View Full Version: Løst vBET slette - crawl error 100.000
Jeg har brukt ett år siden for en kort tid vBET3. Min web adresse er: MUHAKEME.NET FORUMU (http://www.muhakeme.net). Etter ett år får jeg "gjennomgå feil" fra google. Min muhakeme.net har gjennomgå feil i mer enn hundre tusen sider fordi vBET produktet URL. Jeg har dårlige poeng fra google og straff nå. Jeg har også skrevet til google støtte og de sa på grunn av tusenvis av "gjennomgå feil" i over 100 sider kunne dette skje.
Jeg slettet produktet fra FTP min. Noen ganger ser jeg "Hvem er online", og ser jeg at google søker min gamle oversatt sider.
Hei, jeg ser din lisens er utløpt, så jeg antar at du var med gamle vBET versjon. Vær oppmerksom på at vBET3.x faktisk har 0 (null) åpen bugs:)
Så hvis du ønsker å bruke vBET uten problemer er det alltid beste måten å bruke nyeste versjonen som har korrigert gamle bugs:) Du kan fornye lisensen, og få siste versjon. Vær oppmerksom på at fornye bare koster 30 dollar. Du kan fornye i download seksjonen.
Også merk for fremtiden - vi gir deg gratis support. Så beste ideen er å skrive når du har noen spørsmål, i stedet for å ta egne handlinger som gjorde deg et annet spørsmål.
Om selve problemet - Google søker gamle sider. Vennligst bare legg passende regel som vil omdirigere slike forespørsler til forumet hovedsiden. Google vil slutte å lete etter en stund (du vil fortelle ham at disse sidene er flyttet).
Vennligst gi oss eksempler på den ikke eksisterende koblinger - vi vil skrive deg passende regel:)
Ingen svar - anses støtter ikke nødvendig. Vennligst skriv her i tilfelle du fortsatt trenger støtte i dette tilfellet.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):