit is waarschijnlijk waarom: mijn adminfunctions_options.php heeft geen save_settings, omdat ik op vBulletin 3.6.8. vBulletin 3.8.x zou hebben.

vBET gehanteerd voor mij voor toen ik op vBET 3.4.1 die geen save_settings gebruikt.

Nu dat ik een naar vBET 3.5.2 upgrade en ik in het probleem met save_settings draait ben.

Dus wat denk je dat we moeten doen?

r.dziadusz
02-11-11, 14:20
VBulletin updaten naar de nieuwste versie (3.8.7) zou het oplossen

myandy99
03-11-11, 13:19
Mijn vBulletin is zeer aangepast en geïntegreerd in andere software. Upgraden van vBulletin is geen optie.

Is er een andere manier om vBET werkzaamheden voor mij?

vBET
03-11-11, 14:40
Ja. U wilt van gemaakt codewijzigingen en roeping van save_settings aan andere functiecode die de instelling zal opslaan/wijzigen. vBulletin 3.6 wordt niet officieel ondersteund, maar kunnen we het officiële in volgende release (als controle werkt bestaat). Zo zullen we controleren hoe in deze oude versie vBulletin slaat instellingen en wij geven u tips over wijzigingen in de code. Totdat vervolgens - gewoon kunt uitschakelen vBET.

vBET
03-11-11, 15:24
Dit is niet getest oplossing. Controleer het en helpt het bevestigen. Zo ja dan nemen we het in volgende release. Wij testen niet omdat wij het niet eens officieel zo oud versie van vBulletin en wij geen forum testing hiervoor een hebben.

Snelle oplossing:
1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php
2. Zoek:


save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

3. Vervangen door:


if (function_exists('save_settings')) {
save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));
} else {
global $vbulletin;
$vbulletin->db->query_write("
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "setting
SET value = '" . $vbulletin->db->escape_string($availability) . "'
WHERE varname = '" . $vbulletin->db->escape_string('vbet_provider_availability_'.$provider) . "'
");
build_options();
}

myandy99
05-11-11, 04:32
Bedankt. Met de wijziging van de fout is gegaan, maar het niet meer te vertalen. Welke taal flag ik klik het Engels wordt nog steeds weergegeven

vBET
05-11-11, 15:10
Het is niet vanwege de verandering. Dit is omdat u uw grenzen in vertaling aanbieders bereikt.
Lees dit voor meer info: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-3.html#post10876

myandy99
05-11-11, 19:23
OK, in welk geval ik zal enkel wachten voor Google of Microsoft wonderbaarlijk weer beschikbaar? Of Google Translate API 2 kopen?

r.dziadusz
06-11-11, 11:17
vBET zal automatisch gecontroleerd die API beschikbaar is in elke 10 minuten, en schakel deze, ook als u zeker weet u niet bereiken uw grenzen - f.e. u slechts één pagina en niemand anders was op forum u hebt vertaald zou kunnen schrijven naar microsoft - mtcont@microsoft.com, lijkt het misschien omdat van Microsoft interne fout, maar waarschijnlijk hebt u gewoon normaly uw grenzen bereikt
Ook Houd er rekening mee dat vBET ondersteunt Google (betaalde) vertaling v2 API en test nieuwe api: Apertium (Klik hier voor meer info (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/2543-apertium-another-translation-api-will-supported-vbet.html#post11064))

r.dziadusz
08-11-11, 21:21
Moet u nog steeds hulp bij dit probleem? Zoniet zal ik het opgelost, gemarkeerd voor enig ander onderwerp open nieuwe thread

myandy99
10-11-11, 02:38
kunt u sommige instructies op hoe te testen Apertium geven?

r.dziadusz
10-11-11, 23:27
op dit moment we Apertium testen, zal het bruikbaar in volgende vBET release

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1