PDA

Visa fullständig version: Löste Stor röra!

Taurus
12-08-10, 12:37
Jag har en stor oreda på mitt forum när du försöker uppgradera till 3.3.6

Efter uppladdning av filer till min server har jag detta på toppen av min hemsida:

Varning: Missing argument 2 för vbet_parse_templates (), kallas i [sökväg] / global.php (607): eval () 'd code on line 1708 och definieras i [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 432

Värst är att jag inte ens kan komma åt mitt Admin Kontrollpanelen. Jag får detta när du försöker logga in:

Varning: Missing argument 2 för vbet_parse_templates (), kallas i [sökväg] / global.php (607): eval () 'd code on line 1708 och definieras i [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 432

Jag behöver hjälp snabbt du ******

Taurus
12-08-10, 12:46
Jag var tvungen att lägga upp alla 3.3.4-filer att bli av med alla fel. Vänligen meddela!

kamilkurczak
12-08-10, 13:01
OK, så:

Om du inte importerar produkten fil ännu, gör så här:
1. inaktiverar alla insticksprogram globalt av:
admincp-> vBullletin Alternativ-> plugin / Hook system och ställa NO
2. gå till admincp-> Insticksprogram & Produkter-> Hantera Produkter och inaktivera vBET
3. aktivera plugins igen (som i första punkten - som JA)
4. importerar produkten fil
5. aktivera vBET av ledningen produkter.
Vi har lagt till en anteckning om import produkt-fil i det här inlägget: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/928-vbet-4-2-3-3-3-6-released.html

ledsen för detta problem.

Taurus
12-08-10, 13:06
Efter ladda upp filer till min server jag kan inte komma åt mitt AVS. Så hur kan jag göra med alla det?

kamilkurczak
12-08-10, 13:34
ahh ledsen för det.

att inaktivera plugins genom config.php:

1.Öppna config.php
2. klistra efter <php denna kod?:

define('DISABLE_HOOKS', true);

nu alla insticksprogram är inaktiverat

att enablet bara kommentera denna linje, som:

#define('DISABLE_HOOKS', true);

Taurus
12-08-10, 13:44
Ja, jag vet hur man gör det. Jag såg nu att i dig Meddelande tråd som du säger att först ladda upp produkten och sedan filerna till servern. Jag gjorde det nu, och det verkar vara alla bra nu.

Dock bör du verkligen så ta med detta instruktionerna i Hämtningar för alla inte läser meddelanden och kanske, precis som jag, bara ladda ner och installera normalt.

kamilkurczak
12-08-10, 14:24
tack för bekräftelse.
Nu är det här i insctruction.
ledsen för besväret

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1