PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Invàlids els arguments adduïts per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294)

Valdo
01-03-10, 08:00
Des que vaig actualitzar VBET, cada vegada que canviï el nom d'una discussió d'aquest error: Warning: Invalid argument subministrat per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27 Advertència: Argument no vàlid subministrat per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27 Com puc solucionar això? Gràcies

vBET
02-03-10, 20:17
Si us plau, doneu-nos la versió exacta d'utilitzar VBET, vBulletin, Matías (si s'utilitza).

També si us plau digueu-nos en quina direcció està la discussió el canvi de nom i ho fas en normal oa la pàgina traduïda?

Valdo
04-03-10, 12:08
El VBET és l'última versió que teniu instal · lats vostè i vBSEO 3.3.2. A partir d'aquest error en canviar el nom d'una discussió en l'idioma original, i fins i tot quan tracte de moure la discussió d'una categoria a una altra.

vBET
05-03-10, 00:56
No puc reproduir en els nostres fòrums, per tant, haurà poc d'ajuda del seu costat:)

OK - Vaig revisar la font i que és causat per algun plugin de fer servir el ganxo "postbit_display_complete". VBET té dos plugins amb aquest ganxo. Pots si us plau a veure els problemes d'una causa en el seu fòrum? Només ha de fer mitjançant la desactivació d'un xec i no problema persisteix. Si pot llavors activar i desactivar l'altre. Si encara existeix, llavors provi amb discapacitat estand. Si encara hi ha - el més probable és que no és culpa de VBET - intentar fer desactivar VBET tot i comprovar.

Vostè desactivar plugin Admin CP-> Connectors & Productes -> Plugin administrador
Desactivarà mod tot per Admin CP-> Connectors & Productes -> Gestió Productes

Si us plau, m'ho saber sobre els resultats. Si em PM accedir als detalls que ho comprovi jo:)

Valdo
05-03-10, 09:55
He intentat desactivar el traductor de l'empresa BB i el mateix error, però aquest error ha començat a donar-me un dia després que hagi instal lat. Que puc fer després de resoldre?

vBET
06-03-10, 14:57
Jo entenc que vostè veu error de partida després de VBET està instal lat. Però com pot veure VBET no té res a veure amb això, perquè l'error continua apareixent quan VBET està desactivat. Així també alguns altres canvis que calia fer en el fòrum. Potser algun altre mod també es va afegir o canviat alguna configuració.

En primer lloc si us plau, determinar qui és culpable. Així de desactivar un per un tots els plugins que estan treballant amb "postbit_display_complete" ganxo - cada xec de temps ¿encara té errors. Quan es determina que és culpable, si us plau poseu-vos en contacte amb autors de mod que fa que el desordre. Si vostè encara té algunes preguntes - si us plau pregunti:)

Valdo
06-03-10, 15:23
Com puc esbrinar quins són els plugins que treballen amb postbit_display_complete? gràcies

vBET
08-03-10, 16:24
Anar jo al seu administrador CP -> Plugins & Productes -> Plugin Manager i es troben postbit_display_complete

Valdo
08-03-10, 17:45
ben, n'he disattivato un a la volta i he descobert qual és que de problemes: està el \"passiveVid - Showthread Replacement\".Però a què serveix excusa? El tinc disattivato?Gràcies

vBET
10-03-10, 17:27
Anar a l'autor d'aquest mod i li pregunto què està passant:)

No puc ser responsable d'altres mods o no saben com estan treballant tots els mods existents - Lamento no poder ajudar més i espero que la meva ajuda era prou bo: o

garyopa
29-11-10, 09:50
Vaig tenir aquest problema avui en dia també, després de VBET instal.

I va ser la mateixa resposta, li vaig treure el "passiveVID" plug-in i explosió va ser resolt el problema.

Ara he de trobar un bon reemplaçament per a aquest plugin, que converteix els vídeos de YouTube en els jugadors!

ugh!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1