PDA

View Full Version: Al gedaan Aan de andere BBCode

CThiessen
29-10-09, 09:35
Moin, is in mijn forum geschreven overwegend Engels.Het thema is Brazilië en daarom ook enkele in het Portugees is geschreven. Het is ook gevonden in een artikel in het Duits en Portugees geschreven.Ik wil een knop in de editor zodat kunt u een tekst in van een bijdrage.Ik wilde een eigen BBCode maken. Dit is niet omdat ik tot de "lange" moet de taal opgeven.Dan komt maar ook aan het einde "/ lang = xx" die leidt tot een fout. kan u doen de tenuitvoerlegging van de BBcode dat aan het eind van alles achter "/ lang" is genegeerd?Vervolgens kunnen alle eigen BBCode tinker voor de talen die hij nodig heeft.DankeChristian

vBET
29-10-09, 12:43
Wanneer u lang=xx bbcode dan u klaar bent met het zonder parameter - alleen /lang.

Als iemand heeft zijn standaard taal dan met standaard mod zal taal bbcode om hele zijn functie, maar ook om de titel. Het is configureerbaar - zodat de gebruiker kan deze uitschakelen in de editor, als hij wil sommige delen schrijven in verschillende talen, en hij moet handmatig toevoegen BBCodes.

Dus nu gebruikers zelf hun taal BBCodes en hoeft niet in te stellen - ze moeten gewoon standaard taal in te stellen in User CP:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1