PDA

Ver Versión Completa: Resolto Mensaxe de erro ao traducir - calquera tipo de axuda?

cactusjack
06-12-09, 17:25
Ola,

Espero que alguén poida axudar.

Estou tentando instalar vBET (a última versión libre de vbulletin.org, 2.35) no meu foro, pero calquera hora intento traducir unha páxina, eu recibín a mensaxe:

Erro fatal: Call to undefined function: iconv () in / home / <forumname> / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php na liña 258

Intento o seguinte:
1. Eu mudei a miña lingua foro para Inglés
2. Intento con e sen unha clave API google
3. Entrei en contacto coa miña empresa de hospedaxe, e eles garanten-me que cURL e iconv están instalados e funcionando.
4. Intento seguir os pasos no post # 4 da FAQ, pero non devolve nada.

¿Hai algunha axuda que pode ofrecer? Eu estou usando vBulletin 3.8.4

vBET
10-12-09, 21:54
Debe instalar iconv no seu php - esta resposta tamén vai atopar no http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

cactusjack
11-12-09, 00:20
Grazas pola resposta, eu aprecio iso.

Eu falaba para a miña empresa de hospedaxe, despois de ler ese bocado do FAQ, como dixen no meu post orixinal, e eles me garantiron que iconv foi instalado. Vou tentar falar con eles de novo aínda.

vBET
11-12-09, 01:12
Como pode ver claramente na súa mensaxe de erro:
Chamada a función indefinida: iconv ()

Non ten iconv instalado. En vez de discutir con eles - pode darlles enlace á páxina na que eles van ver que iconv non está dispoñible para o seu foro.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations