PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Llenguatge dels usuaris configurar l'honor no



Simon Lloyd
05-10-10, 21:00
M'he registrat com a nou usuari i selecciona l'espanyol com a idioma de publicació de la meva, quan jo llavors registrat en el fòrum va ser en Anglès en lloc d'espanyol (i residir a Anglaterra pel que el meu navegador és l'anglès, però en la configuració de VBET he triat "usuari de confiança" ), ho he comprovat en els detalls Opcions de Cerca d'edició i l'idioma triat mostra espanyol?

Li pot aconsellar si us plau?

Salutacions,
Simon

EDIT: la bandera de l'idioma (espanyol) no es pot seleccionar de manera que és honrat és només que no traduir la pàgina a l'espanyol!

kamilkurczak
06-10-10, 08:26
hola,
La confiança d'opcions de l'usuari per a la detecció d'idioma de Google. Google no se li pregunta sobre el llenguatge en absolut, la configuració de l'usuari s'utilitzen. confiem que l'usuari que el missatge que ell va escriure, en el seu llenguatge, que es va posar. És només per als missatges escrits per aquest usuari.
L'idioma de fòrum sempre serà tal que hagi triat. (Per exemple, "Anglès")

vBET
06-10-10, 08:34
VBET redirigirà a la llengua pròpia diferent quan s'estableix una opció especial a la secció Misc anomenat redirecció a la llengua de l'usuari. No obstant això tingui en compte que VBET redireccions d'acord a la configuració del navegador (enviar capçaleres) no en funció de la configuració d'usuari. Això és suficient, perquè quan tens usuari real que parla espanyol, llavors tindrà opcions en espanyol en el seu navegador - que VBET serà capaç de dirigir, fins i tot quan és un convidat. També reorientar d'acord amb la informació del navegador és molt més ràpid - el podem fer en el primer ganxo. Per ser capaç de redirigir segons la configuració d'usuari que hem d'esperar fins que els registres polz I després, podem redirigir després vBulletin teca de base de dades de les seves dades. Així que l'estratègia actual és més ràpid, també funciona per als clients i els usuaris reals (no els comptes de prova) és suficient:) Vostè només ha de provar canviant la configuració d'idioma del navegador, el navegador de reiniciar (redirecció és només per a la primera sol licitud a la sessió, de manera que permet a l'usuari canviar més endavant) i, de vegades esborrar les galetes (si el navegador durà a terme la sessió després de reiniciar).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1