PDA

View Full Version: Opgelost vreemd karakter in url's

magmf
09-05-10, 23:05
ik heb weinig URL's die worden weergegeven met vreemde tekens voorbeeld

moet worden

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

vBET
10-05-10, 21:07
Toon mij alstublieft URL naar de pagina waarop ik kan zien dit vreemde URL gegenereerd. Gelieve ook PM me wat test-account details, want ik zie je beschermd is.

magmf
10-05-10, 21:11
vbet,

om u een gemakkelijke manier om te begrijpen ... ren gewoon mijn website met de Russische

under-linux.org/ru /

zul je in staat om de url's die ik heb het over zien ... in uw forum is dit niet gebeurt ...

vBET
10-05-10, 21:18
Ja, ik zie het. We hebben eerst de uitgifte. Please:
- Als uw forum is in UTF-8 moet u ervoor zorgen dat de codering is in kleine letters.
- Zorg ervoor dat u toelaat om niet Engels tekens in URL te houden.

Hebben geen andere hints - als dit niet werkt neem dan PM toegangsgegevens voor Admin CP, FTP en vBSEO CP - ik zal controleren en te corrigeren op plaats.

magmf
10-05-10, 21:20
mijn forum is in ISO-8859-1 is er een manier om dit op te lossen in een niet UTF-8 forum?

vBET
11-05-10, 20:07
mijn forum is in ISO-8859-1 is er een manier om dit op te lossen in een niet UTF-8 forum?

NATUURLIJK! vBET biedt volledige ondersteuning voor niet UTF-8 forums:) De hint was met 'IF':)

En wat met uw vBSEO instellingen voor het houden van? Dit is belangrijk onderdeel van vBSEO integratie:

(Verplicht) Stel optie Algemene Instellingen-> Character Vervangende-> "Non-Engels tekens in URL's vervangen?" tot "Keep Non-Engels tekens in URL's"

Is het zoals het zou moeten zijn?

En weer - als het OK is, neem dan PM me toegang tot de details en ik zal zien en corrigeren op plaats.

magmf
11-05-10, 21:49
Het is houden van niet-engels tekens in url's

magmf
11-05-10, 22:29
VBet, was ik te lezen vBSEO forum en ik denk dat dit probleem is gerelateerd aan UTF-8 compatibiliteit dus waarschijnlijk ik moet converteren mijn forum om UTF-8.

Ik zal u laten weten een keer omgezet.

Bedankt,

vBET
12-05-10, 17:54
U hoeft NIET naar het forum om te zetten in UTF-8. Niet vanwege vBET. Wij ondersteunen niet utf forums en de meeste van onze klanten hebben dergelijke. Stuur me dan toegang tot gegevens en ik zal kijken wat er aan de hand daar.

magmf
12-05-10, 18:00
vBET,

Ik kan niet geven u toegang tot het systeem ... maar je kunt me laten zien een ISO-8859-1 forum die url's voor de Russische niet gecodeerd zijn als je me een punt Ik kan bevestigen dat dit is niet gerelateerd aan UTF-8 te coderen ..

Ook ik zag je discussiëren over dit op vBSEO forum
http://www.vbseo.com/f9/utf-8-thank-you-your-help-31270/

een dit is waarom ik denk dat dit is gerelateerd

vBET
12-05-10, 18:15
De link die u gaf is niet onze discussie.

U vroeg naar forum voorbeeld. Hier is het een van mijn niet UTF-8 forums (werken onder vB3.8): geen UTF-8 forum wordt ondersteund door vBET (http://www.forum.simple-nlp.pl/)

Ik kan niet geven u onze klanten URL's - misschien iemand zal geven het zelf aan u, of vindt u een aantal klanten URL's al geplaatst op het forum (je kunt easilly checken originele codering in html-uitgang voor de noot vertaalde pagina).

We hebben ook testen forum onder vB4.0 in niet UTF-8, maar ik kan niet geven u URL voor onze test gevallen (beperkt door vB-en vBSEO licenties). Dat is de reden waarom ik ben er zeker van dat het niet iets is dat zal je dwingen om de codering te veranderen ... Ik begrijp uw veiligheid - heeft u te testen gevallen met hetzelfde gedrag of kunt kopiëren en geven ons toegang er? Ik kan het niet helpen meer nu - dit probleem is opgemerkt eerste keer. Dit is ook de reden waarom ik denk dat het een configuratie probleem.

magmf
13-05-10, 05:36
Ik gebruik vBSEO 3,5 GOLD en vBulletin 4.3 uw test omgeving is het gebruik van deze versie?

vBET
13-05-10, 18:10
Onze werkelijke (op dit moment) testomgeving voor vBET4.x:
- VB: 4.0.3 (Publishing Suite)
- Encoding: ISO-8859-1
- VBET: 4.2.2
- VBSEO: 3.5.0 RC2

magmf
15-05-10, 22:14
Hey vbet ik vast mijn forum na conversie naar UTF-8:) bedankt voor uw hulp

vBET
20-05-10, 17:16
Geweldig om te horen:) Nog steeds conversie niet nodig was - vBET ondersteunt niet utf8 forums in 100% Maar ik begrijp dat je niet in staat was om ons te laten controleren wat er gaande was op de server.

Hoe dan ook - op utf-8 je forum zal sneller werken, omdat er geen conversie tussen de coderingen op elke vertaling worden:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1