PDA

View Full Version: Opgelos Dringende, Kan nie vertaal te alle



zeuslim
09-08-13, 10:34
Hello.

Ek het jou oplossing op die laaste en geïnstalleer suksesvol as die vorige gratis weergawe. Ek het ondervinding installasie en die gebruik van die ou weergawe.

My wonder is dat;

1. Wat is die belangrikste basiese opstel? Ek bly byna die standaard waarde by die eerste keer, sal dit werk goed sonder enige aanraking.

2. Ek het klaar die Google API sleutel en het dit behoorlik.

3. Nadat ek die standaard API sleutel tot Google, die live bladsy neem 'n heel sekondes en minute, maar wys die leë sonder vertaal nie.

Eerste van al, ek wil omgewing en stel dit in akkuraatheid. Kan jy sê jy vir my 'n hoe om te stel of sien 'n regte manier.

Kleur ~ ~ dit is warm vandag ook. hou jou gesondheid goed.

Marcin Kalak
10-08-13, 09:52
Jy moet ten minste opsies instel in Admin CP-> vBET-> Main, instel jou vertaling verskaffer rekeninge in Admin CP-> vBET-> Vertaling Verskaffers en instel. Htaccess (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4- troubleshooting/413-faq.html # post1539). Alle opset stappe word in vBET / doen-nie-oplaai / README.html beskryf.
Maak seker jy het die regte sleutel te Google Translator API v2.
As jy na die vertaling van al die teks verdwyn te kyk http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537.
Het jy nog hulp nodig?

zeuslim
13-08-13, 05:09
Dankie vir jou raad

Volgens Vrae,

1. My bediener stel lyk goed vir krul, ICONV
2. Ek kyk weer CP-> vBET instel. Htaccess, Google vertaler API v2.

Maar, na vertaling van al die teks verskyn nie.

Kan jy besoek ons admin beheer paneel as jy moontlik?

Marcin Kalak
13-08-13, 09:43
Ek kan nie sien dat die teks van die vertaalde bladsy verdwyn. Ek sien net nie vertaalde teks (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post10869).
Op watter bladsy jy verdwyn teks?

zeuslim
13-08-13, 11:00
asseblief, sien Wave World Peace Kommunikasie - Nuus (http://www.wavenews.net)
en dit is onder vlae om dit te sien.

Marcin Kalak
13-08-13, 14:22
Ek kyk daar en ek sien nie vertaalde teks nie, maar die teks verskyn.

zeuslim
13-08-13, 16:28
Sien die dispeared teks na vertaling van Koreaanse in Japannees, as 'n voorbeeld,

Vrede Wave Kommunikasie Forum (Japanese) (http://www.wavenews.net/forum/forum.php?language=ja)

Marcin Kalak
14-08-13, 09:19
Ek sien nie die probleem nie, maar stuur vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP en FTP. Ek sal check dit na te meld by jou rekening.

Marcin Kalak
28-08-13, 08:31
Geen reaksie nie - oorweeg die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier.

zeuslim
26-12-13, 02:24
Ek sien nie die probleem nie, maar stuur vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP en FTP. Ek sal check dit na te meld by jou rekening.


Geen reaksie nie - oorweeg die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier.

Oeps. Ek het nooit besef jy gesluit hierdie drade. Ek is jammer my laat reaksie. In werklikheid onthou ek dat ek die administrateur se rekening vir aanmelding my bediener via PM. Maar ek kon nie los dit uit jou gids op daardie tydstip. Intussen het ek was baie besig.

Ek het jou gesê ek kon nie my bediener inteken met daardie inligting wat ek opgemerk aan jou. So sal ek weer bly die bediener rekening in staat wees om om toegang te verkry, maak seker jou PM.

Naby New Year.
Dankie. ;)

zeuslim
26-12-13, 04:20
Ek het fout in Google API toets.

Begin vertaling toets vir Google API v2
Toets resultaat: "fout": "foute": [{"domein": "usageLimits", "rede": "dailyLimitExceeded", "boodskap": "daaglikse limiet oorskry"}], "kode" 403, " boodskap ":" daaglikse limiet oorskry "}}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 455,135986328

Is reg as kry API bediener sleutel van Google?

zeuslim
26-12-13, 09:46
Ek opgelos my probleem, ek nuwe weergawe 4.7.0 geïnstalleer.

zeuslim
26-12-13, 10:24
Maar die Guest net nie kan vertaal as gevolg van herleiding fout (te veel doorverwijzing, ek gebruik SEO vriendelike herskryf)

zeuslim
26-12-13, 10:41
Maar die Guest net nie kan vertaal as gevolg van herleiding fout (te veel doorverwijzing, ek gebruik SEO vriendelike herskryf)

Dwing Canonical URL af in Friendly URLs

Marcin Kalak
27-12-13, 15:41
Ek opgelos my probleem, ek nuwe weergawe 4.7.0 geïnstalleer.
Ek is bly dat jy opgelos kwessie.



Maar die Guest net nie kan vertaal as gevolg van herleiding fout (te veel doorverwijzing, ek gebruik SEO vriendelike herskryf)
Hou asseblief een probleem in een draad. Gee asseblief vir my 'n skakel na die kwessie, want ek sien nie hierdie kwessie.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1