PDA

View Full Version: Løst LinkBack i arkivet / sitemap

Snake
01-08-10, 21:49
Den LinkBack til vbet i arkivet / sitemap er en død link. Denne koblingen fungerer ikke. Døde linker er dårlig for SEO.

kamilkurczak
02-08-10, 10:40
kan du lime her er en url til dette nettstedet med denne døde link? Hvis du kan, kan denne koblingen være fra din eller vår forum.

Snake
02-08-10, 12:34
Det er samme her.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/archive/

Link i bunnteksten med flagg.

kamilkurczak
02-08-10, 13:21
ok takk, skal jeg sjekke det

vBET
03-08-10, 17:54
Løst og vil bli inkludert i neste utgivelse. For quick fix vennligst:
1. Rediger / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Finn:

$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.vbenterprisetranslator_creditlink().'</div>
3. Erstatt av:

$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>

Snake
03-08-10, 18:29
Denne løsningen fører til blank skjerm, Cmon mann, du alltid gjøre dette, halvparten assed fikser, trenger du ikke teste dette?

kamilkurczak
04-08-10, 15:25
Vennligst erstatte din gamle tråd med denne nye koden:

$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>

php bbcode slettet "på slutten av koden (før </ div>). hvis du erstatter den med denne nye koden alt vil fungere.

Sorry for det.

Snake
04-08-10, 15:35
Legg til hva tegn? Din fix er et rot.

kamilkurczak
04-08-10, 15:38
se det forrige innlegget og prøv igjen du

vBET
04-08-10, 17:02
Jeg bekrefter - det er noen vBulletin bug i PHP bbcode. Også - jeg husker at når jeg satt ved en feil kode for å erstatte som kode for å finne - men det var ufarlig, fordi det ikke var i stand til brakk.

Også i dette tilfellet på grunn av vBullletin bug det var ikke i stand til brakk gitt instruksjoner. Hvis du brakk nøyaktig instruksjon - du ville ikke være i stand til å gjøre det, fordi dette vBulletin PHP bbcode error også endret tekst å finne. Så du bør stoppe på trinn, i stedet for at du nettopp laget selv endringer i kode og dette brøt ditt forum.

Det er korrigert nå (endret til CODE bbcode), men husk at du ikke brakk instruksjoner og dette var årsaken til forumet pause. Også selvfølgelig er jeg veldig lei meg på grunn av denne hendelsen - som regel jeg stole på vBulletin BBCoder. Denne gangen var det feil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1