Hei
Jeg bare la merke til at på forumet mitt (bruker vBSEO automatisk nøkkelordet tagging av tråder)
a) søkeordene mangler på oversatt sider
<META name="keywords" content="" />
b) Jeg har tre basen webadresser definert i meta tags:
<head> <base href="http://www.patientenfragen.net/" />
<base href="http://www.patientenfragen.net/en/" /><base href="http://www.patientenfragen.net/" />
eksempel:
Diazepam (Valium) Avhengighet (http://www.patientenfragen.net/en/gesundheit-praevention/diazepam-valium-dependence-t17667.html)
Det burde definitivt være fast;)
Hei
a) våre ReadMe.html i vBSEO integrasjon delen forteller:
(Påkrevd) Slå av valget "Erstatt" META søkeord innhold? "
Vi hadde store problemer med dette elementet (som jeg husker det var fordi vBSEO legger til søkeord utenfor BB system, men det kan være noe annet), og det er slett ikke støttes i dette øyeblikket.
b) Dette er OK og det er i formålet. Det fungerer på denne måten fordi oversettelsen sporing øker basen lenke som ikke skal gjøres. Så etter alt er lagt ny en før og etter (noen nettlesere æresbevisninger første noen siste). Så det virker løsning. Likevel - vi kan tenke på andre - som bare å erstatte den opprinnelige base. Det virker som bedre en og jeg lurer på hvorfor vi ikke gjorde dette på start ... : Forvirret: Så - uansett jeg legge på TODO listen for å endre denne løsningen. Med lav prioritet fordi faktisk fungerer, men det er lagt:)
Også jeg flytter den til funksjonen treff siden det ikke er noen feil her:)
Men selv med "Erstatt" META søkeord innhold? " off, det er rett og slett ingen søkeord på oversatt sider.
Som ikke er bra og et problem / bug av vBET;)
SEO burde være viktig årsak hovedformålet med denne mod er å bringe nye brukere til forum via søkemotorer:)
Det bør ikke være slik, og det er ikke på vårt forum. Har du gjort noen endringer i malen ansvarlig for søkeord? Har søkeord er synlige på ikke oversatt sider?
Vennligst PM oss tilgang detaljer til Amin CP og FTP - som jeg skrev at vi ikke kan gjengi det på vår side.
PS.
Nøkkelord er ignorert av de fleste roboter - reelt innhold brukes. Selvfølgelig det terskel bør oversettes;)
Oh mann, ikke igjen.
Du vet jeg ikke gi ut Admin tilgang;)
Jeg må sette opp en klone forumet igjen ... er det virkelig nødvendig?
Søkeordene er tilstede på ikke oversatt sider
Kun oversatt de har ingen søkeord.
Vi er bare ikke i stand til å reprodusere problemet. Og uten at vi er ikke mulig å arbeide på den. På dette tidspunktet tror jeg at problemet er et sted konfigurasjonen på forumet og hvis den ikke oversatt sider søkeord er tilstede da det definitivt er relatert til vBET - vi trenger bare å vite hvordan.
Du kan opprette også midlertidig kontoer hva som vil være enklere, eller sjekk ikke din forrige klone eksisterer. Vi kjenner ingen andre med dette problemet ...
Det er ingen endringer i headinclude mal som påvirker meta nøkkelord linjen.
vBSEO er satt til NO for "Erstatt" META søkeord "Innhold"
og for ja og for nei begge ganger uten søkeord dukke opp på oversatt sider.
Ok jeg fant problemet:
Jeg bruker (d) mange meta søkeord.
her er mine som det ikke virker:
Medizin, Patienten, Fragen, Gesundheit, Krankheit, Schulmedizin, Stress, Therapie, Ernährung, Medikament, Diagnose, Arzt, Symptome, Heilung, Krebs, Medikation, Doktor, operasjon, Klinik, gesund, krank, Arznei, Apotheker, Behandlung, Heilmethoden, Akupunktur, Homöopathie, Naturheilverfahren, Erfahrungsberichte, Artze, Krankenhaus, Krankenkasse, Krankenversicherung, Fragen und Antworten, Gesunde Ernährung, Diät, Nahrungsmittelunverträglichkeiten, Rezept, Allgemeinmedizin, Innere Medizin, Krankenpflege, Allergologie, Altenpflege, Anatomie, Anästhesiologie, Arbeitsmedizin, Audiologie, Phoniatrie Augenheilkunde, Biochemie, Chirurgie, Dermatologie, Venerologie, Endokrinologie, Epidemiologie, Ernährung, DiätetikEthnomedizin, Gastroenterologie, Genetik, Gendiagnostik, Gentechnik, Geriatrie, Gerontologie, Gynäkologie, Geburtshilfe, Hals-Nasen-Ohrenheilkunde, Hygiene, Hyperbare Medizin, Hämatologie, Immunologie, Kardiologie, Kinder-und Jugendpsychiatrie, Kinderheilkunde, Laboratoriumsmedizin, Logopädie, Lungenheilkunde, Medizinische Informatik, Medizinische Psychologie, Mikrobiologie, Infektiologie, Mund Kiefer Gesichtschirurgie, Naturheilverfahren, Nephrologie, Neurochirurgie, Neurologie, Neuropsychologie, et nødstilfelle har-und Intensivmedizin, Onkologie, Orthopädie, Pathologie, Pflege, Pharmakologie, Toxikologie, Physikalische Therapie, Physiologie, Psychiatrie, Psychotherapie, Radiologie, Nuklearmedizin Rechtsmedizin, rehabilitering, Reisemedizin, Tropenmedizin, Reproduktionsmedizin, Rheumatologie, Schlafmedizin, Schmerztherapie, Sexualmedizin, SozialmedizinSportmedizin, Telemedizin, Transfusionsmedizin, Umweltmedizin, Urologie, Zahnmedizin, helsevesen, Gesundheitswesen, Arztpraxis, Apotheker, Student, Medizinstudium, Arztrecht, lege
Egentlig jeg helt gått glipp av at jeg hadde så mange søkeord.
Hvis jeg klipper dem ned for å få det fungerer.
Jeg redusert dem til:
Medizin, Patienten, Fragen, Gesundheit, Krankheit, Schulmedizin, Therapie, Medikament, diagnostisere, Arzt, Symptome, drift, Klinik, Behandlung, Heilmethoden
og med disse gjør det arbeidet.
Det burde være fast uansett;)
StarBuG
Ja - det skal være og det vil:) Takk for å oppdage hva som er problemet her. Vi gjorde ikke prøve å gjengi det enda med store mengder søkeord, men det bør være det:) Og som jeg vet koden vBET jeg kan satse på at det er brukt funksjon som ikke kutte tekst - så Google blir det for mye og i stedet for oversettelse gir feil. Så søkeord er blank. Vi vil rette på det:)