Visa fullständig version: Löste vBET bort - krypa fel 100,000
Jag har använt ett år sedan för en kort tid vBET3. Min webbadress är: MUHAKEME.NET FORUMU (http://www.muhakeme.net). Sedan ett år jag får "krypa fel" från Google. Min muhakeme.net har krypa fel i mer än hundra tusen sidor eftersom vBET produkt URL. Jag har fått dåliga poäng från Google och straff nu. Jag har också skrivit till Google support och de sa på grund av de tusentals "krypa fel" i över 100 sidor kunde detta hända.
Jag tog bort produkten från min FTP. Ibland ser jag "vem är online" och jag ser att Google söker min gamla översatta sidor.
Hej, jag ser din licens har gått ut så jag antar att du var med hjälp av gamla vBET version. Observera att vBET3.x har faktiskt 0 (noll) öppna fel:)
Så om du vill använda vBET utan problem är det alltid bästa sättet att använda senaste versionen som har korrigerat tidigare buggar:) Du kan förnya din licens och få senaste versionen. Observera att förnya kostar bara $ 30. Du kan förnya i din nedladdningssida.
Notera även för framtiden - vi ger dig fri support. Så bästa idén är att skriva när du har någon fråga, istället för att ta egna handlingar som gjorde dig ett annat problem.
Om faktiska problemet - Google söker gamla sidor. Vänligen bara att lägga lämpliga regel som kommer att omdirigera en sådan begäran till på ditt forum huvudsidan. Google kommer att sluta leta efter ett tag (du kommer att berätta för honom att dessa sidor flyttas).
Ge oss exempel på du inte redan länkar - Vi kommer att skriva till dig lämplig regel:)
Inget svar - anses stöder inte behövs. Skriv här om du fortfarande behöver stöd i detta fall.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):