PDA

Visa fullständig version: Löste Konstigt problem

darras
26-01-10, 19:43
Hej Jag har ett problem varför vBulletin niewiem Jag menar jag precis som att springa annonsblockering Ad Muncher, (då allt kommer perfekt), exklusive ett helt forum programmet i augusti wykrzacza inlandet av augusti till och med logga in på admin panelen. Vet någon vad som kan vara orsaken ?????

vBET
28-01-10, 00:03
Hej. Tyvärr har jag ingen aning om vad som kan orsaka. Jag föreslår att kontakta författaren Rego annonsblockering programmet. Även förslaget - Jag föreslår att kontrollera om några särskilda regler i htaccess filen inte läggs för det här programmet - om så jag föreslår att ta bort dem. Eftersom problemet inte påverkar statusen för vBET jag in i tråden för att stänga av.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations