PDA

View Full Version: Opgelos Hoe vertaal URL's uit te skakel

Snake
23-02-10, 22:14
Hi Ek wil my Engelse URL's te hou soos vbet 2.0

Hoe kan ek afskakel vertaal URL's?

Snake
24-02-10, 02:28
Ek het regtig nodig om dit uit te skakel, ek is die uitvoer van hierdie mod 'n lang tyd en wil nie weer na die indeks 1mil URL's te hê, sal dit neem maande en maande. Ek wil eerder hou die ou URL struktuur asseblief help.

vBET
24-02-10, 03:13
vBET 3.x maak vertalings in veilige manier volgens vBET 2.x Dit beteken dat die ou (nie vertaal skakels) 301 lei. En vir Google (en ander soekenjins) dit beteken - los nie hierdie geïndekseer bladsy verander net die adres oorsaak is dit steeds dieselfde bladsy wat verskuif na ander adres.

So jy sal niks verloor. Dit is veilig vir jou.

In elk geval as jy nog wil doen, dan moet jy 'n lêer oopmaak vbenterprisetranslator_seo.php en verwyder (kommentaar) hierdie kode:

function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}

Dit kan ook nodig wees om te vind in die Admin CP -> Produkte & proppe -> proppe vBET plugin naam Initialisatie vir init_startup haak en verwyder / kommentaar daar hierdie kode:

if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}
}

Snake
24-02-10, 03:21
Volmaak, thank you.

vBET
24-02-10, 03:35
Jy is welkom:)

Soos ons geskryf het hier en PM jy in ons mening wat jy nodig het nie en dit is beter vir jou SEO vertaal URL's nie afskakel. Diegene sal 'n beter geposisioneer word deur Google (meer sleutelwoorde in gesoek taal) en jy sal nie los indekse van jou URL's voor vertaling (omdat 301 lei gebruik word).

Snake
25-02-10, 14:43
Jy is welkom:)

Soos ons geskryf het hier en PM jy in ons mening wat jy nodig het nie en dit is beter vir jou SEO vertaal URL's nie afskakel. Diegene sal 'n beter geposisioneer word deur Google (meer sleutelwoorde in gesoek taal) en jy sal nie los indekse van jou URL's voor vertaling (omdat 301 lei gebruik word).

Die grootste probleem wat ek het, is die meeste blaaiers nie die taal behoorlik URL's in die adresbalk van jou webleser, wys hulle ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, sodat mense met 'n skakel na my sal skakel met die junk URL's. Dit is sleg vir SEO.

vBET
25-02-10, 19:58
Die grootste probleem wat ek het, is die meeste blaaiers nie die taal behoorlik URL's in die adresbalk van jou webleser, wys hulle ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, sodat mense met 'n skakel na my sal skakel met die junk URL's. Dit is sleg vir SEO.

Eerste van alle SEO is oor soos stewels sien jy nie mense. Tweede URL's is nie junk - dit is fyn. Wat jy skryf oor dit is hoe IE wys dit. Gaan dit in Opera, Chrome, Firefox - dit is al lekker. Omdat% notasie is 'n standaard. En IE respekteer dit ook wanneer versoek aan die bediener stuur, wys dit net nie lekker nie. As jy weet een of ander taal met spesiale karakters, dan moet jy kan selfs check dit en verandering% notasie spesiale briewe in sommige URL - jy sal sien dat dit is dieselfde bladsy.

Ter opsomming: Die skakels is fyn.

Tog kan ons neem dit as 'n versoek om skakels vir IE in ander manier te genereer. Ons het selfs al weet hoe om dit te doen (les geleer met vB4;)).

Snake
08-04-10, 15:05
Hoe skakel ek die URL's weer in 'n nuwe weergawe? 3.3.2

vBET
08-04-10, 15:56
Hoe skakel ek die URL's weer in 'n nuwe weergawe? 3.3.2

In hierdie geval is dit genoeg as jy net nie enige veranderinge vir functions_vbseo_createurl.php lêer gemaak:)

LET WEL: vertaling van URL's gee jou veel beter SEO en ons het groot optimalisering in hierdie gebied in 3.3.2 Ons het spesiaal gemaak algoritme vir hierdie veranderinge en vertraag vertalings vir die URL's, want voorheen was daar bottelnek wat ons gevind onlangs het. Derhalwe raai ons u net gemaak volle integrasie en maak seker jou werklike prestasie met vertaal URL's - jy kan nie baie positief verras in hierdie gebied is:) As jy dan besluit dat dit nog steeds nie genoeg om jou kan altyd afskakel dit later. Maak seker of dit - dit is werklik groot vir jou SEO en sal julle bring meer verkeer (as gevolg van 'n beter indeks posisies).

Snake
08-04-10, 15:59
So ek hou ou lêer? ithought nuwe een het nuwe veranderinge as per vbseo integrasie?

vBET
08-04-10, 16:15
So ek hou ou lêer? ithought nuwe een het nuwe veranderinge as per vbseo integrasie?

Ja en hierdie integrasie is die URL vertalings wat jy nie wil hê (nog steeds werklike prestasie vir vertaal URL's aan te moedig om seker te maak) te verseker.

PS.
Nog al die veranderinge vir functions_vbseo_url.php

Snake
08-04-10, 16:18
Ok dankie, het 'n probleem met die vlae nie vertoon ... glad nie. voet.

Snake
08-04-10, 16:32
Tweede kwessie,

vaste dit.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1