PDA

Veure la Versió Completa: Encara és el principi ... Però ...

nectons
10-10-09, 00:03
Aquest text està escrit en grec:), mentre que en principi he vist la syggekrimeni rampa a vBulletin que havia fet una aparició especial per instal·lar el 2chch Fòrum de tots els nostre membres estaven encantats! De sobte, del no-res van començar a aparèixer, i els usuaris des d'altres països i és cert que això era a causa d'actualitzar! l'únic problema que existeix (i és sens dubte un problema el meu fòrum perquè he fet moltes rampes i instal·lació programes/plugins però potser el servidor que allotja la pàgina) és la velocitat lenta i el volum enorme de dades a reserva diària automàticament el fòrum i. caching clar i 1 2Gbytes va fer el sistema de còpia de seguretat cada dia (aferesa i fotografies des de dins de la base de dades) la mida de la còpia de seguretat diària es va reduir al voltant de 360 Kbytes. ara tinc mobilitat la memòria cau i tinc només 4 llengües bàsiques pot elegir els membres del Fòrum. espera ansiosament 2 coses. Versió 3 x que ha millorat en la memòria cau i el canvi de prokeite física tan aviat com l'allotjament d'espai a la pàgina quan jo okoklirwthei el 3ch de versió i quan la velocitat del meu fòrum donar això aquí és no hi ha dubte que el moviment membres i visitants en el fòrum es va duplicar i triplicat amb aquesta rampa. EycharistwNektarios Zogkos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations