View Full Version: Støtte for vBadvanced CMPS
Hei, det ville være flott hvis vBadvanced CMPS ville bli støttet med. Portalen ligger på index.php, jeg bytter språk rundt her, så jeg lander på Forum Hjem siden (i forum.php min). Så jeg får portalside som skal oversettes. Takk og hilsen Hangman
Hei,
vi planlegger å støtte mest populære mods som vil trenge spesiell integrasjon. På dette tidspunktet har vi mye arbeid på 3.3.0-versjonen. Etter det vil vi gjort integrasjon med vBulletin 4.0 og deretter vil vi sette vår oppmerksomhet på andre mods.
Likevel er vi klare hele tiden for å støtte mod forfattere som ønsker å gjort integrasjoner selv, ved å svare dem som koden er nødvendig og hvor det bør settes.
Hvordan kan du gjøre det parsowany vbcmps.ps.To sider langtitle er fortsettelsen av tråden nevnt i dette emnet: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/troubleshooting/194-mod-co%C5%9B-dzia%C5%82a-nie-richtik.html
Jeg er glad for at du skal fortsette med it her:), vanligvis du trenger å finne et sted hvor mod angir verdiene for titler/feste Les, som deretter viser, og deretter legge til følgende kodebit (noen ganger må endre det ennå-her er glade for å hjelpe deg som noen har den koden zanużony). Angi ekstra kode direkte i koden er den enkleste moten, men ikke nødvendigvis best.Eksempelkode laste opp (du må endre navnet på variabelen representerer tittelen $title):
if (strpos($title, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$title = vbet_parseTitle($title);
}
Som jeg kanskje trenger en liten endring denne koden - i tilfelle hvis tittel er da kuttet, men jeg kan bare vise koden i å se hvem dere er zanużyć.
Jeg gjorde: D som du skrev du hadde litt endre koden.Uttrykket $title det var nødvendig å slå $thread [tittel] i linjen 253 i filen recentthreads (forum root/modules /) jeg lagt følgende kode:
// Langtitle
if (strpos($thread['title'], '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$thread['title'] = vbet_parseTitle($thread['title']);
}
Det er nesten alt. : cool: Jeg har et lite problem med den. : p hvis polske på mitt forum i den "siste emner" er ca skrevet på russisk, ved å endre språket til russisk, fikk jeg en hvit skjerm. (Andre språk arbeider fin.)
Jeg ha ettall liten problem med dette. : pJeżeli på min engelsk forum "Siste topics" ligger om skrevet i russisk, ved å endre språket på russisk synes for meg en hvit skjerm. (Andre språk er fine.)
(A) som vises informasjon i loggene på serveren? Podeślij behage en nøyaktig koblingen til siden med "Siste topics" og skrive på nøyaktig hva å klikke for å se denne hvit side.
(A) som vises informasjon i loggene på serveren? Podeślij behage en nøyaktig koblingen til siden med "Siste topics" og skrive på nøyaktig hva å klikke for å se denne hvit side.
Det viste seg at hvite siden vises bare på min FireFox;) Informasjonskapsler...Men jeg har et problem. Når du legger til koden før navnet ikke lenger synes for meg ordene [langtitle = dessverre hvordan endre språk, emner skrevet på et fremmed språk er ikke oversatt og er fortsatt på engelsk. Tema opprinnelig skrevet på russisk: «возьмите в лигу"både i det polske språket, russisk og alle andre vbcmps siden viser:"ta i ligaen"
http://fifa.pes.com.pl/
Løst. Før dumt å innrømme, men jeg kjører vB Optimaliser og sannsynligvis bare hurtigbufferen ikke oppdateres, og på grunn av disse problemene.Takk for din løsning. :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):