PDA

View Full Version: Løst Feilmelding når oversette - noen hjelpe?

cactusjack
06-12-09, 17:25
Hei,

Jeg håper noen kan hjelpe.

Jeg prøver å installere vBET (den nyeste gratis versjonen fra vbulletin.org, 2,35) på forumet mitt, men når jeg prøver å oversette en side, får jeg meldingen:

Fatal error: Call to undefined function: iconv () in / home / <forumname> / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 258

Jeg har prøvd følgende:
1. Jeg har forandret min forumet språk til engelsk
2. Jeg har prøvd med og uten et google API-nøkkel
3. Jeg har kontaktet min webvert, og de forsikrer meg om at cURL og iconv er installert og fungerer.
4. Jeg prøvde å følge trinnene i post # 4 i FAQ, men det kommer ikke tilbake noe.

Er det noen hjelp du kan tilby? Jeg bruker vBulletin 3.8.4

vBET
10-12-09, 21:54
Du må installere iconv i php din - dette svaret vil du også finne i http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

cactusjack
11-12-09, 00:20
Takk for svar, setter jeg pris på det.

Jeg fikk snakke med min webvert etter å ha lest at litt av de vanlige spørsmålene, som jeg sa i mitt opprinnelige innlegg, og de forsikret meg om at iconv ble installert. Jeg skal prøve å snakke med dem igjen though.

vBET
11-12-09, 01:12
Som du kan tydelig se i din feilmeldingen:
Call to undefined function: iconv ()

Du har ikke iconv installert. I stedet for å diskutere med dem - bare gi dem lenke til siden der de vil se at iconv ikke er tilgjengelig for forumet ditt.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1