View Full Version: Opgelost vBulletin API maken vBET nutteloos
Ik heb onlangs geïnstalleerd vBulletin API op mijn 3.8 boord om het mobiele toepassingen gebruiken. Ik wist niet dat op het eerste, maar het maakt vBET (3,4) niet functioneren op alle. In het bijzonder niets is vertaald en de vlag koppelingen langer juist bij het bekijken van een andere vertaling pagina.
Wat kan ik doen?
kamilkurczak
15-03-11, 14:46
hello,
Kunt u mij een url om dit vB API?
Heeft u wat veranderen in je. Htaccess bestand?
Is deze API gebruiken haak systeem?
Misschien moeten we een integratie met deze API te maken.
Hmm nu op uw site stranslation werkt. Heeft u uitschakelen van deze API?
Okay - Ik vond dat de plugin "API's print_output" in global_complete is het probleem veroorzaakt. Ik wijzigde de uitvoering order tot en met 1001 en dat het probleem opgelost.
kamilkurczak
15-03-11, 14:49
Bedankt voor uw antwoord - opgelost:)
Eigenlijk is er nog een probleem met de URL's - de links op de vertaalde pagina's naar andere vertalingen hebben "vbet_flag-" in de titel. Ik vermoed dat een andere plugin is te interfereren met de URL's.
Found it - "API Session Process" onder global_start - verandering uitvoering om 6.
kamilkurczak
15-03-11, 18:34
Nogmaals bedankt!
Ik heb nog steeds een kwestie - onderwerpen die niet worden vertaald wanneer een gebruiker berichten een bericht.
Wat haak is verantwoordelijk voor om dit te doen? (Ik waarschijnlijk alleen maar om de volgorde te wijzigen)
kamilkurczak
24-03-11, 20:26
hmm ik begrijp het niet correclty. Wanneer u wilt draad vertalen de vertaling niet werkt?
Wij vertalen in global_complete haak
geef me url naar voorbeeld.
Hier is een voorbeeld van deze happening: reist met de auto - GPS mobiele telefoon winkelboekje? (http://cellphoneforums.net/general-cell-phone-forum/t325454-191%3Bviajes-en-coche-gps-tel-233%3Bfono-celular-gu-237%3B-de-compras.html)[lang = is] tag niet rond het bericht werd gebracht wanneer de gebruiker gepost.
nog steeds een probleem met deze - iemand?
Ik zou het leuk vinden een antwoord op deze
kamilkurczak
22-04-11, 17:06
hallo, ik moet Michał over dit probleem te vragen, want ik heb geen idee nog niet.
kamilkurczak
12-05-11, 20:07
hello,
Maak dan een zeer lange post op de vreemde taal en controleer of het niet nog werken (vertaling).
url van uw bericht is niet werkt nu, dus ik kan controleren nu weer.
Google kan niet altijd ontdekt de taal voor de zeer korte bericht (misschien verkeerde spelling), zodat je nodig hebt om te controleren of uw bericht is tussen [lang = tags. (Dit tags toe te voegen in newpost_process haak)
dat zo is, probeer het te testen voor lang bericht in een vreemde taal.
Hier is een nieuwe draad die wordt niet vertaald: ringtone (http://cellphoneforums.net/ * / t327487-Toon-van-llamada.html)
htc wordt gefilterd door deze raad - de volledige URL is
http://cellphoneforums.net/htc/t327487-tono-de-llamada.html (zonder spaties)
kamilkurczak
12-05-11, 20:23
gelieve te antwoorden me - whitch optie die je hebt alarmgrens in admincp-> vBET-> google-> Google Language Detection.
Schrijf hier een Google Language Detection Vertrouwen waarde
Dit is ingesteld op "Always trust gebruiker"
Ik ben er vrij zeker van dat dit niet het probleem, maar - het heeft direct te maken met de uitvoering volgorde van de vBulletin API plugin die wordt gebruikt voor de nieuwe mobiele toepassingen te interfereren met de plugin die inserts lang tags in een bericht.
kamilkurczak
12-05-11, 22:18
Altijd vertrouwen user Deze optie is gebaseerd op de instellingen van de gebruiker die het typen van een bericht. Dus google herkent de boodschap taal door gebruikersinstellingen. Als de gebruiker heeft zijn taal niet ingesteld - google niet kunnen vertalen.
Als de gebruiker zal een bericht in andere taal die in zijn admincp - nog steeds google kan het niet vertalen.
Deze optie is voor optimalisaties en als deze optie is ingeschakeld - taal tags niet worden toegevoegd.
Ga naar uw admincp-> vBET-> Google en
1. set Google Language Detection naar Google Trust wanneer resultaat is vertrouwen waard
2. set Google Language Detection Vertrouwen tot 0,1
3. test het! (Maak een nieuw bericht)
Moeten goede werken.
BELANGRIJK - u nodig hebt om oude berichten in lang labels pak met de hand.
Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel - deze gebruikers hebben hun taal in te stellen. Ik ben erg zeker van.
kamilkurczak
13-05-11, 16:24
Gelieve testen. indien nog niet goed - We vinden een andere oplossing
Hier is een voorbeeld van deze happening: reist met de auto - GPS mobiele telefoon winkelboekje? (http://cellphoneforums.net/general-cell-phone-forum/t325454-191%3Bviajes-en-coche-gps-tel-233%3Bfono-celular-gu-237%3B-de-compras.html)[lang = is] tag niet rond het bericht werd gebracht wanneer de gebruiker gepost.
Ik bezocht je site en zag niet waar ik zou kunnen kiezen vertalingen. Hoe heb je dit probleem oplossen? Er zijn tal van situaties waar mensen het nodig hebben om te selecteren talen...zoals wanneer ze gebruik maken van de computer van iemand anders, etc...
Marcin Kalak
26-05-15, 11:57
Op deze pagina vlaggen worden geplaatst aan de onderkant van de pagina.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):