PDA

View Full Version: Het is nog steeds het begin ... Maar ...

nectons
10-10-09, 00:03
Deze tekst is geschreven in het Grieks:), terwijl in principe heb ik de syggekrimeni upgrade naar vBulletin ik had gemaakt een speciale verschijning door het installeren van de 2chch alle ons Forum leden waren blij! Plotseling, uit nergens begon te verschijnen, en gebruikers uit andere landen en het is zeker dat dit was te wijten aan het upgraden! het enige probleem dat bestaat (en is zeker een probleem mijn forum omdat ik heb gedaan veel upgrades en installatie programma's / plugins maar misschien de hostserver de pagina) is de langzame snelheid en de enorme hoeveelheid gegevens back-up dagelijks automatisch de Forum I. cache natuurlijk en 1 2Gbytes back-up systeem gemaakt dagelijks (aferesa en foto's van binnen de database) de grootte van de dagelijkse back-up is gedaald tot ongeveer 360 Kbytes. nu heb ik handicap de cache en ik heb alleen 4 basistalen leden van het Forum kiezen kunnen. verwachten angstig 2 dingen. Versie 3 x die verbeterd in de cache en fysieke prokeite Wijzig zo snel als de hosting ruimte op de pagina is wanneer ik okoklirwthei de versie DMX en wanneer de snelheid van mijn forum te verhogen dit hier is geen twijfel dat de beweging leden en bezoekers aan het Forum zal worden verdubbeld en een triple met deze upgrade. EycharistwNektarios Zogkos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1