PDA

Ver Versión Completa: Resolto vBET delete - erro exploración 100,000

alptraum
18-07-11, 11:14
Eu usei un ano por un curto período de tempo vBET3. O meu enderezo web é: MUHAKEME.NET Forumu (http://www.muhakeme.net). Desde un ano eu recibo "os erros de seguimento" do google. O meu muhakeme.net ten erros de seguimento en máis de cen mil páxinas, porque URL produto vBET. Eu teño puntos negativos do google e pena agora. Tamén escribín para o apoio google e eles dixeron por mor dos miles de "erro exploración" en máis de 100 páxinas que puido pasar.

Eu apaguei o produto do meu FTP. Ás veces eu ollo "Quen está en liña" e vexo que Google está a buscar o meu vello páxinas traducidas.

vBET
18-07-11, 11:56
Ola, eu vexo a súa licenza caducou así que eu supor que estaba usando a versión vBET de idade. Teña en conta que ten realmente vBET3.x 0 (cero) bugs abertos:)

Entón, se queres usar vBET sen problemas sempre é mellor xeito de usar versión que teñan modificado erros antigos:) Pode renovar a súa licenza e obter versión. Teña en conta que renovar custa só 30 dólares. Pode renovar na súa sección de descarga.

Teña en conta tamén para o futuro - nós proporcionar-lle soporte gratuíto. Entón, mellor idea é escribir cando teña calquera problema, en vez de tomar accións propias, que fixo outra cuestións.

Sobre o problema real - Google buscar páxinas de idade. Por favor, basta engadir regra axeitada que pode redireccionar desas solicitudes para a súa páxina principal do foro. Google vai deixar de ollar despois dun tempo (vai dicirlle que as páxinas son movidas).

Deixa-nos exemplos dos seus lazos existentes non - imos escribir regra axeitada:)

vBET
27-07-11, 18:02
Ningunha resposta - considerado o apoio non é obrigatorio. Por favor, escriba aquí caso aínda que de apoio neste caso.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1