View Full Version: vBET konflikter med vBOptimise pro 2.0.1
Hei
Jeg har vBOptimise Pro 2.0.1 (http://www.dragonbyte-tech.com/vbecommerce.php?do=purchase&act=product&id=1) installert
Dette er et viktig produkt for forumet mitt.
Det workes perfekt, men oversatt sider ikke får vist helt eller ta opp feil eller oppføre seg merkelig.
Konflikten ligger i helsides caching for gjester fra vBOptimise.
Men dette er en av de store fordelene introdusert i den nye versjonen fartsovertredelse pageload for gjestene opp til 500%.
Kan du sortere ut en løsning med Decepter (programmeringsruten) (http://www.dragonbyte-tech.com/members/7-Deceptor) så snart som mulig.
Foreløpig vBET er ikke brukbar til side caching aktiv!
StarBuG
ps: vil legge det i forumet deres også
Decepter allerede får fra oss all informasjon som han allerede spørre. Vi vil samarbeide med ham for å eliminere denne konflikten:) jeg flytter den til integrering delen, siden de fleste sannsynligvis dette vil kreve rettelser på sitt produkt side.
Likevel hvis vi får hint fra Decepter om mulige oppdateringer på vår side de vil bli iverksatt for å sikre bod produkt samarbeider fint:)
Det ville være kjempeflott om begge disse mods jobbet sammen - etter en oversatt side er hurtigbufret det ville belastningen enda raskere enn før!
Thanks mann.
Jeg visste jeg kunne stole på dere:)
Michal, jeg håper dere kan tilby en løsning før enn senere.
Hvor fort tror du det vil ta?
Ikke spør meg - problemet er på vBOptimise side. Vi gir svar på alle Decepter sine spørsmål så fort vi finner dem på e-post våre.
Problemet er løst ved Deceptor.
Feilrettingen er nå inkludert i 2.0.1-versjonen. Bare laste ned på nytt og installere:)
StarBug, kan du bekrefte feilen jeg postet her i vB4? Det ser ut som det har noe å gjøre med en cookie som vBET sett. (Kan være urelatert til vBET for vB4)
DragonByte Tech Forum
Egentlig fant vi ut at det ovenfor ikke ville skje med vB4 siden URL ikke blir oversatt.
Det ser ut som dette skjer fordi cache lastes før vbet viderekobler til standardspråket URL.
Michal, hvor er koden som viderekobler til standardspråket når man kommer fra en oversatt side? Utførende for må endres slik at det er før vbOptimise cache.
Egentlig fant vi ut at det ovenfor ikke ville skje med vB4 siden URL ikke blir oversatt.
Det ser ut som dette skjer fordi cache lastes før vbet viderekobler til standardspråket URL.
Michal, hvor er koden som viderekobler til standardspråket når man kommer fra en oversatt side? Utførende for må endres slik at det er før vbOptimise cache.
Plrase oppmerksom på at under vbr URL er oversatt - for BB vennlige nettadresser og vBSEO URLer.
Tekniske detaljer om omdirigere - se PM.
Bare kjøpt vBet og merkevarebygging avgift, vennligst fortelle meg dette ikke er fortsatt et problem Mates ...
Takk,
Eier av vBOprimise Pro var kontakt med oss for lenge siden om hint om hvordan du løser problemet (problemet er på deres side). Vi hadde ingen spørsmål fra tema for lang tid, så vi antar at det var løst. Likevel vi ikke bruker denne mod på våre fora, så for å være sikker spør vBOprimise Pro personalet om det, eller kanskje noen av våre brukere vil bekrefte det.
Jeg kjører "BB Optimaliser Pro 2.3.0", og har ikke sett noen feil selv.
Thanks Mate,
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):