PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Matar redirigir Els meus Anuncis!



garyopa
29-11-10, 06:12
Estic tractant d'esbrinar una cosa simple.

Tinc vBulletin v3.8.6 i vBSEO 3.5.2 instal lat i vBadvanced v3.2.2 i m'acaba d'afegir VBET 3.3.6 (gran programa per cert!)

Tot està funcionant molt bé a la primera pàgina, i també les pàgines interiors com showthread etc,

Però el problema és la pàgina principal "index.php" - ho he intergated amb anuncis a la esquerra i la dreta amb vBadvanced, però per alguna raó, a causa de les redireccions que no s'enganxi a ella Intergate, però ho fa en tots els altres pàgines.

Maledicció, no puc publicar exemples o incloure a la meva. Htaccess, ja que no tenen més de 15 llocs. - Algunes de suport.

garyopa
29-11-10, 06:25
Aquest fil és el problema de respondre el mateix que jo:

"540-com-modificar-reescriure les regles" - post # 2

Gràcies per la seva funció de cerca.

Vostè pot tancar aquest tema ara. - Problema resolt!

kamilkurczak
29-11-10, 09:45
gràcies per la confirmació. resolt

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations