PDA

Ver Versión Completa: Will contido retroativa ser traducido?

brubros
15-03-10, 17:43
O meu entendemento de vBET é que vai xerar automaticamente 51 traducións para cada parte do contido que é creado. Isto levanta algunhas cuestións. Fai vBET non necesita máis de caché dende contido traducido xa existe para todo o contido? Outra pregunta que eu teño é en relación a cando 4.x vBET está instalado. É o contido existente (contido ingresaran antes vBET instalouse) traducida a 51 linguas ou non comezar a tradución co novo contido só? Se o contido existente non se traduce automáticamente en 51 outras linguas, vai facer que se acaba de abrir o documento e facer unha actualización ou outros pasos necesarios? Hai un arquivo en lotes que poden ser executados no canto de forzar unha tradución da base de datos enteiro? E, como se pode determinar se un documento foi traducido por vBET en 51 noutros idiomas? Grazas pola lectura a través de todas estas preguntas:!)

vBET
15-03-10, 20:41
Non - vBET non é xerar automaticamente 52 traducións para cada mensaxe. Isto é prohibido por CHOS Google. vBET traduce na demanda e, por suposto, está a usar caché os resultados xa están en caché.
vBET traducirá todo o seu contido - novo anuncio de idade, porque a tradución é baixo demanda. Podes sentir que algunha páxina que xa foi traducido, porque a tradución primeiro leva máis tempo (porque hai que esperar polos resultados de Google), despois que é moito máis rápido. Non é preciso facer calquera contido refrescante - páxina traducida ter URL diferente.

brubros
16-03-10, 01:36
OK, agora podo entender. Creo que eu estaba confuso coa descrición que aparece na páxina vBET de casa cando di: "vBET instantaneamente fai o seu foro ten contido 52 veces máis, en 52 linguas! Isto significa URLs 52 veces máis para temas que van agora ser visitado por usuarios que buscan contido nos seus idiomas nativos. "
Por favor, saiban que eu estou moi feliz cos resultados que eu xa estou vendo de vBET. Con todo, a descrición de como funciona vBET significa que se alguén, por exemplo, España, entra nunha consulta de busca de Google en español por algo que foi escrito en inglés no meu sitio, non serán capaces de atopalo? Unha vez máis, creo que vBET é revolucionario e un gran exemplo de boas prácticas de programación. Eu só teño que seguro que eu entendo como funciona completamente. Só ten que sinalar-me a un recurso existente se xa explicou iso. Grazas!

vBET
16-03-10, 23:21
A descrición di como actúa o seu foro - e despois de instalar o seu foro vBET actos como ter instantaneamente 52 veces máis contido:)
Google e outros robots están rastreando agora súas páxinas traducidas e índices que nas linguas axeitadas. Entón, se alguén da España vai poñer en consulta Google en español, polo que pode atopar o seu contido traducido:)
É unha persoa de España porá consulta en inglés é moi claro que o Google pode buscar o contido inglés. Aínda pode usar as opcións vBET para redireccionar automaticamente invitado como a súa lingua (vBET recoñece-lo por cabeceiras do seu navegador web):)
Se ten calquera outras preguntas - por favor, é só solicitar:)

hotslot
16-04-10, 23:29
Non google tradutor gratuíto facer o mesmo?

vBET
17-04-10, 17:28
Non google tradutor gratuíto facer o mesmo?

Non Google Tradutor libre non lle vai dar 52 veces máis URL, que son indexados e tráelle o tráfico adicional. Google non traducir a URL. Google non vai permitir que os usuarios escribir mensaxes en varias linguas. Google só traduce. vBET soporta sociedade multilingüe e lle dá un mellor SEO.

hotslot
18-04-10, 02:34
Eu estou de acordo, eu vou estar comprando moi pronto.

Sen embargo, eu tiña un amigo recentemente comprar este "4 días" e aínda ten que ver todas as páxinas indexadas para idiomas diferentes, mesmo en buscadores de Google distintos países.

VGF
18-04-10, 16:07
Sen embargo, eu tiña un amigo recentemente comprar este "4 días" e aínda ten que ver todas as páxinas indexadas para idiomas diferentes, mesmo en buscadores de Google distintos países.

Cara, que xeralmente leva semanas, se non meses. O seu coñecemento común das persoas que están en search engine optimization.

Ademais, eu persoalmente non recomendo baixar este mesmo ser que teña vBSEO tamén. vBSEO fai o motor do URL de busca agradable .... e vBet fai seu foro lexible en todas as linguas e indexa-los en moitos motores de busca de todo o país.

Unha vez que o buscador recoñece o contido das súas páxinas son aceptables para os seus motores de busca (idioma), van leva-los dentro

vBET
18-04-10, 22:54
Ademais, eu persoalmente non recomendo baixar este mesmo ser que teña vBSEO tamén. vBSEO fai o motor do URL de busca agradable ....

vBulletin 4.x ten boletín funcionalidade URLs amigables - non precisa vBSEO para máis iso. Claro que hai diferenzas entre as posibilidades de configuración URL vBulletin nativa agradable e URLs vBSEO.

hotslot
20-04-10, 22:59
Cara, que xeralmente leva semanas, se non meses. O seu coñecemento común das persoas que están en search engine optimization.

Ademais, eu persoalmente non recomendo baixar este mesmo ser que teña vBSEO tamén. vBSEO fai o motor do URL de busca agradable .... e vBet fai seu foro lexible en todas as linguas e indexa-los en moitos motores de busca de todo o país.

Unha vez que o buscador recoñece o contido das súas páxinas son aceptables para os seus motores de busca (idioma), van leva-los dentro

Eu non creo que iso é verdade. Estes sitios teñen clasificación pr alta e foron en liña por 10 anos.

Im seguro de que non lles gustou por Google.

calorosas Saúdos

vBET
21-04-10, 01:44
Teña en conta que vBET non ten nada común con velocidade de indexación de páxinas por Google. Esta depende só de Google - podes só fixeron suxestións por sitemap.xml.

Por favor, asegúrese de que non está bloqueado páxinas traducidas con contido valioso robots.txt (aínda - recomenda-se irrelevante para bloquear páxinas traducidas como páxinas de membros etc.)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1