Veure la Versió Completa: Resolt Obtenir tots els temes del missatge d'error en moviment
Em surt aquest missatge d'error cada discussions en moviment
Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / usuari / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / a la línia 47
segueix utilitzant el llenguatge per defecte, els fils es mouen, però el seu aspecte no és com tornar a dirigir a url rewrite nou èxit després de moure el fil, encara amb domain.com / showthread.php? t = 123.456 i el missatge d'error, mira en la pantalla
http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/3.jpg
Sembla que algun problema amb htaccess -. Jo estava fent la integració especial allà (PM) perquè les regles no són estàndard i aquesta és la qüestió (sol.licitud d'arxiu ve sense seu, pel que les nostres funcions addicionals que no estan inclosos i integrats codi Matías no està funcionant ). Ens vam posar d'acord pel PM que seguirà funcionant en les regles (per les seves pàgines un element especial), així que encara tenen accés als detalls - el vaig a corregir al lloc:)
Sembla que algun problema amb htaccess -. Jo estava fent la integració especial allà (PM) perquè les regles no són estàndard i aquesta és la qüestió (sol.licitud d'arxiu ve sense seu, pel que les nostres funcions addicionals que no estan inclosos i integrats codi Matías no està funcionant ). Ens vam posar d'acord pel PM que seguirà funcionant en les regles (per les seves pàgines un element especial), així que encara tenen accés als detalls - el vaig a corregir al lloc:)
ah perquè d'això, està bé llavors no massa important / no urgent, per ara, ja que els fils es mouen, només compten amb aquest missatge d'error, que és més important les pàgines de membres
aquest tema resolt
Gràcies per la retroalimentació. Jo ja trobar una solució per això, així que després de la resolució de les pàgines dels membres que resoldrà també aquest problema.
Aquest problema sembla ser més fàcil de resoldre el cas Thant seva memberpages especial. Per tant, es resol ara (I stil treballarà en les pàgines dels membres).
Tingueu en compte que a causa de les seves regles htaccess personalitzat. Hauràs de fer un pas d'integració addicional amb Matías cada vegada que es va fer l'actualització de Matías. Aquest pas és un canvi més a l'arxiu de FORUM_ROOT / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php. Així que quan vostè va a canviar aquest arxiu d'acord amb les instruccions de la integració normal, si us plau:
1. Cerca:
<?php
2. Afegir, després de:
require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Això resol el problema amb les discussions en moviment:)
Aquest problema sembla ser més fàcil de resoldre el cas Thant seva memberpages especial. Per tant, es resol ara (I stil treballarà en les pàgines dels membres).
Tingueu en compte que a causa de les seves regles htaccess personalitzat. Hauràs de fer un pas d'integració addicional amb Matías cada vegada que es va fer l'actualització de Matías. Aquest pas és un canvi més a l'arxiu de FORUM_ROOT / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php. Així que quan vostè va a canviar aquest arxiu d'acord amb les instruccions de la integració normal, si us plau:
1. Cerca:
<?php
2. Afegir, després de:
require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Això resol el problema amb les discussions en moviment:)
si el seu treball, moltes gràcies:)
de manera que no necessita canvi dels audaços
al nostre propi camí com
require_once(dirname(__FILE__). '/home/username/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
No canvieu ella - que ja està treballant solució. Si voleu canviar a la ruta específica en el seu servidor, a continuació s'acaba d'establir en el codi complet de camí, però fins i tot això no és necessari aquí.
Michał Ho sento acabo de trobar aquesta
When i go to admincp --> i després anar a LinkBacks moderada o LinkBacks entrant, sortint oa la pàgina LinkBacks però només em donen aquest missatge d'error:
Warning: require_once (/ home / usuari / public_html / modcp / includes / functions.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in / home / usuari / public_html / includes / init.php en la línia 155
Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / usuari / public_html / modcp / includes / functions.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / usuari / public_html / includes / init.php on line 155
Si trec aquesta línia els LinkBack pàgina s'obre de nou normal, pel que la seva busca fer alguna ruta característica vBSEO mal
pot fer que la línia més perfecte de nou? si potser no vaig adequat si no condicional per als LinkBacks pàgina com
if (THIS_SCRIPT != 'scriptname') {
}
Aquesta solució no estava preparat per treballar en admincp només en les pàgines del fòrum. Vostè ha de afegir condició que es canviï la ruta en cas de admincp, o no només ha d'afegir aquest arxiu VBET llavors.
ho va aconseguir així que aquí és el que faig
- A l'arxiu de vbseo_moderate.php després de <i php afegir aquest
define('THIS_SCRIPT', 'vbseo_moderate');
- A continuació, en functions_vbseo_createurl.php i embolicar el codi amb si no condicional
if (THIS_SCRIPT != 'vbseo_moderate') {
}
el seu treball ara, si algú ho necessita també
Que tenia aquest tema, perquè no recordo el servidor utilitza personalitzat. Regles htaccess. Així que aquest assumpte no és comú. De tota manera - gràcies per compartir:) Pot ser útil per als que també es requereixen regles personalitzades htaccess, a causa de cert grau d'integració altres mods ..
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):