PDA

View Full Version: Løst Fejlmeddelelse, når oversættelse - nogen hjælp?

cactusjack
06-12-09, 17:25
Hej,

Jeg håber nogen kan hjælpe.

Jeg forsøger at installere vBET (den nyeste gratis version fra vbulletin.org, 2,35) på mit forum, men nogen gang jeg forsøger at oversætte en side, får jeg beskeden:

Fatal error: Call to undefined funktion: iconv () in / home / <forumname> / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 258

Jeg har prøvet følgende:
1. Jeg har ændret mit forum sprog til Engelsk
2. Jeg har prøvet med og uden en Google API-nøgle
3. Jeg har kontaktet min hosting selskab, og de forsikrer mig om, at krøller og iconv er installeret og virker.
4. Jeg prøvede at følge trinene i post # 4 i FAQ, men det gør ikke tilbage noget.

Er der nogen hjælp, du kan tilbyde? Jeg bruger vBulletin 3.8.4

vBET
10-12-09, 21:54
Du skal installere iconv i din php - dette svar vil du også finde i http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

cactusjack
11-12-09, 00:20
Tak for svaret, jeg sætter pris på det.

Jeg talte med min hosting-selskab efter at have læst, at lidt af den FAQ, som jeg sagde i mit oprindelige indlæg, og de forsikrede mig, at iconv blev installeret. Jeg vil prøve at tale med dem igen selv om.

vBET
11-12-09, 01:12
Som du tydeligt kan se i din fejlmeddelelse:
Ring til udefinerede funktion: iconv ()

Du behøver ikke iconv installeret. I stedet for at diskutere med dem - bare give dem linket til side, hvor de vil se, at iconv ikke er tilgængelig for dit forum.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1