PDA

Veure la Versió Completa: Nou a VBET



hmspain
04-05-10, 17:14
VBET és revolucionari, però es necessita un temps per veure l'efecte :-).

La meva primera queixa va ser la bandera a la part superior! LOL me'n vaig anar de les banderes com un anunci de VBET, i gràcies a Google pel servei de traducció!

Amb el temps, espero que els meus usuaris internacionals es captura en el fet que el nostre sistema de vBulletin ja no és només Anglès ...

Algú ha estat capaç d'aconseguir VBET treballar amb grups socials o els blocs?

vBET
04-05-10, 20:55
Hola i benvinguts al nostre fòrum:)

És bo posar nota en el missatge de benvinguda aquest fòrum recolza altres idiomes i la gent pot Wite en el seu idioma:)

Sobre els grups socials i blocs. VBET és totalment compatible amb la traducció dels grups socials i també la gent pot escriure allà en els seus propis idiomes. Blogging és compatible amb v 4.x Publishing Suite, per VB 3.x blocs malauradament no és compatible en el nivell d'idiomes - no s'admet per escrit en diferents idiomes, sinó que ha de ser traduït igual que altres parts del fòrum. I nosaltres no hem estat capaços fins i tot de la recolza totalment en vB3.x perquè no són capaços de comprar una llicència de vBulletin o fins i tot aconseguir que per a les proves de puroposes - dels blocs de vBulletin 3.x és un projecte mort i que no és suportat.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1