PDA

View Full Version: vBET Team groeit

vBET
26-05-10, 11:50
Hello:)

Verwelkom Kamil Kurczak (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/kamilkurczak.html) als onze nieuwe teamlid, die verantwoordelijk zal zijn voor onze klant zorg. Dus nu zullen we in staat om u te ondersteunen sneller:)

kamilkurczak
26-05-10, 11:52
Hello:)
Ik zal genieten van het helpen van u:)

Kolbi
26-05-10, 12:30
Hallo und herzlich Willkommen!

PS: Falls du mal dich im deutschen Bereich erweitern möchtest, deutsche Phrasen oder Support => Bericht naar mij:

kamilkurczak
26-05-10, 17:20
Ik ben erg blij met uw aanbod. Ik zal onthouden:)
bedankt

Smiggy
26-05-10, 18:17
Waar kom je vandaan?

kamilkurczak
26-05-10, 18:20
uit Polen en hoe zit het met jou?

Smiggy
26-05-10, 23:08
Engeland.

Michal, zijn er meer mensen op de weg en zullen ze worden supporters of de ontwikkelaars?

VGF
27-05-10, 04:11
Welkom Kamil, jullie hebben een mooie toekomst hier geloof ik.

Misschien wel de beste plugin van 2010!

vBET
27-05-10, 06:14
Engeland.

Michal, zijn er meer mensen op de weg en zullen ze worden supporters of de ontwikkelaars?

In dit jaar waarschijnlijk ons team zal groeien. Kan je niet vertellen hoe en wanneer precies, maar we groeien:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1