View Full Version: Opgelost Hoe te vertalen URL's uit te schakelen
Hallo Ik wil mijn Engels URL's te houden, zoals vbet 2.0
Hoe schakel ik vertaald urls?
Ik echt nodig om deze uit te schakelen, heb ik het uitvoeren van deze mod een lange tijd en willen niet weer te indexeren 1mil urls, duurt het maanden en maanden. Ik zou liever blijven de oude url-structuur kunt u te helpen.
vBET 3.x maakt vertalingen in het veilige manier volgens vBET 2.x Het betekent dat de oude gewoon (niet vertaald links) krijgen 301 redirect. En voor Google (en andere zoekmachines), het betekent - niet los deze geïndexeerd pagina verander gewoon het adres want het is nog steeds dezelfde pagina die verhuisd naar ander adres.
Dus je verliest niets. Het is veilig voor je.
Hoe dan ook als je nog wilt doen neem dan open bestand vbenterprisetranslator_seo.php en verwijder de (commentaar) deze code:
function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}
Het kan ook nodig zijn te vinden in Admin CP -> Producten & Plugins -> Plugins vBET plugin vernoemd Initialisatie voor init_startup haak en verwijderen / commentaar er deze code:
if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}
}
U bent van harte welkom:)
Zoals we schreven hier en PM je naar onze mening het niet nodig en het is beter voor uw SEO om NIET uit te schakelen vertaald URL's. Die zullen beter geplaatst worden door Google (meer trefwoorden in gezocht taal) en je zal niet verliest indexen van uw URL's voor de vertaling (want 301 redirect wordt gebruikt).
U bent van harte welkom:)
Zoals we schreven hier en PM je naar onze mening het niet nodig en het is beter voor uw SEO om NIET uit te schakelen vertaald URL's. Die zullen beter geplaatst worden door Google (meer trefwoorden in gezocht taal) en je zal niet verliest indexen van uw URL's voor de vertaling (want 301 redirect wordt gebruikt).
Het grootste probleem wat ik heb is de meeste browsers niet de taal die urls correct weergegeven in de browser adresbalk, tonen zij ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, zodat mensen linken naar mij zal verbinden met de junk urls. Dat is slecht voor SEO.
Het grootste probleem wat ik heb is de meeste browsers niet de taal die urls correct weergegeven in de browser adresbalk, tonen zij ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, zodat mensen linken naar mij zal verbinden met de junk urls. Dat is slecht voor SEO.
Allereerst SEO is ongeveer zoals laarzen zie je geen mensen. Tweede - URL's niet junk - die zijn prima. Wat je schrijft over hoe IE het toont. Check het in Opera, Chrome, Firefox - het is allemaal leuk. Omdat% notatie is een standaard. En IE respecteert ook als verzoek sturen naar de server, gewoon niet zien het leuk. Als u weet wat taal met speciale tekens, dan kun je zelfs controleren en te veranderen% notatie om speciale letters in sommige URL - je zult zien dat het dezelfde pagina.
In het kort: links zijn prima.
Toch kunnen we nemen het als verzoek om links voor IE in een andere manier te genereren. We hebben zelfs al weet hoe dit (les geleerd met VB4;) doen).
Hoe kom ik er weer uit te schakelen urls in de nieuwe versie? 3.3.2
Hoe kom ik er weer uit te schakelen urls in de nieuwe versie? 3.3.2
In dit geval is het voldoende als je gewoon nog geen veranderingen voor functions_vbseo_createurl.php bestand:)
LET OP: vertaling van URL's geeft u VEEL BETER SEO en we grote OPTIMALISATIE op dit gebied in punt 3.3.2 We speciaal algoritme veranderingen voor deze gemaakt en toe te voegen vertraagd vertalingen voor URL's, want eerder was er bottleneck die vonden we onlangs. Dus we raden u aan om net gemaakt volledige integratie en controleer je de werkelijke prestaties met vertaalde URL's - u kunt er zeer positief verrast in dit gebied:) Als je dan besluiten dat het nog steeds niet genoeg is kunt u altijd later uitschakelen. Gelieve het - het is echt geweldig voor je SEO en zal u meer verkeer (vanwege de betere index posities).
Dus ik houd het oude bestand? ithought nieuwe nieuwe veranderingen had per vBSEO integratie?
Dus ik houd het oude bestand? ithought nieuwe nieuwe veranderingen had per vBSEO integratie?
Ja en deze integratie was naar URL vertalingen die je niet wilt hebben (nog steeds aan te moedigen om de werkelijke prestaties van de vertaalde URL's te controleren) te verzekeren.
PS.
Nog steeds gemaakt alle veranderingen voor functions_vbseo_url.php
Ok bedankt, heb een probleem met vlaggen niet komen opdagen ... het geheel. in de voettekst.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):