PDA

View Full Version: Løst Merkelig problem

darras
26-01-10, 19:43
Hei Jeg har et problem hvorfor vBulletin niewiem jeg mener jeg bare liker å kjøre ad blokkering Ad Muncher, (da alt kommer perfekt) når unntatt hele forumet program i august wykrzacza innlandet av august med logge inn på admin panelet. Vet noen hva som kan være grunnen ?????

vBET
28-01-10, 00:03
Hallo. Dessverre har jeg ingen anelse om hva som kan være årsaken. Jeg foreslår å kontakte forfatteren Rego reklameblokkering program. Også forslaget - Jeg foreslår å sjekke om eventuelle særlige regler i htaccess filen ikke er lagt for dette programmet - hvis så jeg foreslår å fjerne dem. Siden problemet ikke påvirker status vBET jeg setter tråden å stenge.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1