PDA

Visa fullständig version: Löste VB4 inte aktivt översätta meddelande

Jesh
21-04-10, 17:29
Jag skrev ett test meddelande på tyska till en ny tråd på mitt forum: http://www.coinforums.com/forum/f65/translation-test-267/

Men det stannar på tyska, inte visar översättningen automatiskt som här. Har jag missat en inställning?

Jesh
21-04-10, 17:50
Åh jag är så dum! Jag visste inte att det beror på "Default Language".

: (Dumma mig.

Tyvärr!

vBET
22-04-10, 14:05
Inte bara - du kan även ställa in automatisk språkidentifiering i Google alternativ:) Detta alternativ kommer att fungera på alla användare - oavsett var de sätter sina standardspråk eller inte. Det är också mer prestanda kostsamt, eftersom det för varje nytt meddelande Google är frågan om dess språk, men det ger bra resultat.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1