PDA

View Full Version: Opgelos Vreemd probleem

darras
26-01-10, 19:43
Hi Ek het 'n probleem waarom vBulletin niewiem Ek bedoel ek net advertensie sluit advertensie Shop, (dan is alles kom perfek) te hardloop wanneer uitgesonderd' n hele forum program in Augustus wykrzacza hinterland van Augustus selfs log in die admin panel. Is daar iemand weet wat sou die rede wees ?????

vBET
28-01-10, 00:03
Hello. Ongelukkig het ek geen idee wat dalk die oorsaak wees. Ek stel voor die skrywer Rego advertensie sluit program te kontak. Ook die voorstel - ek stel voor om te kyk of daar enige spesiale reëls in die htaccess lêer is nie meer vir hierdie program - indien so ek stel voor dit te verwyder. Sedert die probleem nie die status van vBET raak ek die draad gesluit.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1