PDA

View Full Version: Ratkaistu Uudelleenohjaus Killing My mainoksia!



garyopa
29-11-10, 06:12
Olen yrittänyt keksiä yksinkertainen asia.

Olen vBulletin v3.8.6 ja vBSEO 3.5.2 asennettu ja vbadvanced v3.2.2 ja minä vain lisännyt vBET 3.3.6 (hyvä ohjelma muuten!)

Kaikki toimii hyvin palvelun etusivulla, ja myös sisäsivuilla kuten showthread jne.

Mutta ongelma on pääsivulla "index.php" - Olen sitä intergated kanssa mainoksia vasemmalle ja oikealle käyttämällä vbadvanced, mutta jostain syystä johtuen ohjaukset se ei tartu sitä intergate sitä, mutta se ei kaikissa muut sivut.

Darn, en voi lähettää esimerkkejä tai ovat minun. Htaccess tiedosto minulla ei ole yli 15 viestiä. - Jotkut kannattavat.

garyopa
29-11-10, 06:25
Tämä kierre on sama vastaus ongelmaan kuin minä:

"540-miten-muokkaa-rewrite-säännöt" - viesti # 2

Kiitos hakutoimintoa.

Voit sulkea tätä säiettä nyt. - Ongelma ratkaistu!

kamilkurczak
29-11-10, 09:45
Kiitos vahvistusta. ratkaistu

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1